Jump to content

Photo

2cb verkocht als mdma

• Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 11 December 2008 - 05:58 PM

Haaj! Onlangs heb ik een hoeveelheid pillen in mijn bezit gekregen waarvan beweerd werd dat het mdma was. Omdat ik de boel niet helemaal vertrouwde hebben we ze naar een testservice gebracht. Hieruit bleek dat het niet om mdma ging, maar om 2cb. Wel een klein verschil! Hoewel we de dealer ervan op de hoogte gebracht hebben dat het 2cb is (waar hij nogal laconiek op reageerde: "oh nou, leuk toch") is hij niet de enige die deze pillen in het bezit had en het zou dus ook zomaar kunnen zijn dat deze pillen her en der nog verkocht worden als mdma of xtc.

Beschrijving Pil:
- Vorm > de pil heeft een normale ronde pilvorm, zie fotos
- Hoogte > de zijkant is 2 mm.
- Breedte > de breedte is 7 mm.
- Kleur >oranje
- Logo > een kroontje dat de hele voorkant in beslag neemt
- Voorkant >
Posted Image

- Onderkant >
Posted Image

- Testresultaten > volgens de testservice bevatten deze pillen 7mg 2cb, verder zijn er geen psycho-actieve stoffen gevonden.
- Oordeel > nog niet geprobeerd, zodra ik dit weet volgt er vast een tripreportje :)
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#2 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 11 December 2008 - 06:05 PM

goed om weten, weet ik weer waarom ik het liever met poedertjes uit zakjes doe :)

Ik hoor dat 2CB al vaker gemengd wordt met mdma, maar om het nu echt puur bij 2CB te houden... Kan voor sommigen misschien wel onaangenaam uitvallen als blijkt dat ze opeens een zuiver psychedelisch middel ipv xtc binnenkrijgen.

Zitten er nog andere actieve stoffen in?

#3 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 11 December 2008 - 06:07 PM

Is 7 mg 2CB wel actief?
kan me herinneren dat de treshhold rond de 13 mg lag. of is dit een sprookje?

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#4 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 11 December 2008 - 06:10 PM

haha ook nog eens een breeklijntje erin. Denk je voorzichtig te zijn neem je 3.5mg 2cb...
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#5 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 11 December 2008 - 06:14 PM

Zitten er nog andere actieve stoffen in?

volgens de testservice niet dus :)

ik las ergens anders hiero vandaag dat het minimum voor 2cb 4 mg was, maar je kunt natuurlijk gerust meerdere pilletjes nemen :) Dan is zon breeklijntje wel weer handig, wil je er 1,5 of 2,5!
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#6 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 11 December 2008 - 06:15 PM

Ik snap niet waarom iemand 2-cb als mdma zou willen verkopen, 2-cb is een stuk prijziger. Of is zoiets gewoon miscommunicatie/slordigheid?

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#7 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 11 December 2008 - 06:15 PM

Is 7 mg 2CB wel actief?
kan me herinneren dat de treshhold rond de 13 mg lag. of is dit een sprookje?

Wisselt per persoon, maar van 7 merk je wel 'iets' als je goed oplet en het gevoel/effect herkent. Als ik nooit 2c-b gehad zou hebben en dan z'n pil zou nemen op een feest denkende dat het mdma is, zou ik zeker niks merken. Voor een voor mijn gewenst effect zou ik er minstens 3 moeten nemen en 4 zou al weer net te veel zijn.

Gelukkig is de dosering in die pillen wel laag, want als je van die 12 mg pillen zou hebben en iemand die wel vaker xtc slikt neemt er een stuk of vier kan dat heel vervelend uitpakken.

Als ik jou was zou ik niet vaker naar die dealer gaan, zijn reactie getuigd van weinig betrokkenheid van wat hij onder de mensen verspreid. Ik zou in ieder geval niks van hem slikken zonder getest te hebben.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#8 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 11 December 2008 - 06:24 PM

nou idd, gelukkig ken ik hem verder niet zelf en ik vond het sowieso al een shady zooitje, vandaar dat ik hem liet testen natuurlijk. Nu ben ik opzich erg blij met 2cb want daar was ik nog naar op zoek :) maar met die gast hoef ik idd niks meer te maken te hebben.

videlic: nouja nu heb je van mdma ook een stuk meer nodig dan van 2cb dus per gram is het misschien duurder maar als je het omrekent naar werkzame hoeveelheid is er per trip volgens mij niet zon heel groot verschil

#9 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 11 December 2008 - 06:46 PM

goed om weten, weet ik weer waarom ik het liever met poedertjes uit zakjes doe :)

Ik houd het ook enkel bij kristalvorm (vooral ivm dosering dan), maar het blijft toch nog steeds een feit dat je vertrouwen moet hebben in je leverancier?
Voor hetzelfde geld krijg je een zakje 2cb terwijl ie zegt dat het mdma is.

