Jump to content

Photo

2C-T-21De officiële 2C-T-21 topic!

2C-T-21

• Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 04 December 2009 - 05:51 PM

Gezien ie er nog niet was, nu wel! smile.gif

DHP Wiki 2C-T-21

Nog geen ervaring mee, morgen allicht wel.

Deel graag je ervaring(en) die je hebt met dit goedje smile.gif

Wat een wereld...

#2 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 04 December 2009 - 06:08 PM

"2C-T-21 is een klassiek psychedelicum, in de zin van, het veroorzaakt visuele effecten, gemoedstoestand verandering, doorgaans euforie. Ook is het mogelijk om met 2C-T-21 inzicht te krijgen in persoonlijke problemen en/of situaties."

Misschien anders formuleren:

"2C-T-21 veroorzaakt net als de klassieke psychedelica visuele effecten, verandert de gemoedstoestand (doorgaans euforie) en kan inzicht geven in persoonlijke problemen en/of situaties."

Klassiek betekent per definitie 'traditioneel', 'niet modern' of 'oud'. 2C-T-21 kan dus geen 'klassiek psychedelicum' zijn, maar wel een vergelijkbare werking hebben.

Klinkt als een interessant stofje. ;)
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 04 December 2009 - 06:35 PM

Ik vond het een beetje een tegenvaller, het ontbrak nogal in diepte en het visuele was ook niet om over naar DHP te schrijven..

Weet alleen de dosis niet meer, maar was in ieder geval niet bewust heel laag gedoseerd.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 04 December 2009 - 07:06 PM

Ik vond het een beetje een tegenvaller, het ontbrak nogal in diepte en het visuele was ook niet om over naar DHP te schrijven..

Weet alleen de dosis niet meer, maar was in ieder geval niet bewust heel laag gedoseerd.

Hoe lang duurde 't ongeveder?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 04 December 2009 - 07:18 PM

Naar wat ik lees op bluelight komt het tot nu toe over als een erg 'sociale' dope. Wat empathie en wat euforie. Lichte visuals. Klinkt nice voor morgen, met een aantal vrienden chill thuis.

Nu, wanneer ik euforie lees, dan denk ik meteen ook aan serotonine. Klopt mijn redenering? Dit in het zicht dat ik normaal gezien volgende week nog eens MDMA dacht te doen, waar ik een mooie tussenperiode van 2 maand had gedaan. Kwestie van die serotonine 'ongemoeid' te laten en compleet van de MDMA te kunnen genieten.

Zou de 2C-T-21 hier dan wat teniet van kunnen doen?

Wat een wereld...

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 05 December 2009 - 12:49 AM

Hoe lang duurde 't ongeveder?

Het had met moeite net de 6 uur gehaald..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 06 December 2009 - 05:47 PM

Zow, gisteren met wat vrienden thuis uitgeprobeerd. Enfin, ik was de enige die voor 2C-T-21 ging. De rest ging voornamelijk voor MDMA.

Dosis: 12 mg.
Andere zaken: wat wiet, pintjes en een resem lachgas patronen

Waar ik op andere fora de vergelijking met MDMA las, zou ik 2C-T-21 eerder een LSD-light noemen.

Waarom? Wel de onderstaande zaken werd ik gewaar en herkende ik uit (lichte) LSD-trips:

* Lichte mindfucks, vooral geboost op lachgas kwamen deze kort te boven
* CEV's die sterk op LSD-CEV's leken, slecht af en toe en ook vooral met de combinatie lachgas, geen OEV's (itt natuurlijk 'deftige' LSD trip)
* Bij de opkomst een blij gevoel, het 'hard glimlach trekken zonder reden'
* Vrienden op een andere manier bekijken, ze (over) analyseren
* Muziek veel mooier vinden, veel meer in een ritme opgaan
* Ik was vrij stil, meer teruggetrokken. Erg 'sociaal' vond ik em dus niet.

Daarom kan ik de vergelijking/ verwijzing naar klassieke psychedelica (of vooral LSD) wel beamen.

De totale duur van de trip is moeilijk in te schatten, echt hard aan het trippen was ik nooit (nog nooit echt hard getript op een 2C). Maar ik veronderstel dat de trip het 'felst' was in een periode van zo'n 4 à 6 uur. Wel had ik uren hierna nog een goed gevoel en een verhoogde appreciatie voor muziek.

Besluit: 2C-T-21 is best een fijne 2C. Mogelijk een handige intro voor mensen die nog nooit getript hebben en niet meteen voor iets stevig en langdurig als LSD willen gaan.

Wat een wereld...

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 06 December 2009 - 07:58 PM

Mooi dat je er zo'n positieve ervaring op hebt gehad. :)

Ik benieuwd hoe je T-21 vond in vergelijking met T-7??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 06 December 2009 - 09:23 PM

Wel T-7 heb ik de voorbije zomer met een fijne BBQ gedaan :) Nu, je maag volproppen met vlees, vettige sauzen ed is natuurlijk niet al te ideaal om echt in een trip te komen (>< nuchter zijn, met T-21 had ik erg weinig gegeten). We dachten toen ook trouwens dat we HOT-7 hadden, maar achteraf gezien blijkt het dus allicht om 2C-T-7 te gaan.

