Proscaline, ervaringen/ effecten?4-propoxy-3,5-DMPEA
Posted 10 October 2008 - 12:46 PM
Ik hoorde in het buurthuis dat iemand hiermee komt aanzetten over niet al te lange tijd, in vergelijking met mescaline heeft een proefpersoon er 7x minder van nodig. Verder heb ik weinig info kunnen vinden. Misschien heeft iemand ervaring of literatuur over dit molekuletje?
Het effect zou niet vergaand zijn ( mogelijk interessant als initiatie in tripmiddelen), het ego en de gedachtengang worden niet erg beinvloed. Dat zou op zich positief zijn als men het gebruikt om open persoonlijke gesprekken te voeren.
groet,
ilu
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 10 October 2008 - 06:32 PM
http://www.erowid.or...pihkal140.shtml
en de wikipedia entry:
http://en.wikipedia....wiki/Proscaline
de 40 mg ervaring die beschreven word in de pihkal entry klinkt indrukwekkend.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 10 October 2008 - 08:39 PM
The Big and Dandy 3C-P Thread & The Proscaline Thread!
Erg veel is het niet, maar misschien kun je er toch wat mee.
Posted 29 October 2008 - 01:56 AM
Posted 30 October 2008 - 01:30 AM
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 30 October 2008 - 08:37 AM

Ik denk dat ik eerst gewone mescaline moet proberen voordat ik met analogen ga spelen

Posted 31 October 2008 - 06:24 AM
Die proscaline zou een realistische optie zijn als ik de krant moet geloven- duidelijkheid komt. Kunnen we het er echt over hebben, leuk!
Waar over heb je het?
Posted 02 November 2008 - 11:20 PM
de anderen nog niet gezien,
Maar binnenkort komt wel AL er aan.
gr. W.
Posted 10 December 2008 - 10:16 AM
illuminimininanonano had gelijk.
gr.
W.
Posted 27 March 2009 - 11:57 PM

Posted 08 April 2009 - 03:36 PM

Over de 4-alkoxy homologs van mescaline is in de NIDA Research Monograph (pdf) door Braun, Braun Jacob III, Nichols & Shulgin in 1978 gezegd:Misschien heeft iemand ervaring of literatuur over dit molekuletje?
Het effect zou niet vergaand zijn ( mogelijk interessant als initiatie in tripmiddelen), het ego en de gedachtengang worden niet erg beinvloed. Dat zou op zich positief zijn als men het gebruikt om open persoonlijke gesprekken te voeren.
En verder is escaline (de etoxy homolog van mescaline) in 1997 bestudeerd en vergeleken met mescaline (J. Med. Chem. 1997, 40, 2997–3008):These bases differ from mescaline in that the onset of action occurs sooner (within the first hour) and there is no nausea noted, but otherwise the time course and much of the qualitative content of the intoxication are similar to those of mescaline.
In de literatuur is er nog wel het een-en-ander over te vinden, want deze compound kwam voor in de 3,4,5-trisubstitutie SAR studies. Redelijk waarschijnlijk zal je subjectief een mescaline-ervaring kunnen verwachten.The affinity of the 4-ethoxy homologue 23 (escaline) for the 5-HT2A receptor, as well as its ability to stimulate phosphoinositide turnover in the cloned receptor, are consistent with its activity as a mescaline-like agent in man. Although the radioligand competition experiments indicate only about a two-fold increase of affinity over 1 (mescaline), the enhanced hydrophobicity of 23 (escaline) could be part of the explanation for its 6-8 fold higher clinical potency.
Die proscaline zou een realistische optie zijn als ik de krant moet geloven- duidelijkheid komt. Kunnen we het er echt over hebben, leuk!
Proscaline in de krant? Proscaline komt er aan? If so, dan zou dat roelen want ervaring met deze mescaline analoog is hard to come by.Proscaline komt er ook aan.
illuminimininanonano had gelijk.
jwz:
"I know that under the appropriate circumstances, this material would lead to uninhibited eroticism."
Posted 11 November 2012 - 06:20 PM
Ik begon met 40mg, na anderhalf uur nog 10mg en weer na anderhalf uur nog 10mg. De eerste boost maakte het effect iets heftiger, de tweede boost hield het constant.
De euforische effecten die worden beschreven in Pihkal heb ik niet zo ervaren, ze waren er wel maar niet zo intens aangenaam zoals bij Mescaline. Het lag ook wat rommelig op de maag, maar misschien kwam dat ook doordat ik een avond maaltijd met veel pepers had gegeten