Wat een wereld...

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 11 December 2008 - 07:03 PM

2c-b is goedkoper in pilvorm

7 mg tegenover 75 - 120 mg

Btw, zo duur is 2c-b niet als je weet hoe je 't kan maken.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#11 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 11 December 2008 - 07:29 PM

Ik snap niet waarom iemand 2-cb als mdma zou willen verkopen, 2-cb is een stuk prijziger. Of is zoiets gewoon miscommunicatie/slordigheid?

Ik houd het ook enkel bij kristalvorm (vooral ivm dosering dan), maar het blijft toch nog steeds een feit dat je vertrouwen moet hebben in je leverancier?

is het uiteindelijk niet misschien beter om geen vertrouwen in je leverancier te hebben en alls gewoon te laten testen - dan weet je het zeker, dan wel vertrouwen in je leverancier te hebben en toch een keer - al dan niet per ongeluk - met iets anders opgescheept te zitten?

#12 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 11 December 2008 - 07:34 PM

Daar heb je gelijk in, al geldt hier ook wel een beetje dat mensen die het spul uberhaupt in poedervorm aanbieden wrsch al iets meer te vertrouwen zijn, omdat het minder "commercieel" is.
Net zoals ze een koper die specifiek naar het poeder vraagt misschien ook met iets meer respect zullen behandelen.

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 December 2008 - 07:59 PM

Zojuist ook deze units gezien, dus gelijk maar ff deze info door gegeven :)

7 mg voel je echt wel, de threshold ligt volgens erowid tussen de 2 en 5 mg, maar ik heb vaak zat en prima avond gehad op 6 mg pillen, niet visueel, maar zeker wat meer energie en een duidelijke mood-lift, als ik er twee nam, was dat eigenlijk een beetje veel voor op een feest, maar prima voor in het bos, 3 van die, dus 18 mg was een harde trip.

Okay dat is voor mij en misschien ben ik wel gevoelig voor 2c-b, maar aan de andere kant was ik nooit alleen als ik het nam en de rest na een vergelijkbare hoeveelheid..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 December 2008 - 08:02 PM

Ik vind oraal 7 mg ook wat aan de magere kant. Die witte hartjes die vroeger rond gingen waren 12-14mg geloof ik.

2-3 van deze voor een "goeie" trip zou ik dus zeggen. Voor de eerste keer een enkele kan opzich geen kwaad natuurlijk :) (bijpakken werkt bij 2cb naar mijn idee niet goed overigens)

#15 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 11 December 2008 - 09:25 PM

Witte hartjes waren 10 - 12 mg ergens, eentje was voor mij meer dan genoeg.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#16 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 11 December 2008 - 09:49 PM

Ik zou het niet erg vinden om zo eentje te hebben, maar ik kan me voorstellen dat als je mdma verwacht het wel vervelend kan worden.
Ik denk dat dit luiheid en onwetendheid is. Lijkt me sterk dat iemand al die moeite neemt om zo'n mooie 2cb pil te slaan en dan wegdoet als zijnde mdma.

Goed dat het snel duidelijk was!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#17 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 December 2008 - 10:54 AM

Ik vind toch echt wel dat mdma > 2-cb (by far..)
En wanneer ik 2-cb zou krijgen voor mijn geld ipv mdma dan zou ik me bedonderd voelen en helemaal wanneer ik er pas achter zou komen wanneer ik die rommel al had geslikt.

De enige reden waarom 2-cb exclusiever zou zijn dan mdma is omdat je het niet zoveel tegenkomt vanwege de beperkte vraag naar dit spul.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#18 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 12 December 2008 - 12:06 PM

is het uiteindelijk niet misschien beter om geen vertrouwen in je leverancier te hebben en alls gewoon te laten testen - dan weet je het zeker, dan wel vertrouwen in je leverancier te hebben en toch een keer - al dan niet per ongeluk - met iets anders opgescheept te zitten?

Mja, eigenlijk wel.

Maar Belgiƫ heeft helaas geen (open) test centra. Nu, ik gebruik niet echt veel (om de zoveel weken tot zelfs maanden) en als ik dan iets wil hebben vraag/ verkrijg ik het steeds via mensen die ik ook IRL echt ken en dus best wel vertrouw, en weet dat ze er iets vanaf kennen.

Wat een wereld...

#19 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 12 December 2008 - 08:41 PM

nou ik ga ze morgen proberen. Iemand nog tips?

#20 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 13 December 2008 - 10:02 AM

Neem ze allemaal! :)
Nah, als het je eerste keer is, zou ik voor 2 gaan. 14 mg is wel prima beginnetje. is het niet de eerste keer, dan misschien 2,5. 3 is misschien al wel wat heftig voor velen, maar wel leuk :respect:

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users