Jump to content

Photo

DOMhet officiele DOM-topic!

• Please log in to reply
76 replies to this topic

#1 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 02 September 2007 - 12:36 AM

:hmz:

01:27.

Ik zocht een DOM /STP thread en dit was de enige die uitsluitend daarover ging. Lekker offtopic, dus kom maar door met die kettingzagen en middelvingers (zie voorgaande posts) :P

Ik las elders dat iemand vorig jaar DOM had liggen maar heb zo gauw niet gevonden of diegene het geprobeerd heeft inmiddels. Zijn er inmiddels mensen die ervaring hebben met dit goedje? Ik had het jaren op mijn to-do list staan als iets legendarisch uit de hippietijd en heb het geluk het eindelijk getest te hebben. Gezien die mindset had zelfs een bad trip goed geweest voor mij. Gelukkig en integendeel, 5.5 mg heeft me een hele fijne avond/nacht bezorgd gister en het stimulerende naeffect ( +27 uur) heeft me flink laten schrijven en praten. Initieel ( tot +6 uur ) gaf het mij veel nieuwe inzichten en creativiteit, daarna heb ik lekker geslapen ( 5:30 tot 9:30, en na een flinke schrijfperiode nog een nap van 20:30 tot 21:30) en overdag zoals gezegd veel communicatie gepleegd. Geen visuals van deze dosis overigens.

Als er mensen zijn die iets hebben meegemaakt op DOM, ik hoor het graag. Ik ben met deze ervaring positief gestemd over dit middel, in elk geval om er ooit meer mee te gaan doen. Door de totale tijdsduur van trip en na-effecten (en als er een kater komt krijg ik die nog....) zal het er voorlopig niet van komen hoor!

Dominado
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 02 September 2007 - 02:31 PM

Ik heb het liggen. Geen idee hoeveel en blijf er ook ver uit de buurt totdat ik een echte weegschaal heb voor dit soort dingen (kan nog wel een paar jaar duren).

#3 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 02 September 2007 - 08:33 PM

ik ken een gast die het ophad en 2 uur later in de cel werd gesmeten wegens geluidsoverlast en het kraken van een vakantiehuis (wat ze daarvoor al gedaan hadden en was een huisje waar ze wel vaker kwamen). dus die zat trippend een dag in de cel. ik sprak m zo'n 48 uur nadat ie t genomen had. hij kwam de cel uit, reed van belgië naar nl en was nog ongeveer op tijd op werk. maar hij keek nog verre van nuchter uit zn ogen.

ik vraag m steeds of ie zn ervaringen op wil schrijven maar dat doet ie nooit. dus je hebt hier weinig aan.

wel zei hij dat het rustiger én intenser tegelijk was, in vergelijk met lsd. maar lijkt me moeilijk in te schatten als je in een cel zit.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 02 September 2007 - 09:57 PM

Shit, dat klinkt als een onwijze nachtmerrie van een ervaring...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 03 September 2007 - 02:08 PM

ook een soort van sensory deprivation.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#6 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 03 September 2007 - 04:07 PM

Dat zeker, maar het is in elk geval geen goed setting als je hem niet zelf uitgekozen hebt :D weet je of kan je navragen hoe hoog de dosis was en namens dit slachtoffer niet even wat meer posten Wimpie?
Interessant gegeven dit!

Wat ik weet van Belgische flikken is dat ze je 'snachts gewoon verhoren zelfs als je dronken as hell bent. In NL mag verhoren snachts niet, pas na 9:00 uur s'ochtends. Het lijkt me nogal wat om al trippend verhoord te worden; Ik heb nuchter al moeite om dialect te verstaan.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#7 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 04 September 2007 - 11:06 AM

Ik heb ooit in dronken toestand een papier moeten ondertekenen in een ziekenhuis, nou dat konden ze mooi op hun medische buik schrijven. Ik zou het 's morgens wel tekenen en toen hoefde het in 1x niet meer. :S
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#8 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 04 September 2007 - 11:44 AM

^klinkt niet goed!

ik geloof dat de weegschaal van die gast niet kleiner dan 0,1gr gaat dus hij zal het wel op de gok gedaan hebben (doet ie meestal). maar zal nogeens het 1 en ander navragen als ik m spreek.

owja, belangrijk punt: hij vond t wel voor herhaling vatbaar, afgezien van die cel dan.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#9 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 September 2007 - 02:39 PM

DOM schijnt wel de compound uit de DOx serie te zijn, volgens sommigen.

nog even wat handige links:
http://www.erowid.or...pihkal068.shtml [pihkal entry]
http://en.wikipedia....thylamphetamine [wiki page]
http://www.erowid.org/chemicals/dom/ [erowid vault]

Of all past joys, LSD, mescaline, cannabis, peyote, this ranks number one. Normally I have no color effects with mescaline. A dynamic experience. Feels good, too.

:diablo: Wees voorzichtig, gebruik een goede scale en de "liquid measuring" methode om er zeker van te zijn dat je niet een te hoge dosis binnenkrijgt. :excl:

Mij lijkt +14 uur trippen wel aardig lang trouwens.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 04 September 2007 - 03:50 PM

^ 'de' als in de ?

