01:27.
Ik zocht een DOM /STP thread en dit was de enige die uitsluitend daarover ging. Lekker offtopic, dus kom maar door met die kettingzagen en middelvingers (zie voorgaande posts)

Ik las elders dat iemand vorig jaar DOM had liggen maar heb zo gauw niet gevonden of diegene het geprobeerd heeft inmiddels. Zijn er inmiddels mensen die ervaring hebben met dit goedje? Ik had het jaren op mijn to-do list staan als iets legendarisch uit de hippietijd en heb het geluk het eindelijk getest te hebben. Gezien die mindset had zelfs een bad trip goed geweest voor mij. Gelukkig en integendeel, 5.5 mg heeft me een hele fijne avond/nacht bezorgd gister en het stimulerende naeffect ( +27 uur) heeft me flink laten schrijven en praten. Initieel ( tot +6 uur ) gaf het mij veel nieuwe inzichten en creativiteit, daarna heb ik lekker geslapen ( 5:30 tot 9:30, en na een flinke schrijfperiode nog een nap van 20:30 tot 21:30) en overdag zoals gezegd veel communicatie gepleegd. Geen visuals van deze dosis overigens.
Als er mensen zijn die iets hebben meegemaakt op DOM, ik hoor het graag. Ik ben met deze ervaring positief gestemd over dit middel, in elk geval om er ooit meer mee te gaan doen. Door de totale tijdsduur van trip en na-effecten (en als er een kater komt krijg ik die nog....) zal het er voorlopig niet van komen hoor!
Dominado