Jump to content

Photo

Salvia divinorumhet officiële Salvia topic!

• Please log in to reply
86 replies to this topic

#1 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 17 July 2004 - 06:42 PM

ben zelf fan van salvia, heb het al vele malen gebruikt.
ik gebruik trouwens nooit extract, een stickie uit bladeren is voor mij al genoeg...
nu vind ik salvia wel een behoorlijk dissociatief, bijna elke als ik het gebruikt ervaar ik een afstand tussen de beleving en zintuigen. ik bedoel dat het lijkt alsof de wereld zoals die door mn zintuigen doordringt erg ver weg is. k zie, hoor en voel dingen, maar ze zijn meer een soort achtergrondruis dan. met salvia verlies ik soms geheel het lichaamsbesef, dan weet ik niet meer "wat" ik ben.
heb ook al meerdere malen ervaringen gehad waar alle zintuigen zoals we ze kennen, ontbraken. daarom zou ik salvia ook wel als een dissociatief willen noemen.
echter de psychedelische kenmerken zijn wel de hoofdtoon bij salvia, maar ik zou deze dame niet onderscatten wat betreft haar dissociatieve inslag. :thumbsup:

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 17 July 2004 - 06:53 PM

Hey, wist je dat Salvia ook nog eens geclassifiseerd wordt als een dissociatief..?

:-)
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 rolea

rolea

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 178 posts

Posted 18 July 2004 - 08:37 AM

De keren dat ik Salvia gebruikt heb waren voornamelijk dissociatieve ervaringen. Ik kon niet de direte verbinding met miijn zintuigen en dus de buitenwereld bereiken. Het einge psychedelische was alsof er een ander persoon bezit namvan mijn lichaam en een soort wijsheid die niet westers aan deed.
Klinkt best debiel zo...

Maar goed, wiol de visuals ook weleens zien dus flink doorroken op zn tijd tot het zich openbaart.
ikke@berend_botje#cd ~/pub
ikke@berend_botje#more beer

#4 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 19 July 2004 - 03:44 PM

Hey, wist je dat Salvia ook nog eens geclassifiseerd wordt als een dissociatief..?

waaaaa!!?.... :lol: , nou dat was me tot nu nog ontgaan. maargoed, dus meer mensen die dat vinden...

en verder; met salvia vond ik de eerste keren onaangenaam omdat de ervaring vrij leeg was. ik kwam in een soort leegte zonder zintuigen en ook zonder taal, woorden bestonden nog wel als gedachten maar ik begreep er niets meer van.
pas naar een paar keer kreeg ik een beetje door hoe je dan een ervaring kunt krijgen, alleen is dat wel ieder keer wat anders ;)

#5 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 24 July 2004 - 08:04 PM

wat ik ook nog kwijt wil over salvia: als ik overdags een klein sticky salvia rook heb ik geen zin meer in nicotine :D tis alsof met salvia het je even duidelijk wordt gemaakt dat het niet nodig is (zoveel). probeer maar eens salvia met tabak te mengen, is mij niet zo fijn af eigenlijk.

#6 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 21 November 2004 - 01:29 PM

Er staat geloof ik nog wel een tripreport van mij, hier. Ik heb er alles aan gedaan om de beloftes van het goedje waar te maken, maar heb er nooit wat plezierigs uitgehaald. Slechts een heel vervelend gevoel van het bverlies van besef van tijd. ;)
Aleyhup

#7 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 22 November 2004 - 01:12 PM

Ik moet zeggen dat wanneer ik een dissociatieve ervaring heb ik het verdwijnen van het besef van tijd en eigenlijk tijd zelf (tenslotte hebben wij zelf tijd bedacht/naam en initialen etc gegeven)
vind het heerlijk, geeft me een ontspannen gevoel om niets te moeten en te hoeven binnen een bepaalde tijd omdat tijd er niet is, super)
Dit is dope!

#8 HAL9000S

HAL9000S

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 04 November 2005 - 06:45 PM

Ik vind Salvia ook niet echt prettig te noemen, eerder verschrikkelijk verwarrend maar wel uiterst interessant. De laatst keer dat ik het gebruikt had heb ik echt een extreem abstracte en vage ervaring gehad. Sindsdien heb ik zo ontzettend veel respect gekregen voor vrouwe Salvia dat ik er een beetje angstig voor geworden ben.... interessant spul dus maar je moet wel stevig in je schoenen staan als je niveau 4/5 ervaring te verwerken krijgt.

#9 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 04 November 2005 - 07:17 PM

volges mij kan het blad nog wel een aangename ervaring zijn,de extracten daarintegen zijn nou niet echt recreatief,en niet echt "leuk" te noemen,maar macoco? jouw ervaringen met salvia die erg dissociatief aanvoelde waren deze met het losse blad? of het extract

#10 insane in the membrain

insane in the membrain

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 65 posts

Posted 04 November 2005 - 07:44 PM

Salvia, tja, it can open doors and it can leave you standing like nothing happened when you smoked it. Heb het een keer gedaan met een X10 extract (2 porties p.p, heb een hele opgesmoked). De avond dat ik het rookte voelde ik er helemaal niets van, de volgende ochtend echter, toen we het op moesten maken (hadden voor 120 euro ingeslagen :)), was het wel zwaar trippend. Ik stapte de bus in naar Utrecht Overvecht, en de buschaffeurkeek heel vreemd, de schoolkinderen waren veel te actief, er klopte iets niet. Het was dus nogal vaag allemaal, maar hoop de volgende keer op een doorbraak. Misschien wordt ik dan wel net zon fan :dhp:.

