Jump to content

Photo

Mescalinehet officiële mescaline topic!

Mescaline

• Please log in to reply
291 replies to this topic

#1 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 01 October 2009 - 10:59 AM

Dag lieve DHP'ers.

Ik ben in het bezit van een gram Mescaline extract. Nu weet ik vrijwel niets van dit stofje en Erowid snap ik niet zo best. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat de beste dosis is, of ik daar net zo gruwelijk misselijk van wordt als van de cactus, wat ik qua trip kan verwachten en waar ik het goedje het beste kan gebruiken en of ik een trip sitter nodig heb?

Ik ben redelijk ervaren met trippen. Alleen vind ik het lastig om info te vinden hierover.

Van het Pad.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 01 October 2009 - 11:23 AM

In de Big and Dandy Mescaline Thread op bluelight is best veel informatie te vinden.

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 01 October 2009 - 11:40 AM

Aanbevolen dosis is naar mijn weten tussen de 250 en 500 mg.
Heb zelf ook wat synthmesc dat op me ligt te wachten, en ben van plan om iets van 400 tot 500 mg. te nemen. Weet je hoe goed je mescaline is geextraheerd trouwens? Zij het kristalletjes, of is het bruinig poeder?

Als je normaal geen tripsitter gebruikt, lijkt me niet dat dat bij mescaline ineens wel nodig is, overigens.

Zelf heb ik altijd het ideaal gekoesterd om mescaline in de lente in de natuur te gebruiken, maar aangezien het de afgelopen twee lentes (en zelfs zomers) mislukt is, richt ik me nu maar op de herfst. Mooie kleurtjes! Toch zou ik een natuurlijk omgeving aanbevelen, maar dat zou ik eigenlijk altijd doen.

Over misselijkheid kan ik je helaas niets vertellen, wel weet ik dat veel mensen ervaren dat mescaline vrij langzaam opkomt en erg 'lief' van karakter is (your mileage will vary, of course). Hoop dat je hier iets aan hebt...

Ben eigenlijk verbaasd dat er nog geen algemeen mescaline topic was, en hoop dat er mensen reageren die persoonlijk ervaring hebben met gesynthetiseerde of geextraheerde mescaline (en dus geen gedroogd cactus poeder!)

Happy trails! :P

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#4 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 01 October 2009 - 12:28 PM

350 extract is voor mij en m'n maatje te weinig. 500 mg extract is spot-on. Het is inderdaad vriendelijker en warmer dan paddo's. Minder chaotisch. Het begint met ligt lichamelijk ongemak, maar niks vergeleken met cactus soep. Dan klimt het erg langzaam, over 2-3 uur op naar de piek. Die houdt twee tot drie uur aan waarna het 3-4 uur langzaam afbouwt. De klim is leuk en zo subtiel dat je bijna niet doorhebt hoe waus je stiekem wordt. De piek heeft visueel en emotioneel geweld op een prettige manier, de afbouw duurt psychisch lang en is het minst genietbaar omdat je dan al begint dingen te verwerken terwijl je eigenlijk nog tript, ook heeft de afbouw een sterk speedy gevoel. De opbouw is meer verdoofd trouwens.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#5 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 01 October 2009 - 12:45 PM

Bedankt! Dit zijn nuttige reply's.

Ik ga binnenkort denk ik een mooie herfst wandeling maken denk ik!

Kan ik de visuele aspecten vergelijken met LSD?
Van het Pad.

#6 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 01 October 2009 - 01:06 PM

350 extract is voor mij en m'n maatje te weinig. 500 mg extract is spot-on.

De jongen van wie ik het kocht zei dat ik uit een gram ongeveer 4 hele sterke trips kon halen of twee keer een egodood dosis. Ik denk dat ik gewoon begin bij 250mg. Verhogen kan altijd!
Van het Pad.

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 01 October 2009 - 01:24 PM

Wat bedoel je met het 'waar' in de subtitel? Lijkt zo net alsof je om een source vraagt (maar aan het topic duidelijk van niet hoor :P)

Ik heb net als snaap een grammetje synthmesc en ben ook net als hem al 2 lentes/zomers aan het verzuimen het een keer te gebruiken. Ik verwacht er zelf 2-3 trips uit te kunnen halen.

