Jump to content

Photo

2C-T-2het officiële 2C-T-2 topic!

2C-T-2

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 21 January 2008 - 12:38 PM

Had nog geen topic gezien over 2c-t-2, dus ik dacht, ik open dr eentje. Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb afgelopen weekend in m'n eentje ongeveer 17 mg. 2c-t-2 over de duur van dik een uur opgedronken, omdat ik veel verhalen had gehoord over een erg aanwezige en nare bodyload. Ik had nergens last van, dus die methode werkt in elk geval. Maar om nou te zeggen dat ik hard tripte: nou nee. Na een uur voelde ik nog niet heel erg veel, en na 2 uur had ik wel het idee dat er iets aan de gang was, maar echt visueel was het niet, erg veel energie kreeg ik er niet van, ik was wel blij en tevreden, maar niet euforisch en heel veel diepe inzichten: nou nee. Van alles een klein beetje, maar net niets dus... maar vervelend was het ook niet. Volgende keer 5 mg. meer.

Wel, deel jullie ervaringen met dit middel hier! : )

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 January 2008 - 01:46 PM

Relaxed om te lezen dat je geen last had van een hele nare body-load, dat is voor als nog altijd de reden geweest dat ik het heb uitgestelt om te nemen.

En als ik dat zo lees van jouw, klinkt het wel als het prima te doen is op een feestje?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 21 January 2008 - 02:56 PM

ik heb ergens gelezen dat dit soort compounds (of hun metabolieten) met een thio (zwavel) groep nogal neurotoxisch zouden zijn?
dit maakt me wel wat huiverig voor de 2c-t's

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 21 January 2008 - 03:51 PM

Ik had inderdaad o.a. van francois (en heel veel mensen op bluelight) begrepen dat de bodyload echt heavy was... Ik had nota bene een beetje last van m'n buik vantevoren, maar had daar later echt totaal geen last meer van. Ik denk wel dat de manier van inname een great deal heeft geholpen hoor... normaal gesproken neem ik gewoon alles in 1 keer, maar de nare lichamelijke bijwerkingen weerhielden me daar een beetje van.

@njin: van neurotoxiciteit weet ik het fijne niet eigenlijk. Zouden de metabolieten schadelijk zijn, of de stoffen zelf? Wel weet ik dat de 2c-t-x's (lichte tot redelijk sterke) MAOi's kunnen zijn, dus daar kijk ik altijd wel goed mee uit. Niet combineren met mdma in elk geval! (of andere dingen die je normaal gesproken moet vermijden met maoi's)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 21 January 2008 - 04:24 PM

Ik heb vroegah, 2c-t-2 in pillen van 8 mg gehad, S5 heette die toen. Ik wist toen niet dat het 2c-t-2 was, ze werden namelijk verkocht als herbal xtc in de locale smartshop (slechte zaak!). Mijn hoogste dosering is toen twee pillen, dus 16 mg, geweest. Ik heb ze toen enkel op feesten genomen, waarvan de keer op Mystery Land (in '99 geloof ik) mij nog het beste bij staat (had toen ook 18 mg genomen). Ik kan mij nog herinneren dat ik het wel vrij visueel vond, vergelijkbaar met 2c-b, maar wel een tandje minder (die vergelijking had ik toen niet aangezien ik toen nog geen 2c-b had gedaan, maar mijn eerste keer 2c-b deed mij weer erg aan de S5 denken). Ik had ook helemaal geen last van een bodyload (dat heb ik bij 2c-b ook bijna nooit). Verder vond ik het toen erg op xtc lijken, maar dat was hoogst waarschijnlijk veel placebo heb ik het idee.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#6 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 21 January 2008 - 07:44 PM

Ik vond 2c-t-2 wel leuk en had helemaal geen last van een bodyload. Ik kan me niet even herrineren welke dosis ik nam. Erg visueel was het niet waar zeker wel aanwezig.

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 29 March 2008 - 06:54 PM

Iemand ervaring mee? Kon er geen topic over vinden, dus concludeer dan maar dat het niet erg wijdverspreid en/of populair is... Niet onterecht, vind ik!

Gisteravond ~21mg. gesampled; erg oninteressant spul, vonden we. Nauwelijks interessante mentale effecten, ook qua visuals hield het niet over en verder was er de hele tijd een soort lichamelijke spanning aanwezig die bij andere 2c's ook wel te merken is, maar nu nogal overheerste. Een vage misselijkheid, gespannen spieren en ook een nogal gespannen kaak bij ons beide.

