Jump to content

Photo

4-AcO-DALT(en andere DALTs)

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 26 June 2008 - 08:43 PM

Wat info over een nieuwe lijn tryptaminen, ik las dat 5meo-dalt vernoemd gaat worden in een nieuw Shulgin boek. Ze zijn nu al ontsnapt :D

Ik had laatst 4aco-dalt te snoepen, 35 mg om mee te starten. Er staat maar 1tripreport over dit middel op erowid met deze dosis en ik kan wat hebben dus prima. Er was nog iemand met een lager gewicht die dezelfde dosis nam. Binnen 5 minuten merkten we al iets en gingen even naar binnen omdat zitten en een joint roken een goed idee leek. Vervolgens viel ik even in slaap, ik kon mijn ogen niet echt open houden en dus dan maar een dutje doen he?
Er gebeurde verder niet heel veel, lichemalijk wel een prettig gevoel maar gedachten bleven tam en ook de visuele input veranderde niet. We hebben nog wat bijgebased in porties van 5 mg, jammer genoeg leek het de hcl te zijn, het laatste beetje van elke dosis was niet meer rookbaar. Terwijl ik de base varianten van tryptaminen tot op de laatste rooksliert kan oproken bleef er wat zwartigs achter. Het voor mij voegde iets toe dat vergelijkbaar is met een paddojoint, een lichte korte trippy heid, mijn tripvriendje vond het iets sterker dan dat..
Hij heeft 4aco-dalt nog twee keer gedaan, in doses van 100mg, het blijft volgens hem een versuffend middel, het lag dus niet aan de wiet of de joints van de avond ervoor. Al met al geen middel om na te jagen dus.

De 5meo-Dalt was volgens hem niet zo slaapverwekkend, maar eveneens niet psychedelisch en vooral treshold. Ik heb die niet genomen dus ik weet niets uit eigen ervaring.

Ik dacht ik deel de info even hier, niet echt exiting maar info is info.
You can trust me, I'm dutch.

#2 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 26 June 2008 - 10:05 PM

De substantie is compleet nieuw voor mij. Daar kan ik dus niet op beantwoorden.

Maar je vermelding van "een nieuw Shulgin boek" intrigeert me, insbijzondere die nieuwe lijn tryptaminen.
Was is er hierover geweten qua concrete gegevens?

#3 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 26 June 2008 - 11:13 PM

link 5meo-dalt op erowid Shulgin zegt het maar dat is het enige dat er bij mij bekend is. Msch grootspraak, of heeft hij andere plannen?

Met een nieuwe lijn tryptaminen bedoel ik alleen de dalt-serie. Nieuw als in nieuw op het forum en in het hoofdje ;) Dat zou trouwens wel hét antwoord op wishfull thinking zijn; 'I hereby present my book on a complete new line of tryptamines', en dan weer 50 wilde recepten uit de versleten mouw schudden! :D
You can trust me, I'm dutch.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users