Ik zou zelf in ieder geval vooral niet te laat beginnen met de trip. De stimulatie schijnt nog een stuk langer te duren dan bij LSD en er was ergens een report van de alkmaarders en wolvenkind die aan de gedroogde cactus gingen tegen het eind van de middag wat ze al veel te laat vonden. iirc.

#8 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 01 October 2009 - 01:32 PM

Wat bedoel je met het 'waar' in de subtitel? Lijkt zo net alsof je om een source vraagt (maar aan het topic duidelijk van niet hoor :P)

Hehe, om sources hoef ik niet te vragen. Ik geloof heilig dat als de juiste tijd daar is een drug op je pad zal komen. Ik zoek nooit, drugs vinden mij altijd wel.

De waar was meer als, waar doe je zoiets? Thuis, op een feest(is het een feest drug in een kleine, zeg 150mg, hoeveelheid), in de natuur, in een ceremonie of noem waar maar op....?
Van het Pad.

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 01 October 2009 - 01:56 PM

McH: wat versta je onder extract? Iets wat alleen uit cactussoep geextraheerde mescaline? In in dat opzicht dus redelijk te vergelijken met synthmesc? Of toch iets anders? Of bedoelde je stiekem toch synthetic? En vermoed je dat er een verschil tussen die twee is? Al kan die laatste vraag beter in dit topic beantwoord worden.

Bedankt voor de info trouwens. (:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 01 October 2009 - 03:00 PM

Extract is ge-extraheerd alkaloïde kristal uit cactus. Zal niet helemaal pure mescaline zijn maar het feit dat het witte kristallen zijn zegt genoeg...

500 is ego-dood. Daar doe ik het voor! ;-)
Met 500 om 18:00 uur nemen is nacht geen slaap.

Dus met paddo vergelijking:

350 mg mesc = 2 gram gedroogde paddos (cubensis)(smartshop dosis)
500 mg mesc = 3.5-4 gram paddos

Nu is 500 gram mesc wat vriendelijker (niet minder intens) dan paddo equivalenten... ;-)

Paddo is zeg maar de sprint in regen, mescaline is de marathon in een voorjaarszonnetje!

De aard van mescaline maakt hogere doseringen prettig, dat ga jewel merken... :-D

En 150 is alleen misselijk met wat mazzel. Net zoals niemand 60 mg mdma neemt.

Waar:

Buiten.

Geen feest....!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 October 2009 - 04:50 PM

Mijn advies is ook neem ergens een dosis tussen de 250-350 mg en gezien de lange werking zou ik het samen met iemand anders erbij doen (die eventueel ook mee tript of niet), maar een echte sitter is niet nodig.

En buiten zou ook bij mij de voorkeur hebben en de herfstkleuren lonken zeker, maar toch zou ik het niet te ver doen van een plek doen waar het lekker warm en droog is, aangezien het wel herfst is :P

Ik heb zelfs enkel nog maar cactus gedaan en dus geen extract of synth, maar dit vond ik zeker wat weg hebben van LSD, maar dan op een minder mechanische manier. De come-up duurt wel wat langer dan bij LSD, maar voor de rest zijn ze qua werkingsduur vergelijkbaar, dus ook de lange nasleep. Maar dat is ook allemaal al gezegd.

Dus dan het enige advies dat ik kan geven wat nog niet gegeven is, neem als je buiten gaat trippen, een kan warme kruiden thee mee :glare::D..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 01 October 2009 - 04:54 PM

Dus dan het enige advies dat ik kan geven wat nog niet gegeven is, neem als je buiten gaat trippen, een kan warme kruiden thee mee :P:glare:..

Dat is een goeie. Een flinke kan chai maken dus!
Van het Pad.

