Jump to content

Photo

4-HO-MiPT

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 28 July 2010 - 01:45 AM

Volgens mij is er nog geen topic over (ik heb goed gezocht), dus maak ik hem bij deze maar. Ik ben van plan ergens deze zomer deze stof eens te proberen, vooral omdat ik tryptamines eens wil verkennen en van de weinigen te vinden tripreports klonk deze erg interessant. Ik heb vernomen dat het een visueel mooie en sterke stof is met een groot potentieel voor interessante trip gedachtes en een typerend tryptamine karakter. Ik vroeg me af of mensen hier misschien ervaringen hebben met deze stof en er nog iets over kunnen vertellen voor ik mezelf aan het experiment waag; ik wil namelijk altijd zo veel mogelijk inlezen en het flauwe van RC's is dat er zo veel minder over te lezen valt, vandaar dit topic.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#2 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 28 July 2010 - 02:32 AM

He, ik dacht eraan om hetzelfde topic te maken maar nu doe jij het al voor me, woohoo :hartje:. Wat ik tot nu toe hoor lijkt het een analoog van psilocine die vrij visueel is.. Ik heb eig. best zin om het te doen, moeten we eens gaan plannen :D

#3 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 28 July 2010 - 07:37 AM

http://www.dhpforum....eport:4-HO-MiPT

En die 4-HO MIPT... :hartje:
They don't like my lifestyle..

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 July 2010 - 12:00 PM

De enige keer toen ik deze stof had genomen was het opgelost in water en was het al van kleur verschoten, ondanks dat heb ik nog wel wat effect gehad, maar was het lang niet wat het had moeten zijn, dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen.

Dit topic stond nog wel in de lijst van het 'Overzichtstopic psychedelica', misschien heb je er iets aan.
4-aceto-mipt vs 4-ho-mipt

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 28 July 2010 - 01:38 PM

en dan heb je ook nog 5-meo mipt..

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 July 2010 - 01:42 PM

Maar die is qua effect totaal niet te vergelijken met de 4-HO variant..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 28 July 2010 - 04:11 PM

Maar die is qua effect totaal niet te vergelijken met de 4-HO variant..

Nee dat dacht ik dus ook; 4-ho-mipt sprak me juist wel aan omdat het nog enigsinds verwant is aan 4-ho-dmt, en gezien ik die laatste alleen in schimmelvorm kan vinden klonk een capsule 4-ho-mipt zo aanlokkelijk (al snap ik wel dat het toch weer twee geheel unieke stoffen zijn), de overeenkomst is wel een van de beweegredenen deze tryptamine te willen proberen.
Aliens take me home.

#8 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 28 July 2010 - 04:23 PM

Ben alvast ook benieuwd naar dit stofje :)

Wat een wereld...

#9 sent

sent

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 30 December 2010 - 01:45 PM

ik vond het geinig spul.

Denk dat 22 mg zoals in een eerdere tripreport te vinden is, voor mij wat sterk is.

Ik had een tripje van 15 mg. Was lekker tripje. Mooie visuals / kleuren. Body rush viel echt reuze mee, in het begin wel aanwezig, maar raak je snel aan gewend.
duur was +/- 4 uur echt trippen, daarna nog 2 uurtjes come-down / na-effecten.

Al met al is dit een van mijn favourite tryptamines op dit moment.
Maar heb natuurlijk nog lang niet alles geprobeerd :-)

#10 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 12 January 2011 - 06:05 PM

Eind van deze maand ga ik ook daadwerkelijk eindelijk 4-ho-mipt proberen, ik twijfel nu over de dosis want ik heb een capsule die al afgewogen op 20 mg is en dat is ook gelijk alles wat ik heb, nou is dat een prima dosis maar voor een eerste keer met mijn lage lichaamsgewicht weet ik niet of het handig is om meteen met een wat hogere dosis te beginnen. Ik zou ook een kwart uit de capsule kunnen gieten en 15 mg nemen, maar dan hou ik 5 mg over en dat is ook weer zo nutteloos. Op zich hou ik wel van hard trippen en ik ga voor een goede setting en alles wat ik over 4-ho-mipt hoor is eigenlijk extreem positief dus als er een RC is waarvan ik met een iets hogere dosis zou durven beginnen is het deze wel, maar ik twijfel dus.
Ik kan op zich ook 15 mg nemen, en dan na 2 uur die laatste 5 mg nasaal als boost mocht ik denken dat ik dat er nog bij kan hebben, maar misschien is 20 mg ook wel gewoon een prima dosis. Wellicht zoals altijd laat ik het afhangen van het moment wat ik precies doe maar ik vroeg me toch af of iemand dosis advies had. Verder kan ik wel stellen er veel zin in te hebben, eerste keer dat ik toch eens voor een minder bekende, bewezen en onderzochte stof ga :)
Aliens take me home.

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 12 January 2011 - 07:04 PM

Ik weet niet of ik iemand anders een vergelijkbaar advies zou geven, maar in hoe verre ik in staat ben om jouw in te schatten zou ik als ik jouw was gewoon de 20 mg nemen. Ten eerste 20 mg is niet extreem hoog, maar zeker wel stevig. Ten tweede je hebt geen gehannes met capsule openmaken en een kwart eruit scheppen enz. en als ik lees wat jij qua andere tripmiddelen aankan, dan moet dit ook wel lukken.