De mentale effecten waren vrij helder, en visueel was het ook niet echt spectaculair naast een soort lichte ruis in m'n gezichtsveld.
Ik heb geen idee hoe lang de totale effecten hebben geduurd omdat ik 3 uur na de laatste 10mg al in bed ging liggen met 2mg Alprazolam op, zodat ik met m'n vriendin kon slapen

De volgende keer begin ik met 60mg denk ik. Ik las op Bluelight dat mensen over de 100mg namen, maar aangezien hier zo weinig over bekend is ben ik wat voorzichtig.
Posted 06 June 2013 - 04:51 PM
Hmmm, ik heb nu al wat gelezen over escaline en proscaline en het lijkt me nu niet echt zo bijzonder. Ik ging het misschien kopen, maar dunno ... is het z'n geld wel waard?
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 07 June 2013 - 07:24 AM
Hangt er vanaf wat je er van gaat verwachten.
Het is een mescaline analoog, maar de effecten zijn er zeker niet analoog aan, Dus als dat is wat je wilt, niet kopen!
Wat zijn dan de redenen voor jouw om er minder enthousiast over te zijn, dan je voorheen was?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 08 June 2013 - 08:29 AM
Visuele stimulatie lijkt niet zoveel voor te komen en ik hoor ook niet echt verhalen over gelukzalig gevoel, insights etc. En gewoon, hetgeen wat ik op BL lees is niet zooo bijzonder.
Wie heeft beide geprobeerd en welke geniet je voorkeur? Iemand ondertussen ook al allyescaline geprobeerd en hoe verhoudt deze zich tot de anderen en tot mescaline?
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 06 February 2015 - 01:06 PM
Wanneer is een stofje een psychedelicum?
Dat is wat ik me vooral afvroeg bij proscaline.
Laatst 40mg geprobeerd en volgens Shulgin zou dit een gemiddelde dosis zijn. Er waren zeker wel duidelijke effecten aanwezig, maar het was voornamelijk lichamelijk, zowel mentaal als visueel gebeurde er weinig. Heel af en toe begonnen dingen een heel klein beetje te ademen, maar dit stelde niks voor als je het vergelijkt met mescaline of welke ander psychedelicum dan ook. En overigens bleven de pupillen ook normale grote.
Het duurde ook vrij lang voordat het effect echt merkbaar was. Denk dat het een uur duurde voordat de eerste effecten te onderscheiden waren van de anticipatie. En de eerste twee uur had ik het ook behoorlijk koud, maar nadat de verwarming een tijdje op volle toeren stond te draaien was het lichamelijke effect zeer aangenaam. Het voelde heel ontspannen aan en werd er redelijk sociaal van, maar bleef helder, dus in dat opzicht zou dit een ideaal middel zijn om mee te gaan stappen. Uiteindelijk ook een paar biertjes erbij gedronken en dit ontspannende effect versterkte (zoals verwacht).
Natuurlijk kan het een kwestie zijn geweest dat de dosis te laag was en ga ook zeker een keer een hogere dosering proberen, want er was verder niks negatiefs aan, maar voorlopig zal ik procaline als een roes middel categoriseren en niet als psychedelicum, maar natuurlijk, dit kan persoonlijk zijn.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 09 February 2015 - 07:57 PM
Goeie vraag.
Proscaline is nog niet op mijn weggekomen, wel benieuwd naar. Wat me iig opvalt is dat jij en Nexus allebei ervaring van koude noemen. Ook in je MET – methylethyltryptamine – verslag beschrijf je dit (neven)effect: “tijdens de piek had ik het ontzettend koud'. Zou dit neveneffect misschien kunnen samenhangen met het mechanisme waarop psychedelica werken? Om in te haken op je vraag, zou je op basis van deze eigenschap misschien kunnen bepalen of een ervaring psychedelisch is?
De stimulerende empathogenen methylone en mdma wekken voor mij systematisch verhoogde temperatuur ervaring op. Continue warme ervaring met af en toe koude rillingen.
