TMA'sTMA-2, 4, 5, 6..
Posted 25 July 2004 - 03:27 AM
Posted 25 July 2004 - 10:31 PM
De andere TMA's heb ik nog niet geprobeerd
Posted 26 July 2004 - 02:26 AM
Is de body-load te verdragen, of zou je kunnen zeggen dat het voor sommige mensen misschien wat "onaangenaam" zou kunnen zijn..?
Posted 26 July 2004 - 01:50 PM
Neem DON bijvoorbeeld, sommige die ik ken voelen een extreme push boven de 3,5 miligram en worden er vrij onrustig van, tot 4 mg valt deze push voor mij enorm mee (ik ben overigens wel erg gevoelig voor amphetamines en psychedelics over het algemeent maar verdraag ze goed)
Posted 10 August 2004 - 11:59 AM
de nitro versie ?
op de nl-markt ?
weetje zeker dat het geen DOB of DOM was ?
Posted 15 August 2004 - 09:11 AM
Hier is een kleine vial te zien met een 1mg/ml DON oplossing zodat je enig idee krijgt van watvoor pisgele kleur deze stof heeft:
Posted 11 October 2004 - 05:28 PM

Bij 40 Mg voelde ik na een klein uurtje al heel sterk de effecten van de amphetamine opkomen,wat bij dit middel gek is want het duurt zo'n anderhalf uur tot twee uur voordat het begint te werken.(Dat was dus ook zo bij andere trips dat hoe sneller het begint hoe harder de trip)En een uurtje later(twee uur na inname)was ik bezig om de kleuren en de ''fractals'' voor me weg te duwen want het leek net of die niet op muren en zo zat maar echt een metertje van me af,en daar kun je net niet bij!

Bij de 5e of 6e uur begon het echt vaag te worden qua interpretatie van me eigen lichaam.Ik verloor mezelf geregeld ,dat ik bijvoorbeeld naar beneden keek en alles draaide zo inelkaar op dat ik ineenkeer gewoon in een platte wereld was waar het hele universum inzat,en dat was ik ''ik'' was er niet meer!En ook binnen een moment van een seconde weer terug bij me computer:S.Dat is ook heel gek aan het goedje je kan tot op zekere hoogte nog normaal doen.Ik kon nog muziek opzetten thee zetten normaal praten met iemand tot op het 6e uur ofzo dan wordt het steeds overweldiger en moet je wel rustig gaan zitten.TMA-2 maakt je ook heel erg apatisch danwel hypnotisch ofzo,je blijft soms wel een kwartier ofzo naar iets kijken en alles vergeten(tijd ,ruimte enzo:D)
Al met al is dit een van de leukste drugs die ik ooit geprobeerd heb en daar zullen veel mensen het met me oneens zijn maar je moet het middel leren kennen en weten wat je ermee kunt dan kan het echt een superervaring zijn.Een mix van xtc paddos dxm en weed is et ongeveeer ehe
ltrs
Posted 11 October 2004 - 06:23 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 12 October 2004 - 05:44 PM
Marwei: Waar heb je vernomen dat 40 mg TMA-2 tegen de toxische dosis aan zit?
Posted 12 October 2004 - 06:45 PM
http://www.erowid.or...a2_basics.shtmlDose
10-50 mg. A. Shulgin suggests that there is only a small margin between the dose needed to produce psychoactive effects and a toxic dose (Shulgin, 1976). Toxic dose in humans is not known.
suggesties van A. Shulgin is niet van de eerste de beste..
ld-50 in muizen ligt trouwens op 120 mg/kg (veranderingen in het gedrag van muizen bij 15mg/kg).
zie https://www.rhodium....phetamines.html
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 13 October 2004 - 01:08 AM
Ooow, nah.. Dan hoef ik dus ook niet op zoek te gaan naar TMA-2, lekker makkelijk!Een mix van xtc paddos dxm en weed is et ongeveeer ehe
:lol:
Posted 13 October 2004 - 02:41 PM
Marwei: Waar heb je vernomen dat 40 mg TMA-2 tegen de toxische dosis aan zit?
Ja, ik bedoel hiermee dat je bij 40Mg echt gaat voelen dat het toxisch is,net als bij teveel speed .Ik merk dat heel snel doordat ik een soort van glaucoom heb en bij 40 Mg begin ik de druk op m'n ogen te voelen en ook voel je dan gewoon dat er iets in je lichaam zit wat aan je vreet,zoals je huid die samentrekt ofzo,kan natuurlijk ook gewoon een tripeffect zijn maar tot 30 mg heb ik die negatieve efffecten niet.Het is dus ook wel aan je lichaam te merken.
Posted 13 January 2006 - 01:45 PM
lijkt me dus niet zo'n gezond goedje, gelukkig is het vrij potent want ik denk dat +100 mg van bv tma-6 niet goed is voor je lichaam.
iets om voorzichtig mee te zijn dus!
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 21 January 2006 - 12:00 PM
weten te bemachtigen,waar ik toch wel redelijke verwachtingen van had,ook het stukje in pikhal was wel veelbelovend,enigste mindere is dat het kwa structuur toch wel redlijk op pma lijkt,dus voorzichtigheid is wel een vereiste,ook kan het in de wat hogere doseringen redelijk toxic zijn volgens mij.
Maargoed na zelf zo'n +- 10mg getest te hebben was ik toch nog redelijk over te spreken,verder hebben 2 mensen die ik ken het uitgetest rond de 30mg,en die waren er niet zo over te spreken,het ene moment gebeurde er van alles,en het volgende moment leek je wel nuchter te zijn(1 iemand vergeleek het een btje met dxm),verder was het bij lange na niet zo intressant als shulging het toch deed voorkomen,ook was de dag erna niet al te prettig,en waren ze redelijk gaar.
Ik zal zelf nog een keer een dosis van rond de 20-30mg proberen,maar verder ben ik best teleurgesteld in deze compound,het kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van de tma-6 gelegen hebben,maar over het algemeen ben ik nog nooit ontevreden geweest over de kwaliteit van de shizzle die ik bij die kerel dan heb besteld.
Iemand anders ervaringen met deze compound?
Posted 23 January 2006 - 02:58 PM
of tma-6 zuigt gewoon

Posted 23 January 2006 - 07:25 PM

Posted 12 February 2006 - 09:50 PM
Al met al ben ik best wel te spreken over dit goedje bij deze dosering. Het effect begon na 20 minuten al te werken. Ik kan het effect het beste beschrijven als de coming up van MDMA alleen dan een stuk minder sterk en langer. Na ongeveer 2 a 3 uur was dit effect volledig weg en was ik alleen nog maar goed wakker. Dit goedje heeft mij tot in de vroege uurtjes laten door gamen

Ik ben erg te spreken over dit spul!, binnekort nog maar een keertje proberen alleen dan een wat hogere dosering.
Ik hou jullie op de hoogte

Posted 12 February 2006 - 09:59 PM
mischien dat het niet echt een super diepgaand middeltje is,maar jij bent er dus wel over te spreken?
Het hielt je iig wel lang wakker

Posted 12 February 2006 - 10:07 PM
hmmm wel een goeie ervaring dus?
mischien dat het niet echt een super diepgaand middeltje is,maar jij bent er dus wel over te spreken?
Het hielt je iig wel lang wakker
Yep, idd Lip

Posted 12 March 2006 - 07:46 PM
Weer aardig goed bevallen, deze keer echt getript ervan. Ik ben er alleen wel erg gaar van geraakt wat ik niet verwacht had. Ik zie ook de hele dag al alles wat wazig. Vanavond maar ff vroeg slapen

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users