Jump to content

Photo

WIN 55212-2 & CP 55,940THC analogen

• Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 01:22 PM

[Admin: voor de zoveelste keer een subtitel van Static aangepast, wanneer leer je het eens jongen ..]

Heeft iemand er hier ervaring mee?

#2 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 10 January 2008 - 01:35 PM

Voor een robot kwam ie best aardig over.
The mind is a jungle.

#3 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 10 January 2008 - 02:03 PM

CP is best een aardige vervanger van THC. Niet erg stabiel, niet zo handig over langere tijd te bewaren. Dosering van een paar milligrammetjes. Rookbaar, eetbaar, basebaar. Voor mij persoonlijk niet interessant maar dat komt doordat ik de effecten van the herb ook niet leuk vind....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 10 January 2008 - 03:12 PM

Lol at forkbender.

Cp is zijn geld niet waard vind ik. Koop gewoon hash.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 03:30 PM

Ja, maar van cannabis wordt ik angstig en paranoia en met andere cannabinoiden is dit veel minder bij mij dus vandaar mijn interesse.

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 10 January 2008 - 03:48 PM

cannabis != hash

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 10 January 2008 - 04:09 PM

Heb je al es hash geprobeerd met laag thc-gehalte en hoog cbd-gehalte?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#8 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 10 January 2008 - 05:50 PM

Bij mij rijst eigenlijk meer de vraag van welke cannabinoiden jij dan niet paranoide wordt. Daar ben ik echt benieuwd naar.
Hoe is het!

#9 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 08:05 PM

Bij mij rijst eigenlijk meer de vraag van welke cannabinoiden jij dan niet paranoide wordt. Daar ben ik echt benieuwd naar.

Die onbekende cannabinoid die ik geprobeerd heb. Ik zal je een tip geven, het zat gespiked op mugwort^^
Ik werd er ook paranoia van maar in veel mindere mate. Dus veel interessanter voor mij sinds ik wel een liefhebber ben van cannabis en zijn varianten.

En wolf, hoe weet je of hasj een laag thc-gehalte en hoog cbd-gehalte heeft?

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 10 January 2008 - 08:08 PM

Static, er bestaan wel tabellen met veel voorkomende strains hoeveel die bevatten. Ik denk dat iemand (anjin???) dat ooit poste op dhp. Het is iig op het i-net te vinden. ....

#11 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 10 January 2008 - 08:27 PM

Die onbekende cannabinoid die ik geprobeerd heb. Ik zal je een tip geven, het zat gespiked op mugwort^^

Doel je op thujone?
Hoe is het!

#12 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 08:32 PM

Doel je op thujone?

Nee. Thujone is zover ik weet geen cannabinoid.

#13 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 08:33 PM

Static, er bestaan wel tabellen met veel voorkomende strains hoeveel die bevatten. Ik denk dat iemand (anjin???) dat ooit poste op dhp. Het is iig op het i-net te vinden. ....

Interessant. Maar als je wiet of hasj koopt in BE weet je dus bijna nooit welke strain je hebt.

#14 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 10 January 2008 - 08:35 PM

Welke stof dan wel? Je houdt het wel spannend zo zeg.... :P
Hoe is het!

#15 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 08:44 PM

Welke stof dan wel? Je houdt het wel spannend zo zeg.... :P

Als ik het zelf nu wist. Het enige dat ik weet is dat het een cannabinoid was. En ze doen hun best om het geheim te houden.

#16 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 12 January 2008 - 02:48 PM

Welke stof dan wel? Je houdt het wel spannend zo zeg.... :)

Als ik het zelf nu wist. Het enige dat ik weet is dat het een cannabinoid was. En ze doen hun best om het geheim te houden.

static heeft het over gold spice (ook bekend als spice en spike) , wordt in engeland verkocht en ook op het net te vinden.
gerucht is dat hu-210 erop zou zitten.

gr.W.
"Circular logic works because circular logic works."

#17 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 12 January 2008 - 02:55 PM

Vind de cp niet boeiend, oraal niets van gemerkt, alleen de eerste keer slaperig van geworden.
Gold spice was wel leuk maar haalt het absoluut niet bij een goed stuk hash.
Heb er nog eentje op en die was wel echt supercool, maar weet niet hoe die heet, eerste kwartiertje een mdma like high en serotonine release en daarna een uurtje of 2 flink stoned, die is heel leuk te nemen voor de afwisseling en makkelijker mee te nemen als hash ivm geur.
Maar moet wel zeggen dat er tot nu toe niets gaat boven zon lekker plakkering, kneedbaar, geurig stuk hash waarbij de hele bezigheid van ruiken, roken en proeven al een ervaring op zich zijn, mmmmmhhh!!! :)
Dit is dope!

#18 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 12 January 2008 - 03:47 PM

Die Gold spice enzo, die heb ik volgens mij ook wel hier in NL. in de smartshops zien liggen. Is toch een groen/zilver zakje? Toch echt wel grappig dat veel van die nieuwe producten uit smartshops die goed blijken te werken en waarvan men zweert dat ze volledig plantaardig zijn, meestal toch iets van een synthetisch additief blijken te hebben.
Hoe is het!

#19 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 15 January 2008 - 10:15 PM

dat spice deed 't m ook voor mij niet, ik ben niet echt een wiet/hasj fan ofzo, dus spice een keer geprobeerd, mijn conclusie: geldverspilling.

Ik ga nu trouwens een kopje mugwort thee zetten, ben benieuwd wat dat is!

*edit*
hmm, grappig, voel me uitermate relaxt, vrolijk en optimistisch :( en ik wil alles in vloeiende bewegingen doen, golvend..
Toch ga ik zo echt als een blok in slaap vallen denk ik.

deze thee is misschien wel een blijvertje :)
Get high before you die!

#20 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6376 posts

Posted 15 January 2008 - 11:54 PM

Wat is die 'Gold spice' dan ben nu wel benieuwd..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users