Jump to content

Photo

Kwaliteit streetspeedSteeds slechter?

• Please log in to reply
52 replies to this topic

#1 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 10 September 2008 - 04:01 PM

Valt het jullie de laatste weken ook op dat het steeds moeilijker wordt om aan (goede) speed te komen? De meeste mensen die ik ken die het verkopen, hebben weinig of niets, en als ze al iets hebben, is het bagger...laatste 2 testuitslagen; 1% methamfetamine/ 25% cafeïne, en 4% amfetamine/ 90% cafeïne.

Heb gisteren weer een nieuwe bron gevonden, vandaag bij de testservice afgegeven. Daar wist men ook al te vertellen dat goede speed op het moment schaars is. En als het schaars is, dan zijn er natuurlijk eikels die het blijven versnijden om zoveel mogelijk te verdienen..

Waar is de tijd gebleven dat je gewoon 70+ % zuivere speed kon vinden?? Is er soms een razzia geweest onder de speedfabrikanten?

(ben blij dat ik nog een heeeeeeel klein beetje 70% Dex heb liggen)

#2 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 10 September 2008 - 04:09 PM

Ik ben niet zo'n speed gebruikert, dus nee niet gemerkt. Maar ben op zich wel benieuwd waar de markt zo vervuild van raakt.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#3 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 10 September 2008 - 04:22 PM

nergens last van

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#4 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 15 September 2008 - 03:52 AM

Gewoon beter zoeken. Er is best wel nog goede speed te vinden. Ook al is de meerderheid troep.

#5 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 28 September 2008 - 06:04 PM

Gewoon beter zoeken. Er is best wel nog goede speed te vinden. Ook al is de meerderheid troep.

Om dan nog maar eens een voorbeeldje aan te halen; Speed gekocht in Tilburg, "ja, die is echt heel goed!!" en termen als "100%" en "niet versneden" werden door de verkoper zonder blikken of blozen verkondigd...Nouja, dat zal wel meevallen dacht ik nog, als ie maar boven de 40% zit...

Testuitslag deze week; 1% Amfetamine, 23% Cafeine, 76% andere shit die ik helemaal niet in mijn lijf wil hebben....

Verkoper; "dat snap ik echt niet, je bent de eerste die klaagt"...."nee, ik neem niets terug, wie weet wat je ermee gedaan hebt"

Ik heb het idee dat op het moment de aanvoer van nieuwe, zuivere speed problematisch is. Bij alle leveranciers wordt wat ze nog hebben liggen dus flink versneden, want ze verkopen liever rommel dan dat ze moeten zeggen dat ze even niets hebben....Just my .02 cents....

Hemi ;)

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 30 September 2008 - 08:40 PM

Om dan nog maar eens een voorbeeldje aan te halen; Speed gekocht in Tilburg, "ja, die is echt heel goed!!" en termen als "100%" en "niet versneden" werden door de verkoper zonder blikken of blozen verkondigd...Nouja, dat zal wel meevallen dacht ik nog, als ie maar boven de 40% zit...
;)

En vervolgens die pakjes voor 5 euri verkopen zeker? Niemand verkoopt pure amphs voor 5 euri in NL (en als dat wel het geval is stuur me even een berichtje*)

* bericht voor dreamer: bovenstaande is bedoelt als kwinkslag (de; m -en geestige uitspraak).
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 01 October 2008 - 04:54 PM

;)

En vervolgens die pakjes voor 5 euri verkopen zeker? Niemand verkoopt pure amphs voor 5 euri in NL (en als dat wel het geval is stuur me even een berichtje*)

* bericht voor dreamer: bovenstaande is bedoelt als kwinkslag (de; m -en geestige uitspraak).

Sorry, ik kan je even niet volgen...welke pakjes verkopen voor 5 euro? Wie heeft het over pakjes, en 5 euro? En waarom zou je geen "pure" amphs kunnen kopen voor 5 euro? (ja, ik weet dat er geen 100% is, maar bijvoorbeeld 70%) Ik heb in het verleden voor minder dan 5 euro mijn Dex gekocht (getest op 70%...) Dus het kan(kon) wel....

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 01 October 2008 - 09:43 PM

die "dealer" van jou.
Het lijkt me sterk dat iemand 99,8+ % pure droge amphs voor 5 euro per gram verkoopt.

Ik heb geen idee wat de onkosten zijn voor een ilegale producent (grondstoffen, labspullen etc) en natuurlijk moeten die er nog op verdienen, verder gaat het ws nog eerst door wat handjes heen voordat het op straatlevel komt dus word het nog duurder. Dan wil de eind-dealer er nog wat op verdienen + geld voor sealtje erbij.

