Jump to content

Photo

2C-Phet officiële 2c-p topic

2C-P

• Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 21 August 2008 - 12:30 PM

er was nog geen topic over deze 2c, dus dacht, bij deze.

iemand ervaring mee (staat ook nog niets over op de dhp-wiki)?

volgens Shulgin is het een van de sterkste 2c-varianten... in pihkal noemt hij een dosis van ca 6-10 mg, en 16 mg een overdosis!

As little as 1 to 2 mg can be the difference between effects which are moderate and enjoyable, and those which are excessive and frightening ... 2C-P produces intense hallucinogenic, psychedelic, and entheogenic effects. The drug has a very slow onset if ingested, and peak effects do not occur for 3 to 5 hours. A 2C-P experience can last anywhere between 10 to 16 hours, or even longer with higher dosages

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 August 2008 - 12:40 PM

Deze 2C fascineert me ook al geruime tijd, mede omdat iemand mij ooit is heeft gezegd dat hij dit een van de mooiste psychedelica vond die hij heeft geprobeerd.

Maar helaas nog geen tijd gevonden om er zelf mee te experimenteren. :D

Ben ook zeer benieuwd naar de ervaringen van anderen met deze stof.

(En over de DHPwiki, wat houdt je tegen om de wiki te beginnen?? :P)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 21 August 2008 - 12:48 PM

edit: wiki is gestart :P

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 August 2008 - 02:29 PM

^Ben zo brutaal geweest om de wiki ietsje aan te passen zodat het meer overeen komt met de rest van de entry's :P Hoop dat je het niet erg vind..

DHPwiki - 2C-P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 594 posts

Posted 27 August 2008 - 03:57 PM

^Ben zo brutaal geweest om de wiki ietsje aan te passen zodat het meer overeen komt met de rest van de entry's :) Hoop dat je het niet erg vind..

DHPwiki - 2C-P

de wiki zegt dat 2cp de sterkste 2C variant is...

volgens mij is 2CTFM sterker , lagere dosis (1 -5 mg) , zelfde tijdsduur (18-22)
"Circular logic works because circular logic works."

#6 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 07 September 2008 - 10:12 PM

jammer dat het zeldzaam is, ik heb 1 goeie dose weten los te pruilen dus voor ik een nuchtere periode heb ingelast om mijn tolerantie wat te verlagen zal er nog wat water langs Lobith stromen...
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 September 2008 - 10:22 PM

Zeldzaam is het zeker, maar heb om die reden niet veel aangeschaft, freaking duur spul, maar toch heb ik twijvel over de kwaliteit, dat is misschien wat me ervan weerhoud het te nemen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 May 2010 - 11:22 AM

Het gaat er dan eindelijk van komen. Een (hopelijk) mooie trip op 8 mg 2C-P (van betrouwbare kwaliteit).

Het weer zit in ieder geval flink mee. :hartje:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 23 May 2010 - 11:15 AM

Zo wat een extreem apart spulletje is die 2C-P!!

Het heeft echt een extreme lange come-up, volgens mij was ik na 3 uur nog niet gepiekt en tot op dik 10 uur na inname waren de visuals en het mentale tripgedeelte nog zeker niet verdwenen.
Het enige nadeel dat ik heb kunnen bemerken is de lange na stimulatie, die opzich zelf niet eens vervelend is, maar te hevig om er op te kunnen slapen, maar op 15 uur na inname is het me dan toch gelukt om inslaap te vallen. Maar het grootste voordeel ten opzichte van de andere 2C's is dat er geen sprake was van lichamelijk ongemak, het voelde wel wat zwaar aan op het lichaam, maar dat kon ik juist wel waarderen, denk dat ik dat het best kan opschrijven als een algeheel gevoel van loomheid.
Verder was het wel wat minder visueel dan ik verwacht had, maar wel zeer herkenbare 2C's patronen, alleen moest ik wel echt mijn best te doen om die op te wekken. Tevens was het heel goed stuurbaar, maar dat vind ik ook een typisch handelsmerk van de fenethylamines.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 24 May 2010 - 02:09 PM

heb je een trip report of een korte samenvatting van je trip? ben er wel benieuwd naar.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#11 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 24 May 2010 - 10:02 PM

Komt eraan! Was er gisteren echt moe van.....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 31 May 2010 - 11:39 PM

heb je een trip report of een korte samenvatting van je trip? ben er wel benieuwd naar.