De opkomst liet lang op zich wachten, al had dit dus allicht te maken met het feit dat ik veel had gegeten. Ook anderen merkten er pas erg laat (+ 2 à 3 uur) iets van, buiten één meisje maar zij is sowieso veel gevoeliger voor psychedelica.

Wat ik er mij nog van herinner:
* positief aanvoelen
* vrij mooie CEV's (indien ik even op mijn eigen ging trippen op een zetel met mp3 speler vol tripmuziek)
* toen ik na dit even apart trippen terug naar de groep ging, dewelke buiten zat, merkte ik dat zij en alle objecten rond hun mooiere en fellere kleuren hadden dan normaal.
* geen mindfucks, geen overdenken, geen analyses van anderen

Gezien ik met beide goedjes nog maar 1 ervaring heb en de setting anders was is het moeilijk een echte vergelijking te maken of te oordelen. Maar op dit moment geef ik dan toch de voorkeur naar 2C-T-21 dewelke meer diepgang lijkt te bieden.

Wat een wereld...

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 November 2010 - 02:16 PM

Gisteren hebben we 2c-t-21 gedaan. Ongeveer 12 mg per persoon. Het duurde 2 - 3 uur om op te komen en duurde ook heel lang. Van het moment van inname tot einde trip was 9 uur, een plateau van ongeveer 6 uur. Eerst maakte het heel weinig indruk op me. De bekende psychedelic waves die op en af kwamen. Bij de anderen werkte het blijkbaar dieper en die hadden visueel wat meer spektakel, bij mij echter niet. Na een tijd was er een beetje deformation enzo van dingen, maar daar bleef het bij. Geen kleurtjes en fractals zoals bij bv. 2c-I. BBC planet earth HD maakte wel indruk, nevertheless. De laatste uren veranderde de trip in een filosofische trip met heel veel gepraat en hersengekronkel. Dat was wel goed. Het is een sociale drug waarop je veel plezier kan hebben zoals bij alle 2c-'s.

Conclusie: een fijne avond, de drug werkte heel sterk, dosis was perfect, visueel niet sterk, op het einde van de trip koppijn van al het denken. Veel denken, maar niet op een manier zoals bij een triptamine met visions en een spiritueel kantje, dat hebben 2c-'s voor mij niet. Positief was dat ik niets van tension in mijn spieren had, geen bijeffecten op het lichaam, behalve geeuwen en koud/warm waves, de anderen hadden wel meer last van bijeffecten.

Ik ga het niet opnieuw doen, daarvoor bestaan er betere alternatieven, 2c-i blijft een all time favorite voor mij.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#11 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 November 2010 - 02:18 PM

Btw, compared to 2c-t-7, deze is veel visueler en uiteindelijk ook leuker.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 06 November 2010 - 02:30 PM

Bijzonder dat dit er weer zo eentje is waarbij de werkingsduur per persoon heel erg sterk kan verschillen.

En zou je, mits je tijd hebt, er een tripreport van kunnen schrijven, want nu hebben we alleen nog maar het report van Static, dus een goed report kunnen we zeker gebruiken ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 November 2010 - 03:26 PM

Mwaaaah, ik vond de trip niet zooo bijzonder om er iets over te gaan schrijven. Het was wel een heel toffe nacht, maar ik ga eerder iets schrijven wann een trip echt iets in me heeft losgemaakt.

Btw, we waren allemaal even lang aan het trippen.

12 - 13 mg = 9 a 10 uur vanaf inname.

+ 1.00/1.30 = aanwezigheid van drug is merkbaar.
+ 2.30 = trip komt geleidelijk aan op
+ 3.00 = trip begint nu goed te starten.
+ 3.00 - 5.00 = plateau 1
+ 5.00 - 9.00 = plateau 2, voor eoa reden, nog intenser.
+/- 9.OO = trip begint uit te werken over duratie van 'n half uur.
+ 9.00 - 10.00 = uitwerken, na-effecten.

Heel merkwaardig is dat er voor mij twee plateaus merkbaar waren, de eerste met weinig tot geen visual, de twee met deformation enzo, alhoewel de setting etc. min of meer gelijk was.

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 06 November 2010 - 03:35 PM

Dan gok ik er op dat T-21 een actief metaboliet heeft, dat ik dit geval meer visueel is (bij jouw)

(Net zoals ik dat bij de DOx's vermoed, alleen dan met een minder visueel metaboliet)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 May 2011 - 07:54 PM

Naast 2C-I, B, T7 , nog altjd mijn favo 2C-x

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 10 May 2011 - 08:28 PM

Hahaha, naast 2C-B, 2C-I en 2C-T-7 is 2C-T-21 je favo 2C-x? :D

Trouwens, ik vind T7 en T21 eigenlijk meer onderdeel van de 'favoriete 2C-T-x' top10, eigenlijk... maar that's just me.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users