Jump to content

Photo

5-MeO-DMTeen zeer officieel topic

• Please log in to reply
91 replies to this topic

#1 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 28 January 2010 - 11:27 AM

Ook over dit wondermiddel was nog geen topic, voor zover ik het kan beoordelen.

Vroeger best wel een aantal keren mee geëxperimenteerd, was voor gebruik altijd extreem zenuwachtig en achteraf vroeg ik me meestal af waarom. Maar wat een psychedelic is dit zeg... holy shit. Holy fuck. Holy whateverthefuck.

Intense metafysische kaleidoscopische fractalische in alles uiteenvallende volkomen superzintuiglijke synesthesie in de vorm van alles transcenderende bliss. :mr-t:

Dus. Mijn gangbare methode was roken. 10 a 12 mg (meer is echt niet nodig) in een fantafles-pijp, beetje as erover om niet alles meteen te verbranden, en poef. Into outer-fucking-space.

Heb nu een vriend uit Brazilië op bezoek die me wijs probeert te maken dat het volgens vrienden van hem ook sublinguaal actief is. Heeft iemand daar ervaring mee? Naar het schijnt is het wel erg pijnlijk op je tong (dus moet je contact daarmee vermijden), en is 2 mg. een treshhold dosering, met 10 mg een gemiddelde effectieve dosis. Erowid weet ook niet veel meer.

Weet niet wat de verschillen zijn tussen het fumaraat, zout en freebase, dus dat is weer een andere vraag. Vanzelfsprekend heb ik altijd de freebase gerookt.

Deel jullie ervaring en kennis over deze gatewaydrug (maar dan anders) hier please!

:sluw:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 28 January 2010 - 11:50 AM

Voor sublinguale activatie moet je denk ik het zout hebben.

Heb zelf ook alleen maar extensieve ervaring met het verdampen van de freebase. In doseringen varierend van ~4 tot ~12 mg.
Ik heb het een tijd in zeer lage doseringen gebruikt vlak voor het slapengaan. Heb toen regelmatig zeer aanwezige en soms lucide dromen gehad.

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 29 January 2010 - 11:38 AM

Ik heb goede ervaringen met het snuiven van 5-MeO-DMT (ok, afgezien van het gloeiende-pook-in-je-neus-effect). Wat ik 2x heb gedaan is in de week voorafgaand op de hoge dosering een aantal keer kleine beetjes roken en uiteindelijk 0,02 - 0,03 gr snuiven. Het brandt als een malle, maar de trip is bizar intens. Het start langzaam genoeg om goed mee te krijgen hoe je realiteit uiteen valt, wat angstaanjagend, maar ook verschrikkelijk mooi kan zijn.

Ook heb ik eens 0,04 gr geplugt in een capsule. Dat werkte, maar was niet bijzonder sterk. Het haalde voor m'n gevoel een beetje de vaart eruit en duurde iirc zo'n 5 kwartier voordat het flink afgenomen was.

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 29 January 2010 - 11:48 AM

2 a 3 mg, neem ik aan? Van het zout of van de freebase?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 29 January 2010 - 12:34 PM

Vond 5-meo-dmt eigenlijk niet veel doen voor mij, DMT daarintegen vond ik weer geniaal.

(toevoeging: Niet dat het niet werkte, alleen n'n DMT vond ik echt vet)

Edited by mind, 29 January 2010 - 04:34 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 29 January 2010 - 12:39 PM

Dit boek van Martin Ball gaat vrijwel geheel over 5-MeO-DMT. Ik meen me te herinneren dat de auteur telkens 30 mg inhaleert. Hij vertelt dit in een van zijn podcasts.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 29 January 2010 - 12:44 PM

30 mg.? Verdampen? Tering, da's echt een overdose voor mij...

Thank you, the mdgt.

#8 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 29 January 2010 - 05:53 PM

2 a 3 mg, neem ik aan? Van het zout of van de freebase?

Nee, 0,02 - 0,03 gram freebase, dus zonder significante cijfers ed 20 - 30 mg. Dat had dan ook wel een ++++ ervaring tot gevolg :)

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 January 2010 - 06:05 PM

^ je zegt 0,02- 0,03 mg te snuiven.

Freebase snuiven lijkt me niet handig, gezien het nauwelijks zal oplossen in je neusslijmvlies.

#10 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 29 January 2010 - 09:48 PM

^Woops, my bad. Wat betreft het freebase zijn, dat dacht ik ook, maar het werkt prima. Mijn heftigste ervaringen met 5-MeO-DMT waren gesnoven, niet gerookt.

#11 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 30 January 2010 - 04:44 PM

Posted Image

Ik ben tijdelijk (psychisch) overleden aan een gerookte hoeveelheid 5-meo-dmt die ik in een opwelling effe ge-eyeballed had. Sindsdien is het concept dood ineens niet eng meer en ben ik van mening dat het enkel de geprojecteerde angst is die het eng maakt. Wat gaat dat een openbaring zijn! :P

Posted Image

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#12 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 30 January 2010 - 05:53 PM

en dat inzicht kwam als een volslagen verassing? :P

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#13 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 30 January 2010 - 06:24 PM

Niet echt. :P

Zaehner’s criticisms of The Doors of Perception were set out in his book Mysticism Sacred and Profane, which also acts as a theistic riposte to what he sees as the monism of Huxley’s The Perennial Philosophy. Zaehner concludes that Huxley’s apprehensions under mescaline are affected by his deep familiarity with Vedanta and Mahayana Buddhism. So, the experience may not be the same for others who take the drug and don’t have this background, although they will undoubtedly experience a transformation of sensation.[4*

Dat is het precies.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#14 sent

sent

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 30 December 2010 - 01:49 PM

wazig spul is dat.

Ik had volgens mij 10 mg en dacht in de eerste minuten dat ik dood ging :-S

Echter na een paar minuten krijg je er een beetje grip op en is het fucking lachen :-D

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 30 December 2010 - 02:39 PM

5-MeO-DMT fucking lachen? Dat is wel een van de laatste beschrijvingen die ik eraan toe zou kennen.

Absurde schoonheid, dat dan weer wel.

#16 sent

sent

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 30 December 2010 - 03:36 PM

ok, meer lachen om de knetterwazige toestand waar je je in verkeerd.

Mindblowing zal een beter woord zijn.

#17 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 02 January 2011 - 05:07 PM

Psychedelic crack. :laugh:

Lachen kan je er wel op, als je beseft dat je wegglipt in de complete nietsheid en je ego tot stukken geslagen wordt, dat kan een aardig "grappige" ervaring zijn. De beste ervaringen met 5-MeO-DMT heb ik gehad in combinaties, vooral met AMT was het geweldig, neemt veel van de angstgevoelens die je er kan op ervaren wel weg ime.

5-MeO-DMT staat trouwens nu ook de te bannen lijst in de US.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 03 January 2011 - 11:08 AM

Voor zover ik weet is het al illegaal in de US.

#19 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 03 January 2011 - 02:33 PM

^ vanaf 19 januari gaat de nieuwe wet pas in effect.

#20 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 03 January 2011 - 03:21 PM

Ik heb 't vroeger best vaak gedaan, maar nooit visueel spektakel gedaan. Vind er dus niet veel aan. Heeft iemand 't al es gecombineerd met n,n DMT?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users