Jump to content

Photo

HOT-7het officiële HOT-7 topic!

• Please log in to reply
41 replies to this topic

#1 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 March 2009 - 09:42 PM

Er was geloof ik nog geen topic over dit middel, alleen er volgens mij alleen in het report van myxor over gesproken.

Ik heb afgelopen weekend voor een tweede maal HOT-7 gedaan (samen met dreadmanneke en haplo + nog twee) en het is me weer heel goed bevallen. De eerste keer dat ik het had genomen, had ik 18 mg en dat was behoorlijk sterk nog. Ik had echt hele heldere scherpe mooie CEV's en met de ogen open vervormde de boel ook behoorlijk. Afgelopen weekend had ik minder genomen, 15 mg, omdat ik niet van plan was heel hard te gaan trippen, maar dit was ook een heel stuk psychedelischer dan verwacht nog. Met de ogen dicht wel behoorlijk visueel, maar open niet zo. Ik was qua gedachten echt heel helder eigenlijk. Ik zat heel erg in mijn centrum.

Er was wat gedoe over welke muziek op moest, maar ik vond echt alles best, bemoeide me er niet mee en kon me in alles wat op stond heel goed vinden, als je maar gewoon mee ging in het gevoel dat de muziek probeert op te roepen. Ik vond het allemaal maar heel grappig hoe de andere bezig waren de juiste muziek te vinden. Ze konden beter hun ongenoegen met de muziek in hun hoofd oplossen dan op de platenspeler/iPod.

Omdat het echt vrij lang duurt tot de HOT-7 op z'n piek zit - zeker meer dan 3 uur - heb je heel lang het idee dat het eigenlijk niet zoveel doet en begin je bijna te denken van 'naja zal wel'. En dan opeens, bijna uit het niets, trip je toch wel behoorlijk hard. Beide keren kwam het zo op. Mensen die snel geneigd zijn om bij te nemen als ze denken dat het niks doet, moeten hier dus zeker mee oppassen.

Ik vind het dus een behoorlijk fijn goedje. Ik voel me er lichamelijk erg lekker, niet zo'n ongemakkelijke spanning die ik bij 2c-b nog wel eens heb, het is visueel heel mooi en helder qua gedachten. Set en setting hebben hier natuurlijk ook veel invloed op, beide keren waren in een relaxte setting, ben benieuwd hoe het op een goa-feestje zal zijn, ik denk dat het me wel zal bevallen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#2 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 12 March 2009 - 10:48 PM

en dan nagaan dat ik van 13 mg tripte als een tierelier... misschien niet zo voor de hand liggend om mee te beginnen als semi-onervaren drugsgebruiker maar ik kan niet anders dan zeggen dat ik me geen beter welkom in de wondere wereld van trippen had kunnen wensen dan met dit goedje. Het komt wel inderdaad heeeeeeeeeeeeel langzaam op, ik ervaarde het ook niet echt als dat ik ineens vanuit het niets tripte, het was meer dat de verandering van mindset en waarneming zo langzaam kwam opzetten dat je gewoon de eerste uren niet eens echt door hebt dat er uberhaupt iets verandert. Pas als de verandering werkelijk groot genoeg is besef je je in een keer 'wow, ik trip'. Heerlijk. Ook geen vervelende comedown (tenminste ik kon eerst niet slapen maar naarmate het meer uitwerkte kon ik beter slapen) en de volgende dag voldoende energie en geen afterglow, kater oid. Overigens ook geen enkel lichamelijk ongemak. Wel had ik de volgende dag spierpijn als een malle maar dat zal zijn gekomen omdat ik het de hele nacht zo koud heb gehad.
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 12 March 2009 - 11:11 PM

Heeft dit middel in hogere doseringen wel een duidelijke invloed op je gedachtenstromen? Als dat zo is, moet ik het ook maar eens aan gaan spreken als het mooier weer wordt :huh:

#4 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 13 March 2009 - 01:54 PM

hm ik vond niet zozeer op je gedachtenstroom zelf (althans, alles valt je op, maar dat heb ik altijd al wel, het werd hooguit wat meer versterkt wellicht), wel op de manier waarop je het beschouwde. Ik vond alles namelijk belachelijk grappig :huh:
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#5 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 March 2009 - 02:07 PM

Maar een echte mindfuck zit er dus niet in? :huh:

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 March 2009 - 02:16 PM

^ ik denk niet dat er hier iemand is met genoeg ervaring met dit middel om daar iets zinnigs over te zeggen.

Voor myx0r [Graag alleen nicknames, dromert :huh:] was het haar eerste psychedelische ervaring, waardoor het voor haar ook moeilijker is (denk ik) om dergelijke kwaliteiten naar boven te halen.

Naar mijn idee is de 'mindfuck' die jij zo graag wil bij de meeste 2c's redelijk 'afwezig' of in ieder geval niet een onderdeel van het effect dat sterk op de voorgrond staat. Onafhankelijk van de dosering.

#7 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 March 2009 - 03:04 PM

^Ook bij 2C-E? Van de 2C's heb ik tot nu toe alleen nog maar 2C-B geprobeerd en dat viel me tegen, het voelde leeg aan. Iig niet een stofje waarvoor ik tijdelijk tolerantie op m'n 5-HT2a receptoren wil hebben :huh:

Ik hoop dat mescaline, DOM en HOT-7 wat dat betreft beter zijn en zo niet, dan denk ik dat ik niet voor phens gemaakt ben.

