Jump to content

Photo

Aminoalkylindolen (AAI's)Bekend van de JWH-reeks ;)

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 27 December 2009 - 09:46 PM

Aangezien er inmiddels toch al wat verschillende AAI's in het ondergrondse circuit circuleren en er nog geen topic over was, heb ik de vrijheid genomen om deze aan te maken. :)

Wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb zelf kennis mogen maken met JWH-073 en JWH-200. JWH-200 komt voor mij het meest overeen met THC, dus vooral een mentaal effect, terwijl -073 een overduidelijk fysiek effect heeft, meer vergelijkbaar met hash (CBD). En aangezien ik het fysieke effect prefereer vind ik -073 de fijnste van deze twee.

En ben zeer benieuwd naar het effect van JWH-081, want als ik me niet vergis was dit de meest potente AAI tot nu toe, of loop ik alweer achter de feiten aan??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 28 December 2009 - 01:12 AM

ik denk dat de meeste mensen hier op he forum ze niet bij de chemische of farmacalogische naam zal herkennen ,
maar eerder "Spice" of "Sencation" of zulk soort kruidenmengsel zijn tegen gekomen.

voor de duidelijkheid , in Spice is onderandere terug gevonden CP 47497 , JWH-018 en JWH-073.

verder zijn ook jwh-015 , jwh-081 en jwh-250 op het internet aangeboden door verschillende RC-verkopers..

jwh-081 is zeker 1 van de sterkere jwh's ,
verschillende mensen zijn na een dosis van 1 a 2mg in het ziekenhuis terecht gekomen vanwege paniek aanvalen.

gr. W.
"Circular logic works because circular logic works."

#3 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 28 December 2009 - 11:29 AM

Blijkbaar zijn verscheidene cannabinoïden effectief tegen kanker:

The cannabinoid quinone HU-331 [3S,4R-p-benzoquinone-3-hydroxy-2-p-mentha-(1,8)-dien-3-yl-5-pentyl] is highly effective against tumor xenografts in nude mice.

Verder even een uitnodigend linkje richting DHPedia, er staat nog niet zoveel info over de wat minder bekende klassieke cannabinoïden en AAI's:
http://www.dhpforum....=Cannabinoïden
Verbing weirds language.

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 15 March 2010 - 06:32 PM

Ik heb recentelijke een vrij hoge dosis JWH-073 genomen, maar naast een beetje misselijkheid deed dit niet veel, dus ik vermoed dat JWH-073 te lipofiel is om fatsoenlijk de BBB te passeren of misschien zelfs wel om te worden opgenomen.. (of combinatie van beide?)

Denk dat een JWH-200 al een beter kandidaat is voor orale consumptie, maar ongetwijfeld is ook voor deze roken de beste methode.

Zijn er toevallig andere mensen die ervaring hebben met het oraal nemen van AAI's??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 15 March 2010 - 07:42 PM

lipofiele stoffen kunnen over het algemeen juist erg makkelijk de bbb passeren.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#6 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 17 March 2010 - 04:39 PM

Damn dude. Dat is wel serieus. Gelukkig voor je dat het een JWH was, maar djiezes, stel je voor dat 't een psychedelische amfetamine was geweest. Of whatever, een phenetylamine zou net zo ernstig zijn geweest.

Daar had je echt geluk mee.

weird ,

jwh-073 is bij mij bij 10 mg al actief..

maar das sublinguaal , dus net geslikt.

gr.w.

[Poelster: Deze post uit het EMA-4 topic hierheen verplaatst voordat daar een discussie over JWH's begint.]
"Circular logic works because circular logic works."

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 17 March 2010 - 06:22 PM

Er is wel een verschil tussen oraal en sublinguaal, maar ik vermoed echt (na deze ervaring) dat JWH-073 oraal gewoon nauwelijks actief is. Dat het op een of andere manier niet wordt opgenomen of vroegtijdig wordt gemetaboliseerd, al lijkt me dat al wat onwaarschijnlijker, maar mij farmacologisch kennis is helaas niet toereikend genoeg om daar een definitieve verklaring voor te hebben..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 27 February 2013 - 08:49 AM

Deze link past denk ik het best in dit topic:

Molecular Index of Cannabimimetics -- Peter Rösner and Giselher Fritschi

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9420 posts

Posted 27 February 2013 - 09:07 AM

^ interessant. Als er nu ook eens een site voor komt ala http://isomerdesign.com/PiHKAL/

(zitten best een paar duidelijke core-scaffolds tussen)

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 27 November 2013 - 11:44 PM

Recent ook meerdere malen ervaringen op gedaan met JWH-019, maar deze doet qua effecten echt onder aan -073.

-018 zit precies tussen deze twee in, qua structuur, dus ben benieuwd hoe die zich verhoudt in vergelijking met zijn buren..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users