En als wijze van disclaimer; iedereen blijft nog steeds anders op andere middelen reageren, dus het is natuurlijk onmogelijk voor ons om een perfect advies op maat te geven.

Maar ik zou zeggen; enjoy. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 12 January 2011 - 07:36 PM

ik zelf wist bij 15 mg echt niet meer hoe ik het had. het kostte me echt een uur om een meloen in stukjes te krijgen...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#13 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 12 January 2011 - 08:45 PM

Dat kan je ook beter van te voren doen. ;)
Verbing weirds language.

#14 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 12 January 2011 - 08:55 PM

I know, maar het was meer ter indicatie offcourse. Dat van die meloen was trouwens al een eind na de piek van de trip. Tijdens de piek had ik het veel te druk met piramides, vreemde lichten, planten knuffelen en ervoor zorgen dat ik niet verdwaalde. En als we dan naar de dosis kijken.... Volgens mij past Azgaza een keer of pak hem beet 5 in mij past met mijn 85 kilo. Wel echt een hele toffe compound verder hoor ;) Zeker een van mn favoriete tryptamines.
Hoe is het!

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 January 2011 - 04:23 PM

Eind van deze maand ga ik ook daadwerkelijk eindelijk 4-ho-mipt proberen, ik twijfel nu over de dosis want ik heb een capsule die al afgewogen op 20 mg is en dat is ook gelijk alles wat ik heb, nou is dat een prima dosis maar voor een eerste keer met mijn lage lichaamsgewicht weet ik niet of het handig is om meteen met een wat hogere dosis te beginnen. Ik zou ook een kwart uit de capsule kunnen gieten en 15 mg nemen, maar dan hou ik 5 mg over en dat is ook weer zo nutteloos. Op zich hou ik wel van hard trippen en ik ga voor een goede setting en alles wat ik over 4-ho-mipt hoor is eigenlijk extreem positief dus als er een RC is waarvan ik met een iets hogere dosis zou durven beginnen is het deze wel, maar ik twijfel dus.
Ik kan op zich ook 15 mg nemen, en dan na 2 uur die laatste 5 mg nasaal als boost mocht ik denken dat ik dat er nog bij kan hebben, maar misschien is 20 mg ook wel gewoon een prima dosis. Wellicht zoals altijd laat ik het afhangen van het moment wat ik precies doe maar ik vroeg me toch af of iemand dosis advies had. Verder kan ik wel stellen er veel zin in te hebben, eerste keer dat ik toch eens voor een minder bekende, bewezen en onderzochte stof ga :)

Misschien een allergietest van 1 mg vooraf? Het geeft wat meer zekerheid dat je er lichamelijk goed op reageert en daarna heb je nog maar 19 mg over, wat in dit geval een voordeel lijkt te zijn ;)

#16 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 13 January 2011 - 05:00 PM

Misschien een allergietest van 1 mg vooraf? Het geeft wat meer zekerheid dat je er lichamelijk goed op reageert en daarna heb je nog maar 19 mg over, wat in dit geval een voordeel lijkt te zijn ;)

Dat is wel een zeer goed idee, ik heb alleen geen mg nauwkeurige weegschaal dus dan wordt het een zo klein mogelijk beetje er uit eye ballen in plaats van 1 mg er af wegen, en 19 lijkt me inderdaad meer dan genoeg voor het werkelijke effect.
Aliens take me home.

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 13 January 2011 - 05:03 PM

^even een dun lijntje maken die overal gelijk is en dan in 8 delen delen en daar weer de helft van nemen...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#18 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 13 January 2011 - 07:07 PM

oh, you scientist, you!
Hoe is het!

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 January 2011 - 11:18 PM

Dat is wel een zeer goed idee, ik heb alleen geen mg nauwkeurige weegschaal dus dan wordt het een zo klein mogelijk beetje er uit eye ballen in plaats van 1 mg er af wegen, en 19 lijkt me inderdaad meer dan genoeg voor het werkelijke effect.

De allergietest hoeft niet per se precies 1 mg te zijn, 0,5 of 2 kan ook. Ik zou persoonlijk gewoon voor een klein zandkorreltje gaan oid gaan. Mocht je er echt heftig allergisch voor blijken te zijn, dan zou dat voldoende moeten zijn om het te merken.

#20 Solipsis

Solipsis

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 13 May 2011 - 10:51 PM

Volgens mij heb ik het bij iets van 15 of 18 mg geprobeerd, het is alweer een tijd geleden en ik weet de dosis niet meer zo zeker. Het was voor mij aanzienlijk anders dan de andere 4-HO tryptamines, heel vreemd en ik kreeg er geen grip op. Het wisselde allemaal enorm snel in de zin dat ik het ene moment nog CEVs had van jaren '30 zwart-wit tekenfilms en het volgende moment CEVs in hoge resolutie en diepe kleur van een winkelcentrum waar een tsunami van saffraan-geel door de ingang deuren stroomde. Ik vond het vrij bizar allemaal.
Wat het wel met andere 4-HO's gemeenschappelijk had was dat het bijzonder licht op het lichaam voelde, lichter kan bijna niet. Ik was er minder van onder de indruk dan 4-HO-DiPT en 4-HO-MET wat oneerlijk is omdat die vooral plezierig waren, in recreationele zin. Maar 4-HO-MiPT had voor mij minstens zo veel als beiden te bieden en was erg intrigerend alleen niet met een gevoel van grote fun.
Toch absoluut een aanrader.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users