De psychedelica beïnvloeden mijn temperatuur ervaring totaal anders, min of meer tegenovergesteld. Ze geven mij vaak meer prominente koude dan warmte ervaring. Ipv continue warmte afgewisseld met koude rillingen gaat het hier meer om koude vlagen met warme pieken. Omgevingsfactoren beinvloeden... cv aandoen, deken, trui werken soms wel, maar vaak ook niet. Bijvoorbeeld tijdens zo'n koude piek; een trui maakt het dan niet warmer. Deze onregelmatigheid duidt volgens mij op een mechanisme.
Mijn onsets en come-ups zijn doorgaans meer koude vlagen dan warme, pieken vaak kouder dan plateaus en come-downs meer warm dan koud. Ik generaliseer enigszins; deze patronen zijn natuurlijk ook afhankelijk van het type stof en dosering. Hoe ervaar jij subjectieve temperatuur verschillen tijdens de fasen onset, come-up, piek/plateau en comedown ? Heb je hier wel eens opgelet, niet specifiek voor deze stof maar in het algemeen?
In het verlengde, de continue warmte van methylone/mdma ervaar ik ook niet op mda-achtige stoffen (mda, 5-apb, 6-apb). Ook hier prominente fluctuaties tussen koude vlagen en warmte vlagen. Het effect is minder consequent aanwezig dan zuivere psychedelica, maar het is aanwezig. Dit kan persoonlijk zijn natuurlijk.
Hoe ervaren jij/jullie warmte/koude fluctuaties op psychedelica zoals proscaline?
Posted 09 February 2015 - 08:24 PM
Het koude gevoel schrijf ik toe aan vasoconstrictie van de bloedvaten in mijn huid, waardoor er minder (warm) bloed naar de oppervlakte van mijn huid gebracht wordt en dit de illusie wekt van een koud gevoel. En dit is onafhankelijk (of in ieder geval niet per se afhankelijke) van 5HT2a agonisme, het zijn vooral een aantal 5HT1-receptoren die hier verantwoordelijk voor zijn, weet even niet meer specifiek welke, maar dacht 5HT1a en 1d.
En aangezien 5HT2a agonisme doorgaans een verijsde eigenschap is van psychedelica, denk ik niet dat dit met elkaar gerelateerd is.
Nu weet ik de affiniteiten van zowel Procacline (als MET) niet voor de verschillende 5HT receptoren, maar kan me prima voorstellen dat beide verre van zuivere 5HT2a agonisten zijn, want zover ik weet bestaat die compound nog niet.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 10 February 2015 - 01:43 PM
Je verklaring door bloeddruk verhoging in de huid vind ik logisch, maar hoe verhoudt deze zich tot bloeddruk verhoging door stimulerende amfetamines/mdma, efedrines, cathinones? Het zou volgens mij betekenen dat die stimulerende middelen de bloeddruk op een fundamenteel andere manier beïnvloeden dan psychedelica. Of vergis ik me dan? Ik vraag me af of je op niveau van neurobiologie zo'n onderscheid realistisch is.
Koude tenen en vingertoppen, in het bijzonder bij hoge doseringen, wijt ik natuurlijk ook aan hoge bloeddruk. Verklaring van die golvende fluctuaties van pieken/dalen zoek ik alleen liever in andere mechanismen. Als een proces van warmtedissipatie van een complexere soort, als eigenschappen van turbulente beweging.
Als stimulantia, empathogenen en psychedelica van elkaar verschillen in de manier waarop de zintuigen samenwerken dan is de stap naar natuurkundige beschrijving van die temperatuurfluctuaties door turbulente stroming misschien niet eens zo ver gezocht. Turbulentie werkt over verschillende tijd en lengte schalen; mooie aanknopingspunten met psychedelische ervaring. Zodoende vroeg ik je naar jouw ervaring van de karakteristieke eigenschappen van de verschillende fasen (onset, opbouw etc). Ik zoek naar onderscheidbaar vermogen.
Mocht je het interessante input vinden om iets over te lezen? Kernwoorden: turbulentie, laminair-turbulente overgang, grenslagen, critical points, dissipatieve systemen
Posted 10 February 2015 - 02:52 PM
Je verklaring door bloeddruk verhoging in de huid vind ik logisch
Hij zegt helemaal nergens iets over 'bloeddruk verhoging'.
Waar lees je dat?
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users