Had nog geen topic gezien over 2c-t-2, dus ik dacht, ik open dr eentje. Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb afgelopen weekend in m'n eentje ongeveer 17 mg. 2c-t-2 over de duur van dik een uur opgedronken, omdat ik veel verhalen had gehoord over een erg aanwezige en nare bodyload. Ik had nergens last van, dus die methode werkt in elk geval. Maar om nou te zeggen dat ik hard tripte: nou nee. Na een uur voelde ik nog niet heel erg veel, en na 2 uur had ik wel het idee dat er iets aan de gang was, maar echt visueel was het niet, erg veel energie kreeg ik er niet van, ik was wel blij en tevreden, maar niet euforisch en heel veel diepe inzichten: nou nee. Van alles een klein beetje, maar net niets dus... maar vervelend was het ook niet. Volgende keer 5 mg. meer.
Wel, deel jullie ervaringen met dit middel hier! : )

Posted 21 January 2008 - 12:38 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 21 January 2008 - 01:46 PM
En als ik dat zo lees van jouw, klinkt het wel als het prima te doen is op een feestje?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 January 2008 - 02:56 PM
dit maakt me wel wat huiverig voor de 2c-t's
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 21 January 2008 - 03:51 PM
@njin: van neurotoxiciteit weet ik het fijne niet eigenlijk. Zouden de metabolieten schadelijk zijn, of de stoffen zelf? Wel weet ik dat de 2c-t-x's (lichte tot redelijk sterke) MAOi's kunnen zijn, dus daar kijk ik altijd wel goed mee uit. Niet combineren met mdma in elk geval! (of andere dingen die je normaal gesproken moet vermijden met maoi's)
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 21 January 2008 - 04:24 PM
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 21 January 2008 - 07:44 PM
Posted 29 March 2008 - 06:54 PM
Gisteravond ~21mg. gesampled; erg oninteressant spul, vonden we. Nauwelijks interessante mentale effecten, ook qua visuals hield het niet over en verder was er de hele tijd een soort lichamelijke spanning aanwezig die bij andere 2c's ook wel te merken is, maar nu nogal overheerste. Een vage misselijkheid, gespannen spieren en ook een nogal gespannen kaak bij ons beide.
Enige conclusie die ik durf te trekken is dat dit voor mij niet om herhaling vraagt. There are better drugs out there. 2c-t-7 vond ik een stuk veelbelovender, al heeft die ook wel nare lichamelijke bijeffecten.
Tot zover 2c-t-2. Doei en niet tot ziens. (:
Thank you, the mdgt.
Posted 29 March 2008 - 07:20 PM

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Posted 29 March 2008 - 07:28 PM
Venetian Snares
Posted 29 March 2008 - 07:31 PM

Posted 29 March 2008 - 07:52 PM
Dacht dat het de eerste keer was dat ik 2c-t-2 had geprobeerd... sjemig de pemig.
topics maar effe mergen dan en lezen wat ik er twee maanden geleden over zei. Overigens: de zoekterm "2c-t-2" in de search engine invoegen werkt niet...
Thank you, the mdgt.
Posted 29 March 2008 - 07:59 PM
Posted 29 March 2008 - 08:01 PM
veel zoektermen, hoe identiek ook aan de titel werken niet, helaas.Jezus christus. Ik zuig hard!
Dacht dat het de eerste keer was dat ik 2c-t-2 had geprobeerd... sjemig de pemig.
topics maar effe mergen dan en lezen wat ik er twee maanden geleden over zei. Overigens: de zoekterm "2c-t-2" in de search engine invoegen werkt niet...
is daar iets aan te doen, almachtige admins? of is dat gewoon het defect van dit forum?
Aan mijn appel
Bungelt een boom
Okboter
Posted 29 March 2008 - 08:02 PM
Indeed. Heeft wat mij betreft echt heel weinig te bieden. Jammer, maar helaas. Nothing to see here, move along people. (:Je hebt je wel ongeveer aan je voorgenomen dosis verhoging gehouden. Uit je beide verhalen kan ik opmaken dat die ~5 mg meer, eigenlijk alleen meer bodyload heeft gebracht. Bummer.
Thank you, the mdgt.
Posted 31 March 2008 - 01:10 PM