Enige conclusie die ik durf te trekken is dat dit voor mij niet om herhaling vraagt. There are better drugs out there. 2c-t-7 vond ik een stuk veelbelovender, al heeft die ook wel nare lichamelijke bijeffecten.

Tot zover 2c-t-2. Doei en niet tot ziens. (:

Thank you, the mdgt.

#8 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 29 March 2008 - 07:20 PM

Even naar beneden scrollen in de topic lijst onder Psychonautisch had je kunnen leren dat je er eerder zelf al een topic over aangemaakt had, aap (kon me namelijk herinneren al eerder op deze vraag geantwoord te hebben :beuk:).

:(
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#9 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 29 March 2008 - 07:28 PM

Hahaha dat is pas twee maanden geleden snapinho. Ik dacht dat mijn geheugen al niet zo best was.
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#10 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 29 March 2008 - 07:31 PM

Ik denk dat 2c-t-2 niet zo goed voor het geheugen is. :rolleyes:

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 29 March 2008 - 07:52 PM

Jezus christus. Ik zuig hard!

Dacht dat het de eerste keer was dat ik 2c-t-2 had geprobeerd... sjemig de pemig.

topics maar effe mergen dan en lezen wat ik er twee maanden geleden over zei. Overigens: de zoekterm "2c-t-2" in de search engine invoegen werkt niet...

Thank you, the mdgt.

#12 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 29 March 2008 - 07:59 PM

Je hebt je wel ongeveer aan je voorgenomen dosis verhoging gehouden. Uit je beide verhalen kan ik opmaken dat die ~5 mg meer, eigenlijk alleen meer bodyload heeft gebracht. Bummer.

#13 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 29 March 2008 - 08:01 PM

Jezus christus. Ik zuig hard!

Dacht dat het de eerste keer was dat ik 2c-t-2 had geprobeerd... sjemig de pemig.

topics maar effe mergen dan en lezen wat ik er twee maanden geleden over zei. Overigens: de zoekterm "2c-t-2" in de search engine invoegen werkt niet...

veel zoektermen, hoe identiek ook aan de titel werken niet, helaas.
is daar iets aan te doen, almachtige admins? of is dat gewoon het defect van dit forum?

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#14 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 29 March 2008 - 08:02 PM

Je hebt je wel ongeveer aan je voorgenomen dosis verhoging gehouden. Uit je beide verhalen kan ik opmaken dat die ~5 mg meer, eigenlijk alleen meer bodyload heeft gebracht. Bummer.

Indeed. Heeft wat mij betreft echt heel weinig te bieden. Jammer, maar helaas. Nothing to see here, move along people. (:

Thank you, the mdgt.

#15 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 31 March 2008 - 01:10 PM

Lekker bezig snaap ;)
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#16 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 19 July 2009 - 11:59 AM

Maar even mijn bevindingen hieronder plakken.

Gisterenmiddag 17mg 2C-T-2 geplugged. Dat kan misschien een hoge dosis lijken, maar uit ervaring met bijna alle 2C-s is gebleken dat ik een aanzienlijke tolerantie voor deze familie heb. Maar da's een ander verhaal.
Na de zovele berichten over de nare bodyload gelezen te hebben, koos ik voor de anale route, maar desondanks voelde ik me het eerste halfuur absoluut slecht. Zwak op de benen, zweterig, lusteloos,... Echt onaangenaam.
Toen dat gelukkig voorbij was een milde euforie, maar dan weer geen enkele visuele effecten.

Ik kan het zo maar moeilijk vergelijken met de overige 2C-s die ik al ken. Ik voelde me na 2u opvallend nuchter en als ik wat onvoorzichtig geweest was, had ik iets bijgenomen. Buiten die enkele lachbuien zou ik zelfs nergens kunnen staven dat ik 'onder invloed' van iets was.
Het lijkt zelfs niet op mijn 2C-T-7-ervaringen die evenmin visueel waren, maar die me wel allerlei interessante gedachten-associaties opleverden.

Het lijkt me dus niet iets om binnenkort nog eens te proberen. Spijtig...