#11 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 05 September 2007 - 07:27 AM

toevoeging bij mind's post:
Bij de quote uit Pihkal betreft het niet perse Shulgin maar een "DOM- tester" die dat zegt. Shulgin schrijft elders in zijn boeken dat niet alle commentaren van hem zijn, maar wie weet?
Wat niet wegneemt dat degene die dit schrijft er veel plezier aan beleefd heeft, net als de onderstaande.

@ dreamer over de weegmethode die Mind aanhaalt, de afwijking daarbij is niet erg groot lijkt me ( als in lichamelijk merkbaar). Ga jij voor de mcg nauwkeurigheid? Niet om vervelend te doen, maar nosy.

iluminadom

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 05 September 2007 - 09:40 AM

Zelfs daarbij zul je eerst je *zoveel* mg nauwkeurig moeten afwegen.

Aangezien ik "ergens tussen 20 en 80mg" heb wil ik wel minstens op de mg nauwkeurig wegen ja, zelfs al los ik het vervolgens op om te doseren.

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 05 September 2007 - 09:59 AM

^hoe weet je dat eigenlijk? Het enige dat ik weet is dat we ooit een zakje kregen met wat vastgekleefde DOM ... could be anything!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 05 September 2007 - 10:11 AM

^ nou, vertrouwend op de woorden van de bron dan he .. daarom: afwegen die zooi (en eventueel wat spikkels naar de testservice? :D)

#15 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 05 September 2007 - 10:51 AM

Zelfs daarbij zul je eerst je *zoveel* mg nauwkeurig moeten afwegen.

Aangezien ik "ergens tussen 20 en 80mg" heb wil ik wel minstens op de mg nauwkeurig wegen ja, zelfs al los ik het vervolgens op om te doseren.

Met die crappy miligram scale die een aantal van ons hebben kan je dus op de miligram nauwkeurig wegen. Ijk dat ding even met gewichtjes en je kan al een redelijk nauwkeurige indicatie van de hoeveelheid krijgen. Dan heb je echt geen betere scale nodig. Zeker niet als je daarna ook nog de porties met DE Liquid Measuring methode afmeet.
Rust in vrede Toasted.

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 05 September 2007 - 12:54 PM

Nou, ik wil niet veel zeggen hoor Boetz, maar die dingen zijn ook weer niet zo nauwkeurig. Ik wil die hele discussie over weegschalen niet nog een keer beginnen, maar ik kan me dreamers voorzichtigheid wel voorstellen. Maar ja, aan de andere kant... als je 80 mg afweegt en daarna met Liquide Meting doseert, zou er niet heel veel aan de hand moeten zijn.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#17 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 05 September 2007 - 03:05 PM

^ maar als je een scale 10mg afwijking heeft is het imho te gevaarlijk.

Deze shit is niet voor niets voor wetenschappers.

#18 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 05 September 2007 - 03:32 PM

het gevaar van de weegschaaldiscussie.... Ik begrijp niet waarom die topic gesloten is eigenlijk? Anyway, de afwijking valt reuze mee, hier nog een zeer blije gebruiker. Mischien dat er exemplaren zijn die niet goed werken maar deze is erg nabij mijn :D en dat voor 55 €. Combi meerdere doses afwegen en oplossen zou een goede benadering zijn voor zekerheid.

Dreamer, de bewering dat deze shit niet voor niets voor wetenschappers is vind ik nogal een baude uitspraak waar je veel mensen geen recht mee doet :)

On Topic
ik heb trouwens gemerkt dat alcohol tijdens de trip een jammere invloed heeft dwz dat je er minder helder van wordt en de dom minder werkt. Ik las elders dat de combi acid-alcohol wel fijn is ( geen eigen ervaring mee), hier vond ik een klein beetje bier wel lekker maar toch, beter van niet om de effecten ten volle te voelen. Wel was het wel fijn tijdens de come-up ( 2 vaasjes over twee uur) omdat het dan wat geleidelijker is en misschien wat van de speedachtige spanning wegneemt.

#19 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 September 2007 - 04:22 PM

toevoeging bij mind's post:
Bij de quote uit Pihkal betreft het niet perse Shulgin maar een "DOM- tester" die dat zegt. Shulgin schrijft elders in zijn boeken dat niet alle commentaren van hem zijn, maar wie weet?
Wat niet wegneemt dat degene die dit schrijft er veel plezier aan beleefd heeft, net als de onderstaande.

tis voornamelijk van zijn research groep afkomstig, soms ook van de literatuur maar dat staat dan vermeld.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#20 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 05 September 2007 - 08:51 PM

Toch iets gevonden waaruit blijkt dat Shulgin het zelf een geinige vond, als aanvulling.

The so-called 'magical half-dozen' refers to Shulgin's self-rated most important phenethylamine compounds, all of which except mescaline were developed and synthesized by himself. They are found within the first book of PiHKAL, and are as follows:

* Mescaline
* DOM (STP)
* 2C-B
* 2C-E
* 2C-T-2
* 2C-T-7

de bron= wiki over Pihkal

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users