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 March 2009 - 03:26 PM

Persoonlijk vind ik phens meer geschikt voor sociale interactie dan voor individuele en innerlijke ontdekkingen. In een sociale setting komen ze bij mij 100x beter tot hun recht.

Voor diepzinnige trips zijn tryptamines eerder mijn choice. Hoewel ik nog wel erg benieuwd ben naar mescaline, maar dat terzijde.

#9 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 13 March 2009 - 03:29 PM

Ik heb ook zo'n gemengde gevoelens bij dergelijke phenetylamines. 2C-E kon me nooit overtuigen op zichzelf (wel leuk in combo met LSD, Keta en zo).

En met HOT-7 is het zelfs erger: eerste keer 20mg geprobeerd. Een schamele + gevoeld.
Tweede poging: 45mg geprobeerd en nog steeds bij die schamele + gebleven. :huh:
En het ligt i.i.g. niet aan de batch, maar aan mijn '(on-)gevoeligheid' voor dit middeltje.

Binnenkort een nieuw HOT-7-experiment met 25mg uit een andere batch, kwestie van marktvergelijkend onderzoek :huh:

Bij mescaline, DOM,... wordt ik phen-gewijs dan weer wel op mijn wenken bediend.

#10 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 13 March 2009 - 05:29 PM

Phens lijken zeer uiteenlopende effecten op mensen te hebben. In tegenstelling tot lerez had ik op hot-7 heel erg vervelende bodyload. Misschien dat het komt omdat ik al aardig last van mijn schouders en rug had. Maar ik vond er een heel irritant randje aan zitten. Verder vond ik het mentaal erg leuk. Mijn gedachtes waren heel erg conceptueel en alles scheen me ernstig ironisch toe.

Ik irriteerde me aan de hang van haplo en een ander naar dronende tekno. Ik hou in een huis trip dus echt niet van die kille muziek. Het is op zich wel leuk, maar trips gedijen veel beter in wat sferischer tonen. Maar een meisje die meedeed vond dat weer vervelend omdat het haar veel te onzeker maakte ofzo, de verwarring en verwikkelingen teveel los liet maakte.

Al met al vond ik het verassend sterk spul. De diepgang vond ik vele malen groter dan de overige rc's die ik gedaan heb. Misschien dat het er ook mee te maken heeft dat ik de laatste tijd erg contemplatief ben, en veel dingen gelezen heb die diepe indruk op me hebben gemaakt. Dit heeft altijd de neiging een trip meer te primen in een wat diepere richting.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#11 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 13 March 2009 - 08:52 PM

Al met al vond ik het verassend sterk spul. De diepgang vond ik vele malen groter dan de overige rc's die ik gedaan heb.

Volledig mee eens! Ik had overigens ook wel redelijk last van wat bodyload: ik voelde me zelfs op 5cm van het vuur nog onderkoeld :P

#12 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 28 March 2009 - 12:09 AM

Ik ondervond tot nu toe teminste nog geen mindfuck. Moet hogere dossisen nog proberen.

#13 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 28 March 2009 - 04:08 AM

^ hoger dan wat? Geef anders wat meer info.

#14 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 28 March 2009 - 06:02 AM

Ik denk dat ik die informatie gegeven heb in het trip report van myx0r. Ik kan het me niet zomaar voor de geest brengen.

#15 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 03 April 2009 - 04:57 PM

niemand heeft informatie in mijn tripreport gezet behalve ikzelf want ik ben degene die mijn tripreport heb geschreven, daarom is het ook mijn tripreport :P

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 April 2009 - 07:31 PM

Waar ik me over verbaas is dat niemand de link legt met 2C-T-7, dat is toch de stof om het eerst mee te vergelijken??

Sowieso heb ik het vermoeden dat een groot deel van de HOT-7 gewoon 2C-T-7 is, al niet alle HOT-7. Zijn er hier mensen die hun HOT-7 al hebben laten testen??

Want als ik iets over HOT-7 lees kan ik net zo goed 2C-T-7 invullen, met name de zeer trage come-up vind ik een typerend iets voor 2C-T-7. Maar HOT-7 lijkt natuurlijk ook veel op 2C-T-7, dus dat kan ook net zo goed in deze stof zitten en dat ik er gewoon flink naast zit. Maar zou het wel tof vinden als iemand HOT-7 zou kunnen laten testen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 05 April 2009 - 02:11 AM

Twee verschillende stoffen die ik blindelings uit me kaar kan houden. 2C-T-7 is de meer interessante by far vind ik. Welke vergelijkingen zie jij daar misschien in?

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 05 April 2009 - 02:43 PM

Ze kunnen wel totaal anders aanvoelen, maar de kracht van suggestie moet je niet onder schatten en al zeker niet bij psychedelica, vandaar dat ik heel benieuwd ben naar eventuele testresultaten..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 05 May 2009 - 02:22 AM

Ik vind inderdaad dat 2cb psychedelisch ook stukje minder is dan bijvoorbeeld lsd of paddos. Maar mescaline vind ik daarentegen juist weer lekker psychedelisch.

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 06 May 2009 - 07:50 AM

^ en HOT-7 dan?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users