'Krypton' waarschuwing"50 x Kratom extract" (O-desmethyl-tramadol)
Posted 10 October 2009 - 12:46 PM
O-desmethyl-tramadol is een synthetisch opiaat; een metaboliet van tramadol zelf, en stukken potenter. Voorzichtig hiermee dus! Voor zover ik weet zit er geen kratom of kratom-extract in.
Rapport van het lab dat de resultaten bekend heeft gemaakt laat nog op zich wachten... als iemand meer info heeft: graag hier posten.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 10 October 2009 - 12:53 PM
Posted 11 October 2009 - 01:17 PM

Als je het probeerd pas op niet het hele zakje nemen het is behoorlijk heftig er zit volgens mij ook wel kratom maar voornamelijk iets anders en het is erg narcotisch. Ik moest er vet van puken..
Posted 13 October 2009 - 02:13 AM

Kheb overigens veel jeuk waarbij ik normaal met opiods alleen op het puntje van me neus jeuk krijg heb is het met deze krypton op en af willekeurig over heel mijn lichaam
Ik raad niet meer dan 200 mg per keer in te nemen. Als er echt o-des-tramadol in zit zal het me niet verbazen als er mensen in de situatie komen dat ze overdoseren / in het ziekenhuis gaan belanden en ik vind het te ver gaan om een synthetische opiod te verkopen als herbal incense, mede omdat tramadol zelf een upper limiet heeft qua dagelijkste dosis.
Weet iemand wat de reden is van de upper limiet dosis van tramadol ? Als de reden daarvoor is dat het de CYP2D6 enzymen teveel belast is dat probleem niet aanwezig met o-des-tramadol inatuurlijk.
Het verhaal op de achterkant van het pakje was wel vermakelijk: Gemaakt van hoogwaardige , fijngemalen Indonesische Kratom-bladeren en verrijk met een royale dosis zuivere Kratom-extract. De heerlijke geur blijft uren hange, zodut u optimaal van het Kratom-aroma kunt genieten.

Peace.
Posted 13 October 2009 - 07:14 AM
Of wat werd er überhaupt bij verteld, toen jullie het gekochten??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 October 2009 - 10:39 AM
Maar is er wel bij verteld dat voor de 'lekkere Kratom aroma's' je niet meer dan een kwart van de inhoud nodig hebt??
Of wat werd er überhaupt bij verteld, toen jullie het gekochten??
Voor zover ik kan zien staat het niet op het zakje.
Posted 13 October 2009 - 01:27 PM

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 13 October 2009 - 04:26 PM
Ben in elk geval wel benieuwd, dit soort dingen ("herbals met een punch") zijn meestal nog /maar een jaartje legaal...

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 13 October 2009 - 04:29 PM
Posted 13 October 2009 - 06:13 PM
Posted 13 October 2009 - 06:26 PM
Als ik het zo hoor zou ik niet weten waarom je het nog maar zou willen proberen maargoed.
Okee, vanwege dit:
O-desmethyl-tramadol is een synthetisch opiaat; een metaboliet van tramadol zelf, en stukken potenter.
Als je het probeerd pas op niet het hele zakje nemen het is behoorlijk heftig er zit volgens mij ook wel kratom maar voornamelijk iets anders en het is erg narcotisch.
Dat is wel ongeveer wat ik zoek in een opiaat...

Bovendien is iets uit de smartshop dat wel werkt wel het hebben waard. ;-)
"Prove me wrong..."
Posted 13 October 2009 - 06:54 PM

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 October 2009 - 07:26 PM
Al wel eens goede kratom met een goed extract geprobeerd?
Is ook anders en kost waarschijnlijk 10 keer minder.
Maar k ik ben gewoon niet zo voor die dure dingen in fancy zakjes die bovendien beweren iets anders te bevatten(is ook alleen maar omdat ze dan nog meer winst maken.)
Posted 13 October 2009 - 07:54 PM
En ik heb ook zeker wel eens goede kratom gehad, maar dat is op geen enkel manier te vergelijken met het effect van tramadol. (of O-desmethyltramadol verwacht ik)
En ik ben vooral in dit product geïnteresseerd vanwege de O-desmethyltramadol en niet omdat er eventueel wat kratom, in zit, die hadden ze van mij ook gerust weg mogen laten, maar dan kunnen ze dit product niet verkopen.
Dus vind het goed dat nu bekend is dat hier iets anders in zit dan alleen kratom (extract), maar dan zijn die dingen vaak niet lang meer legaal en dat is dus vooral het probleem, want daarom willen de producenten zo snel mogelijk zoveel mogelijk winst maken. Was de overheid hier soepeler (op welke manier dan ook) in, dan zouden de smartshops er lang niet zo dodgy mee omgaan als ze nu doen, want ze moeten wel.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 14 October 2009 - 07:51 AM

"Prove me wrong..."
Posted 14 October 2009 - 01:32 PM

Zou het zelf niet doen uit principe wel fijn dat je de moeite deed het mij duidelijk te maken

Posted 15 October 2009 - 10:00 PM
Posted 16 October 2009 - 12:25 PM
K volg ik wel in hoor
![]()
Zou het zelf niet doen uit principe wel fijn dat je de moeite deed het mij duidelijk te maken![]()
.
Waarom niet?
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 16 October 2009 - 12:48 PM
rule of thumb is voor mij dat wanneer een 'smart' product ook echt werkt er meestal een synthetische toevoeging inzit onder het mom van een of ander natuurlijk extract..
maar het blijft een schimmige scene die hele 'smartshop' handel

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 16 October 2009 - 01:40 PM
Amen.rule of thumb is voor mij dat wanneer een 'smart' product ook echt werkt er meestal een synthetische toevoeging inzit onder het mom van een of ander natuurlijk extract..
Thank you, the mdgt.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users