Gezien ie er nog niet was, nu wel!
DHP Wiki 2C-T-21
Nog geen ervaring mee, morgen allicht wel.
Deel graag je ervaring(en) die je hebt met dit goedje

Posted 04 December 2009 - 05:51 PM
Wat een wereld...
Posted 04 December 2009 - 06:08 PM
Misschien anders formuleren:
"2C-T-21 veroorzaakt net als de klassieke psychedelica visuele effecten, verandert de gemoedstoestand (doorgaans euforie) en kan inzicht geven in persoonlijke problemen en/of situaties."
Klassiek betekent per definitie 'traditioneel', 'niet modern' of 'oud'. 2C-T-21 kan dus geen 'klassiek psychedelicum' zijn, maar wel een vergelijkbare werking hebben.
Klinkt als een interessant stofje.

Posted 04 December 2009 - 06:35 PM
Weet alleen de dosis niet meer, maar was in ieder geval niet bewust heel laag gedoseerd.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 04 December 2009 - 07:06 PM
Hoe lang duurde 't ongeveder?Ik vond het een beetje een tegenvaller, het ontbrak nogal in diepte en het visuele was ook niet om over naar DHP te schrijven..
Weet alleen de dosis niet meer, maar was in ieder geval niet bewust heel laag gedoseerd.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 04 December 2009 - 07:18 PM
Nu, wanneer ik euforie lees, dan denk ik meteen ook aan serotonine. Klopt mijn redenering? Dit in het zicht dat ik normaal gezien volgende week nog eens MDMA dacht te doen, waar ik een mooie tussenperiode van 2 maand had gedaan. Kwestie van die serotonine 'ongemoeid' te laten en compleet van de MDMA te kunnen genieten.
Zou de 2C-T-21 hier dan wat teniet van kunnen doen?
Wat een wereld...
Posted 05 December 2009 - 12:49 AM
Het had met moeite net de 6 uur gehaald..Hoe lang duurde 't ongeveder?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 06 December 2009 - 05:47 PM
Dosis: 12 mg.
Andere zaken: wat wiet, pintjes en een resem lachgas patronen
Waar ik op andere fora de vergelijking met MDMA las, zou ik 2C-T-21 eerder een LSD-light noemen.
Waarom? Wel de onderstaande zaken werd ik gewaar en herkende ik uit (lichte) LSD-trips:
* Lichte mindfucks, vooral geboost op lachgas kwamen deze kort te boven
* CEV's die sterk op LSD-CEV's leken, slecht af en toe en ook vooral met de combinatie lachgas, geen OEV's (itt natuurlijk 'deftige' LSD trip)
* Bij de opkomst een blij gevoel, het 'hard glimlach trekken zonder reden'
* Vrienden op een andere manier bekijken, ze (over) analyseren
* Muziek veel mooier vinden, veel meer in een ritme opgaan
* Ik was vrij stil, meer teruggetrokken. Erg 'sociaal' vond ik em dus niet.
Daarom kan ik de vergelijking/ verwijzing naar klassieke psychedelica (of vooral LSD) wel beamen.
De totale duur van de trip is moeilijk in te schatten, echt hard aan het trippen was ik nooit (nog nooit echt hard getript op een 2C). Maar ik veronderstel dat de trip het 'felst' was in een periode van zo'n 4 à 6 uur. Wel had ik uren hierna nog een goed gevoel en een verhoogde appreciatie voor muziek.
Besluit: 2C-T-21 is best een fijne 2C. Mogelijk een handige intro voor mensen die nog nooit getript hebben en niet meteen voor iets stevig en langdurig als LSD willen gaan.
Wat een wereld...
Posted 06 December 2009 - 07:58 PM

Ik benieuwd hoe je T-21 vond in vergelijking met T-7??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 06 December 2009 - 09:23 PM

De opkomst liet lang op zich wachten, al had dit dus allicht te maken met het feit dat ik veel had gegeten. Ook anderen merkten er pas erg laat (+ 2 à 3 uur) iets van, buiten één meisje maar zij is sowieso veel gevoeliger voor psychedelica.
Wat ik er mij nog van herinner:
* positief aanvoelen
* vrij mooie CEV's (indien ik even op mijn eigen ging trippen op een zetel met mp3 speler vol tripmuziek)
* toen ik na dit even apart trippen terug naar de groep ging, dewelke buiten zat, merkte ik dat zij en alle objecten rond hun mooiere en fellere kleuren hadden dan normaal.
* geen mindfucks, geen overdenken, geen analyses van anderen
Gezien ik met beide goedjes nog maar 1 ervaring heb en de setting anders was is het moeilijk een echte vergelijking te maken of te oordelen. Maar op dit moment geef ik dan toch de voorkeur naar 2C-T-21 dewelke meer diepgang lijkt te bieden.
Wat een wereld...
Posted 06 November 2010 - 02:16 PM
Conclusie: een fijne avond, de drug werkte heel sterk, dosis was perfect, visueel niet sterk, op het einde van de trip koppijn van al het denken. Veel denken, maar niet op een manier zoals bij een triptamine met visions en een spiritueel kantje, dat hebben 2c-'s voor mij niet. Positief was dat ik niets van tension in mijn spieren had, geen bijeffecten op het lichaam, behalve geeuwen en koud/warm waves, de anderen hadden wel meer last van bijeffecten.
Ik ga het niet opnieuw doen, daarvoor bestaan er betere alternatieven, 2c-i blijft een all time favorite voor mij.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 06 November 2010 - 02:18 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 06 November 2010 - 02:30 PM
En zou je, mits je tijd hebt, er een tripreport van kunnen schrijven, want nu hebben we alleen nog maar het report van Static, dus een goed report kunnen we zeker gebruiken

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 06 November 2010 - 03:26 PM
Btw, we waren allemaal even lang aan het trippen.
12 - 13 mg = 9 a 10 uur vanaf inname.
+ 1.00/1.30 = aanwezigheid van drug is merkbaar.
+ 2.30 = trip komt geleidelijk aan op
+ 3.00 = trip begint nu goed te starten.
+ 3.00 - 5.00 = plateau 1
+ 5.00 - 9.00 = plateau 2, voor eoa reden, nog intenser.
+/- 9.OO = trip begint uit te werken over duratie van 'n half uur.
+ 9.00 - 10.00 = uitwerken, na-effecten.
Heel merkwaardig is dat er voor mij twee plateaus merkbaar waren, de eerste met weinig tot geen visual, de twee met deformation enzo, alhoewel de setting etc. min of meer gelijk was.
Posted 06 November 2010 - 03:35 PM
(Net zoals ik dat bij de DOx's vermoed, alleen dan met een minder visueel metaboliet)
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 10 May 2011 - 07:54 PM
Posted 10 May 2011 - 08:28 PM

Trouwens, ik vind T7 en T21 eigenlijk meer onderdeel van de 'favoriete 2C-T-x' top10, eigenlijk... maar that's just me.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users