Posted 19 July 2009 - 11:59 AM
Gisterenmiddag 17mg 2C-T-2 geplugged. Dat kan misschien een hoge dosis lijken, maar uit ervaring met bijna alle 2C-s is gebleken dat ik een aanzienlijke tolerantie voor deze familie heb. Maar da's een ander verhaal.
Na de zovele berichten over de nare bodyload gelezen te hebben, koos ik voor de anale route, maar desondanks voelde ik me het eerste halfuur absoluut slecht. Zwak op de benen, zweterig, lusteloos,... Echt onaangenaam.
Toen dat gelukkig voorbij was een milde euforie, maar dan weer geen enkele visuele effecten.
Ik kan het zo maar moeilijk vergelijken met de overige 2C-s die ik al ken. Ik voelde me na 2u opvallend nuchter en als ik wat onvoorzichtig geweest was, had ik iets bijgenomen. Buiten die enkele lachbuien zou ik zelfs nergens kunnen staven dat ik 'onder invloed' van iets was.
Het lijkt zelfs niet op mijn 2C-T-7-ervaringen die evenmin visueel waren, maar die me wel allerlei interessante gedachten-associaties opleverden.
Het lijkt me dus niet iets om binnenkort nog eens te proberen. Spijtig...
Posted 19 July 2009 - 12:56 PM
ik heb ergens gelezen dat dit soort compounds (of hun metabolieten) met een thio (zwavel) groep nogal neurotoxisch zouden zijn?
dit maakt me wel wat huiverig voor de 2c-t's
Dit lijkt genetisch bepaald hoe de thiol compounds worden gemetabolizeerd, de 1 heeft totaal geen body load en in andere extreme gevallen van "poor thiol compound" metabolizers kan het zelfs tot de dood kan leiden.
Daarom is snorten ook zo gevaarlijk met de 2c-t's het lijkt erop dat er allerlei metabolische stappen worden overgeslagen (enzymes) die belangrijk kunnen zijn om toxicity tegen te gaan.
Een goede read The genetic origin of responses to drugs
2c-t-2 wordt zelf ook op een vrij complexe manier afgebroken (in ratten

sulfoxidation followed by N-acetylation and either hydroxylation of the S-ethyl side chain or demethylation of one methoxy group, O-demethylation of the parent compound followed by N-acetylation and sulfoxidation, deamination followed by reduction to the corresponding alcohol followed by partial glucuronidation and/or sulfation or by oxidation to the corresponding acid followed either by partial glucuronidation or by degradation to the corresponding benzoic acid derivative followed by partial glucuronidation Furthermore, 2C-T-2 was metabolized by N-acetylation of the parent compound followed either by O-demethylation and sulfoxidation or by S-dealkylation, S-methylation and sulfoxidation.
ref:New designer drug 2,5-dimethoxy-4-ethylthio-beta-phenethylamine (2C-T-2):
Offtopic:
Voor 2c-t-7 (in ratten):
Studies are described on the metabolism and toxicological analysis of the phenethylamine-derived designer drug 2,5-dimethoxy-4-propylthio-beta-phenethylamine (2C-T-7) in rat urine using gas chromatography/mass spectrometry (GC/MS). The identified metabolites indicated that 2C-T-7 was metabolized by hydroxylation of the propyl side chain followed by N-acetylation and sulfoxidation and also by deamination followed by oxidation to the corresponding acid or by reduction to the corresponding alcohol. To a minor extent, 2C-T-7 was also metabolized by S-dealkylation followed by N-acetylation, S-methylation and sulfoxidation
ref:New designer drug, 2,5-dimethoxy-4-propylthio-beta-phenethylamine (2C-T-7)
Edit: Neem dus altijd je 2c-t compounds (of andere thiol compounds) oraal zoals Snaap het deed zodat je lichaam kan wennen.
Posted 19 July 2009 - 07:01 PM
Edit: Neem dus altijd je 2c-t compounds (of andere thiol compounds) oraal zoals Snaap het deed zodat je lichaam kan wennen.
Valt anaal hier ook niet onder?
Het wordt dan inderdaad sneller opgenomen in je bloedbaan, maar aan de andere kant ontzie je je spijsverteringsstelsel (en dan vooral je lever) weer van een hoop miserie...
Door orale inname en de daarbijhorende misselijkmakende bodyload breek je dus de neurotoxisische componenten van deze stoffen af? Intuïtief zou ik dat als paradox beschouwen...
Het viel me vandaag ook op dat het 2C-T-7-experiment van gisteren de eerste was van een lange 2C-rij waarbij ik 's morgens geen hoofdpijn had. Weird.
Maar de effectiviteitsgraad was dan ook behoorlijk laag, los van de reëel ingenomen dosis.
Posted 19 July 2009 - 11:52 PM
Valt anaal hier ook niet onder?
Nee
Het wordt dan inderdaad sneller opgenomen in je bloedbaan, maar aan de andere kant ontzie je je spijsverteringsstelsel (en dan vooral je lever) weer van een hoop miserie...
Dat is minder misserie als dood gaan of extreem ziek worden zoals sommige mensen dat hebben ervaren door de thiols compounds anders in te nemen als oraal.
Dat weet waarschijnlijk niemand, dit soort conclusies kun je niet maken met de info die ik hier geef.Door orale inname en de daarbijhorende misselijkmakende bodyload breek je dus de neurotoxisische componenten van deze stoffen af?
Een goede tip tegen hoofdpijn voor alle psychedelic avontuurtjes is een zonnebril dragen vooral als je buiten bent.Het viel me vandaag ook op dat het 2C-T-7-experiment van gisteren de eerste was van een lange 2C-rij waarbij ik 's morgens geen hoofdpijn had. Weird.
Maar de effectiviteitsgraad was dan ook behoorlijk laag, los van de reëel ingenomen dosis.

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users