#17 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 19 July 2009 - 12:56 PM

ik heb ergens gelezen dat dit soort compounds (of hun metabolieten) met een thio (zwavel) groep nogal neurotoxisch zouden zijn?
dit maakt me wel wat huiverig voor de 2c-t's

Dit lijkt genetisch bepaald hoe de thiol compounds worden gemetabolizeerd, de 1 heeft totaal geen body load en in andere extreme gevallen van "poor thiol compound" metabolizers kan het zelfs tot de dood kan leiden.

Daarom is snorten ook zo gevaarlijk met de 2c-t's het lijkt erop dat er allerlei metabolische stappen worden overgeslagen (enzymes) die belangrijk kunnen zijn om toxicity tegen te gaan.

Een goede read The genetic origin of responses to drugs

2c-t-2 wordt zelf ook op een vrij complexe manier afgebroken (in ratten :drugs: ):

sulfoxidation followed by N-acetylation and either hydroxylation of the S-ethyl side chain or demethylation of one methoxy group, O-demethylation of the parent compound followed by N-acetylation and sulfoxidation, deamination followed by reduction to the corresponding alcohol followed by partial glucuronidation and/or sulfation or by oxidation to the corresponding acid followed either by partial glucuronidation or by degradation to the corresponding benzoic acid derivative followed by partial glucuronidation Furthermore, 2C-T-2 was metabolized by N-acetylation of the parent compound followed either by O-demethylation and sulfoxidation or by S-dealkylation, S-methylation and sulfoxidation.

ref:New designer drug 2,5-dimethoxy-4-ethylthio-beta-phenethylamine (2C-T-2):

Offtopic:

Voor 2c-t-7 (in ratten):

Studies are described on the metabolism and toxicological analysis of the phenethylamine-derived designer drug 2,5-dimethoxy-4-propylthio-beta-phenethylamine (2C-T-7) in rat urine using gas chromatography/mass spectrometry (GC/MS). The identified metabolites indicated that 2C-T-7 was metabolized by hydroxylation of the propyl side chain followed by N-acetylation and sulfoxidation and also by deamination followed by oxidation to the corresponding acid or by reduction to the corresponding alcohol. To a minor extent, 2C-T-7 was also metabolized by S-dealkylation followed by N-acetylation, S-methylation and sulfoxidation

ref:New designer drug, 2,5-dimethoxy-4-propylthio-beta-phenethylamine (2C-T-7)

Edit: Neem dus altijd je 2c-t compounds (of andere thiol compounds) oraal zoals Snaap het deed zodat je lichaam kan wennen.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#18 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 19 July 2009 - 07:01 PM

Edit: Neem dus altijd je 2c-t compounds (of andere thiol compounds) oraal zoals Snaap het deed zodat je lichaam kan wennen.

Valt anaal hier ook niet onder?
Het wordt dan inderdaad sneller opgenomen in je bloedbaan, maar aan de andere kant ontzie je je spijsverteringsstelsel (en dan vooral je lever) weer van een hoop miserie...

Door orale inname en de daarbijhorende misselijkmakende bodyload breek je dus de neurotoxisische componenten van deze stoffen af? Intuïtief zou ik dat als paradox beschouwen...

Het viel me vandaag ook op dat het 2C-T-7-experiment van gisteren de eerste was van een lange 2C-rij waarbij ik 's morgens geen hoofdpijn had. Weird.
Maar de effectiviteitsgraad was dan ook behoorlijk laag, los van de reëel ingenomen dosis.

#19 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 19 July 2009 - 11:52 PM

Valt anaal hier ook niet onder?

Nee

Het wordt dan inderdaad sneller opgenomen in je bloedbaan, maar aan de andere kant ontzie je je spijsverteringsstelsel (en dan vooral je lever) weer van een hoop miserie...

Dat is minder misserie als dood gaan of extreem ziek worden zoals sommige mensen dat hebben ervaren door de thiols compounds anders in te nemen als oraal.

Door orale inname en de daarbijhorende misselijkmakende bodyload breek je dus de neurotoxisische componenten van deze stoffen af?

Dat weet waarschijnlijk niemand, dit soort conclusies kun je niet maken met de info die ik hier geef.

Het viel me vandaag ook op dat het 2C-T-7-experiment van gisteren de eerste was van een lange 2C-rij waarbij ik 's morgens geen hoofdpijn had. Weird.
Maar de effectiviteitsgraad was dan ook behoorlijk laag, los van de reëel ingenomen dosis.

Een goede tip tegen hoofdpijn voor alle psychedelic avontuurtjes is een zonnebril dragen vooral als je buiten bent. :drugs:
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users