#11 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 28 November 2006 - 06:11 PM

Salvia - niet erg bijzonder. Ik trip er vaag van. Laatst de bijna pure extractie gerookt in een shaggie, dan werkt het voornamelijk verdovend. Ik kon niet meer bewegen, voelde N2O achtige tintelingen vanuit mijn hoofd afzakken. Volgens mij kan je iemand flink KO leggen met die zuivere shite! Het werkte nl ook oraal, toen ik het mesje waarmee ik het losgeschraapt had aflikte.
Maar dan nog, verdovend en niet hallucinerend.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 November 2006 - 10:42 AM

^ hmm, ik heb toch echt hele andere ervaringen

Maar de combinatie met lachgas, en bijvoorbeeld ketamine en dxm gaan echt goed samen!

#13 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 29 November 2006 - 03:46 PM

In combinatie met alcohol werkt het wel, maar door de alcohol besef je de 'trip' te weinig. Je bent je pas te laat bewust dat je weinig ziet. Ik vind Salvia ook wel prima, het is zeker niet mijn favoriet, en lastig te gebruiken, maar als je tript is het wazig, kortdurend en de naspace is heel chill.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#14 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 29 November 2006 - 09:45 PM

De tripeffecten heb ik nog niet in volle glorie mogen aanschouwen, maar de high die het geeft is wel heel relaxed. Jammer dat het zo kort duurt!
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#15 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 13 December 2006 - 11:06 PM

Wat Khandi in een ander draadje al schrijft; zou er een omgekeerde tolerantie zijn? de 5x extracten werken beter dan de 40x bv. geldt dat voor jullie ook?

Salvia is een moeilijk plantje om onder de duim te krijgen, zijn de ervaringen van de mensen die wel een goed effect gehad hebben de moeite? Wie zou het echt aanraden voor een bepaald doel?

Zo aan de reacties te zien is het een net-niet, maar toch een gevoel van; als ik nou net wat meer neem of het net wat anders inneem werkt het wel. Dat is tot nu toe ook mijn ervaring; het gevoel dat er iets te gebeuren staat, als ik maar......

Wat ik wel relaxed vind is een van de bevindingen die ik over het werkzame stofje gelezen heb, nl. dat het eerder antihergebruik in de hand werkt dan verslavend is; toch goed om te weten dat ik niet verslaafd zal raken aan een stof waar ik ( tot nu toe) zo weinig mee heb. :P
(Dat is met crack wel anders, dat trekt aan je als de pest zonder enige fun)
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#16 killerfish

killerfish

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 327 posts

Posted 14 December 2006 - 10:54 AM

Zo aan de reacties te zien is het een net-niet, maar toch een gevoel van; als ik nou net wat meer neem of het net wat anders inneem werkt het wel. Dat is tot nu toe ook mijn ervaring; het gevoel dat er iets te gebeuren staat, als ik maar......

Dat gevoel had ik eerst ook, totdat ik een keer wat van het 10X extract tijdens een paddotrip rookte, ik werd toen compleet mijn lichaam uitgeslagen en zag beelden van mijn leven, vanaf dat ik een kind was tot dat ik de paddo's nam en ik begon te trippen.. dat was toch echt wel een mindblowing ervaring

#17 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 14 December 2006 - 04:56 PM

^ik had mijn breakthrough ook met paddo's op vanaf dat punt ging het me vrij voor de wind met het spul.. alsof ik het vanaf dat punt heb toegelaten in mijn lijf.. het is net alsof het pas goed werkt vanuit enige acceptatie vanuit je eigen psyche.. Desalniettemin denk ik dat die paddo's het makkelijker hebben gemaakt om door te komen. Alleen ben ik alsnog ervan overtuigd dat je dit met gemak zonder combinaties kan halen. hoewel idd ik me kan voorstellen dat een andere dissociatief erbij nemen in hele lage dosering best bij kan dragen maar hoe puur je ervaring dan is dat is dan nog maar de vraag.

en dat het het omgekeerde van verslaving in de hand werkt dat klopt wel. als je een goede salvia ervaring hebt gehad blijf je er voorlopig wel met je pootjes vanaf haha :kneus:

#18 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 14 December 2006 - 06:44 PM

^ hmm, ik heb toch echt hele andere ervaringen

Maar de combinatie met lachgas, en bijvoorbeeld ketamine en dxm gaan echt goed samen!

kun je beschrijven wat salvia met je doet same met dxm? of tips geven ofzo..deze combo ben ik binnekort van plan uit te probere..

600 mg n een 10x :kneus:

#19 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 14 December 2006 - 08:59 PM

^ doe eerst maar eens 300mg met een kleine dosis 5x extract of gewoon blad. Dat is wat ik heb gedaan: absolutely mindblowing.

#20 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 14 December 2006 - 10:05 PM

check ook dit report. Dikke dissociatieve ervaring, maar dan meer emotioneel.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users