Vroeger best wel een aantal keren mee geëxperimenteerd, was voor gebruik altijd extreem zenuwachtig en achteraf vroeg ik me meestal af waarom. Maar wat een psychedelic is dit zeg... holy shit. Holy fuck. Holy whateverthefuck.
Intense metafysische kaleidoscopische fractalische in alles uiteenvallende volkomen superzintuiglijke synesthesie in de vorm van alles transcenderende bliss.

Dus. Mijn gangbare methode was roken. 10 a 12 mg (meer is echt niet nodig) in een fantafles-pijp, beetje as erover om niet alles meteen te verbranden, en poef. Into outer-fucking-space.
Heb nu een vriend uit Brazilië op bezoek die me wijs probeert te maken dat het volgens vrienden van hem ook sublinguaal actief is. Heeft iemand daar ervaring mee? Naar het schijnt is het wel erg pijnlijk op je tong (dus moet je contact daarmee vermijden), en is 2 mg. een treshhold dosering, met 10 mg een gemiddelde effectieve dosis. Erowid weet ook niet veel meer.
Weet niet wat de verschillen zijn tussen het fumaraat, zout en freebase, dus dat is weer een andere vraag. Vanzelfsprekend heb ik altijd de freebase gerookt.
Deel jullie ervaring en kennis over deze gatewaydrug (maar dan anders) hier please!