2C-Positief, 9 mg 2C-P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 01 June 2010 - 11:24 AM

^beter :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#14 De Muizert

De Muizert

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 26 January 2011 - 01:09 AM

ik ga me binnenkort denk ik ook maar eens wagen aan dit goedje.
ben er heel nieuwschierig naar geworden, en ben wel in voor een goede trip clappus

eerst maar eens 8mg gaan proberen :)

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 28 July 2011 - 11:24 PM

Heeft er iemand ervaring met 2C-P icm concerten? Ik zit erover te denken om van het weekend 's ochtends een mg of 4 - 8 2C-P te nemen en in de loop van de dag wat concerten te bezoeken. Mocht er van de concerten niets komen, dan zou dat niet zo erg zijn. Of zou 2C-E een betere optie zijn? Beide heb ik nog niet geprobeerd.

Nu schijnt 2C-P een stuk minder stimulerend te zijn dan DOM, maar geeft het nog wel een beetje energie? Hierover lees ik namelijk wisselende ervaringen.

#16 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 29 July 2011 - 06:27 AM

Met 2C-P heb ik nog geen ervaring, maar 2C-E en muziek :hartje:
Houdt de eventuele dosering van de 2C-E laag, ergens rond de 5-7mg + een kleine redose (2mg) mocht het (net) niet genoeg zijn.
*Werkt bij mij fijn, geen garanties voor bij jou ;)

Denk aan de behoorlijk steile dose/response curve bij 2C-E en dat 2C-E de serieuze trippert is van het stel 2C's.

Ben een paar keer met 2C-E ergens heen geweest, echt de muziek :respect:
They don't like my lifestyle..

#17 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 29 July 2011 - 08:00 AM

2c-i is wel ok om uit te gaan, dikwijls gedaan, 12 mg ofzo
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 July 2011 - 11:46 AM

Geen ervaring met 2C-P op een feest, maar ik denk dat het een goede keuze is. Het is een redelijk milde ervaring, niet echt direct te vergelijken met 2C-E, wat behoorlijk wat visueel geweld kan zijn. Maar 9 mg 2C-P was dat totaal niet, maar ik denk dat je wel hoger dan 4 mg moet gaan. 7-9 mg zou mij persoonlijk een betere dosis lijken.

Maar stimulatie moet je er niet van verwachten, dan kan je beter voor DOM gaan, want de werkingsduur is tenslotte vergelijkbaar.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 February 2013 - 11:52 PM

Persoonlijk denk ik dat de dosis 2C-P toch wat hoger ligt dat Shulgin in PiHKAL adviseert.

Ik zou zeggen;
5 - 10 mg is een lichte dosis
10 - 15 mg is de gebruikelijke dosis
15 - 20 mg is een zeer sterke dosis

Al ben ik zelf nooit hoger gegaan dan ~15 mg, dus wellicht zit ik ernaast, maar deze dosis voelde zeker nog niet als op het randje..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 23 November 2013 - 01:49 PM

Wow, behoorlijk onder de indruk van dit spul. 8 mg gesnoven. Zeker de sterkste 2c variant. En fucking visueel, in tegenstelling tot wat de DHP wiki zegt. Ik nam het op een feesje hier thuis, en had dikke slow motion ervaringen in een soort van schimmenwereld, continu zag ik schimmen in m'n ooghoeken, die telkens over m'n schouwder kwamen kijken. Alles leek een vloeibare kleurenbrei. En ik was energiek en uitbundig en zelfreflecterend zoals op acid. En dat duurde dan een uur of 16. Whoa intens goedje.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users