En dex? lijkt me vrij nutteloos voor een illegaal lab om dit te scheiden, ook omdat je dan zowieso de helft van je opbrengst kwijt bent, of je moet een manier hebben om direct dex te krijgen.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 Zeeaap

Zeeaap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 04 October 2008 - 01:49 PM

Tis inderdaad een beetje schaars laatste tijd. Hoorde dat dat komt omdat de Olympische spelen net zijn geweest en in China of een grondstof of amphs zelf grotendeels vandaan komt. Klinkt logisch, maar wat weet ik eigenlijk.
Tijdje terug hadden we een partijtje pep, dat rook nergens naar, je voelde het niet in je neus en niet werken en de volgende dag haalde je het zo je neus weer uit.

#10 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 08 November 2008 - 10:28 PM

Nog een uitslag van vorige week; 12% amfetamine, 70% cafeïne. Eigenlijk de beste in maanden, maar niet echt iets om vrolijk van te worden. Maar goed, er zit een stijgende lijn in! Als ik zo doorga, heb ik tegen de zomermaanden wel weer 60%+ speed....

#11 Guest_aa6tem_*

Guest_aa6tem_*
  • Guests

Posted 13 November 2008 - 07:20 PM

nergens last van

k'ook niet :duimpje: hihi

#12 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 14 November 2008 - 03:49 PM

nergens last van

k'ook niet :) hihi

Noem eens wat percentages van de speed die je recentelijk gekocht hebt?

#13 Guest_aa6tem_*

Guest_aa6tem_*
  • Guests

Posted 14 November 2008 - 07:39 PM

ja ... het fokkin lab heeft het resultaat nog niet, maar ik kan je zeggen dat ie goed is :)

maandag hopenlijk...

#14 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 22 November 2008 - 04:02 PM

Ik moet zeggen dat de situatie hier in de regio (midden-limburg) inderdaad hetzelfde is. Er is praktisch alleen maar rommel te krijgen. Het valt me ook op dat er steeds meer coke gebruikt wordt en ik kan me voorstellen dat de grootschalige dealers dat een prima zaak vinden...daar is tenslotte een stuk meer mee te verdienen.
Maar ik vraag me toch wel af wat de precieze redenen nou zijn dat de kwaliteit zo enorm gedaald is...
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#15 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 24 November 2008 - 10:30 AM

Vorige week heb ik (tegen beter weten in) ook weer eens wat speed geprobeerd van een voor mij nieuwe dealer uit Heerlen...ik moet hem nog naar de testservice brengen voor de cijfers, maar na het geproefd te hebben weet ik nu al dat ik niet meer terug naar Heerlen ga :D Als ik cafeïne wil snuiven, bestel ik dat wel puur op internet...doodziek word ik ervan... :thumbsup: Ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe het echte pep-gevoel was....

#16 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 24 November 2008 - 10:43 AM

Noem eens wat percentages van de speed die je recentelijk gekocht hebt?

60%

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#17 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 24 November 2008 - 12:12 PM

Kijk, dat is de moeite waard, helaas heb ik die dus al maanden niet meer kunnen vinden....het is er dus nog wel, ook al merken veel mensen dat de kwaliteit achteruit gaat. Misschien moet ik eens op zoek naar een alternatief voor speed :thumbsup:

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 November 2008 - 02:15 PM

^Is een hoge dosis desoxypipradrol niet iets voor je? Is wel vooral geestelijk, lichamelijk zul je er niet snel strak van staan. Dus mocht je dat willen, dan zal het een teleurstelling zijn.

#19 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 24 November 2008 - 04:41 PM

Daar ben ik niet bekend mee; ik kan al niet aan normale speed komen, andere dingen kom ik helemaal nooit tegen. Het geestelijke stimuleren spreekt mij echter wel heel erg aan, lichamelijk strak staan zie ik veel meer als een vervelende maar onvermijdelijke bijwerking van speed. Dat is ook een reden waarom ik dextroamfetamine verkoos boven gewone amfetamine, dat was voor mij lichamelijk veel relaxter, en geestelijk heerlijk stimulerend. Ik ga dus zeker zoeken naar desoxypipradol en de werking ervan, dank je voor de tip. :duimpje:

Hemi

#20 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 24 November 2008 - 06:35 PM

^Ritalin? Vind ik beter dan speed.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users