#13 yookai

yookai

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 163 posts

Posted 01 October 2009 - 05:34 PM

Ik heb enkel nog maar schil gebruikt (van goede potentie).
Heel mooie trip mooiste lijnvisuals ooit :D Je kunt zo naar een wit blad zien en ontdekken vanwaar de huichol indiaanen hun inspiratie halen :P
Duurt inderdaad wel 2-3 uur voor het echt piekt ervoor ben je misselijk. (denk wel dat het ook aan de schil ligt)
Verder ik heb het eens op een festival gedaan....was niet zo slim het vermoeid je enorm.
Heb het voor de rest telkens alleen gedaan en het leukste om te doen zijn de simpele eenvoudige dingen.
Ben zo onderranderen gewoon met een pijpje "kruidentabak" in de velden gaan zitten genieten.
Egodead heb ik wel niet ervaren...ik was zo al misselijk genoeg ook.
Dus als je twijfelt zelf een milde ervaring kan geweldig zijn :glare:

#14 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 01 October 2009 - 05:56 PM

Ik vond zowel de natuurlijke als de synthetische variant beide sucken. Niet dat ik mijn negatieve vibraties nu al wil rondstrooien :P maar ik heb op al gewone tot heroïsche dosissen genomen en was niet-zo-onder-de-indruk. Sucken is misschien dan te sterk uitgedrukt, maar zelfs 500mg wit poeder zorgt hier niet voor ego-loss. Het zal dus van je individuele constitutie afhangen. En meer dan bij LSD het geval is: set & setting.

Van de synthetische kreeg ik van de come-down tot daags erna serieuze hoofdpijn. En dat is dan het enige psychedelicum dat me een kater bezorgt...

#15 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 02 October 2009 - 01:46 AM

Ik heb ook zitten wikken en wegen om hoe 1g mescal op te delen..

Uiteindelijk afgelopen zomer 400mg genomen 2x 200mg met een uur er tussen
Ging toen wel over me nek, misschien anderhalf uur beter, de klap was harder dan ik dacht.
Maar na een half uurtje was ik weer tip-top in orde.

Die 400 vind ik een mooie kennismakings dosis, lekker HappyHappy-JoyJoy en overal kleurtjes :hippie:
en dan kan je ook nog een beetje normaal over straat.

Die 600 die bewaar ik voor een koude-lange-donkere-winterdag (&nacht).

Rond ong. 500 ligt het omslagpunt en wordt het met die mescal echt serieus trippen.

Ohja.. En koop fruit! -->Kans op orgastische smaak beleving :duimpje:
They don't like my lifestyle..

#16 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 02 October 2009 - 09:38 AM

Ik vond zowel de natuurlijke als de synthetische variant beide sucken. Niet dat ik mijn negatieve vibraties nu al wil rondstrooien :duimpje: maar ik heb op al gewone tot heroïsche dosissen genomen en was niet-zo-onder-de-indruk. Sucken is misschien dan te sterk uitgedrukt, maar zelfs 500mg wit poeder zorgt hier niet voor ego-loss. Het zal dus van je individuele constitutie afhangen. En meer dan bij LSD het geval is: set & setting.

Van de synthetische kreeg ik van de come-down tot daags erna serieuze hoofdpijn. En dat is dan het enige psychedelicum dat me een kater bezorgt...

Ach, 700 mg Mescaline + 12 mg DOM deed het best goed, toch? :hippie:

#17 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 07 October 2009 - 05:00 PM

Ohja.. En koop fruit! -->Kans op orgastische smaak beleving :)

Haha, ja ik hoorde van iemand dat dat erg vermakelijk was om te zien. :P

Heb zelf nu ook al een tijd lang liggen......wordt tijd dat ik me er ook maar eens aan waag. Die herfstkleuren zijn inderdaad wel aanlokkelijk. :D
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#18 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 15 June 2010 - 01:50 PM

YES!

Ik ben fan!

:huh:

Ik hoop binnenkort een tripreport te schrijven, al weet ik niet meer precies of ik alles nog kan verwoorden. Maar mooi en bijzonder was het wel. :love:

Thank you, the mdgt.

#19 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 15 June 2010 - 01:58 PM

Ik wacht nog steeds op het juiste moment, ik denk deze zomer in de duinen. :love:
Van het Pad.

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 16 June 2010 - 05:32 AM

YES!

Ja hoor, heb je me alweer ingehaald :D

Nu ik dit topic lees mezelf toch maar eens aanzetten om deze zomer wat te proberen.

Snaap: wat was je dosering? :)

Also tagged with one or more of these keywords: Mescaline

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users