Jump to content

Photo

PRO-LAD & ETH-LADlsd variaten...

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 01:21 PM

Heeft iemand er hier ervaring mee? Ik ben benieuwd naar de effecten van ze en hoe ze zouden verschillen van LSD.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 January 2008 - 02:51 PM

Ik denk niet dat er mensen te vinden zijn die bereid zijn dit te maken.

Ik heb er dus geen ervaring mee, maar ben in het algemeen op zich wel geïnteresseerd naar LSD-analogen.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 January 2008 - 02:57 PM

Ik denk niet dat er mensen te vinden zijn die bereid zijn dit te maken.

Zolang je maar geld hebt, zijn dr altijd wel mensen te vinden die het willen maken :laugh:

Maar jah, omdat ik maar een arme student ben, helaas ook geen ervaringen mee.

Vind dit zelf wel een mooie beschrijving uit TIHKAL:

How does one describe PRO-LAD?
It's not-quite-this and not-quite-that sort of stuff. Or, to borrow from Winnie-the-Pooh, 'It's not at the bottom, and it's not at the top (but this is the stair where I always stop)' -- oh, never mind. I mean, I'm not sure how to categorize this material. It's pleasant, it's fine for fooling around, it's good for humor, even excellent. It's very good for clear thinking, although not cosmic-type particularly. It's a sort of nice, comfortable, middle-American, July-Fourth-Picnic, apple-pie with ice cream sort of psychedelic

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 03:28 PM

Ze zijn allebei op de markt^^

#5 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 10 January 2008 - 05:55 PM

Ja, ik denk dat ongeveer alles wat je kan bedenken (and then some..) wel op 'de markt' is. Het zijn wel stoffen die niet een heel grote toepassing en markt hebben en hierdoor dus best prijzig zullen zijn. Maar leuk om te weten, ga het kopen op de markt, eyeball 125 microgram en laat ons weten wat je ervan vond :laugh:
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#6 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 08:00 PM

Rot op^^

#7 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 10 January 2008 - 08:26 PM

^Toe aan een goeie dosis vitamine H(umor) wellicht?

#8 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 08:31 PM

Nah, die gast dacht plezant te doen om me gisteren wat uit te schelden en idioot te doen tegen mij. Vandaar.

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 11 January 2008 - 11:35 AM

Gasten, offtopic shit wordt niet gewaardeerd.

LADs worden wel gewaardeerd, niet omdat ik ze al gehad heb, maar omdat ik ze wil proberen. Lijken me erg boeiend, maar wat dreamer zei, ik denk niet dat er veel mensen zijn die bereid zijn om het fabriceren.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 11 January 2008 - 05:04 PM

^So you like to try lads? :duimpje:
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#11 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 594 posts

Posted 11 January 2008 - 08:41 PM

aan static :

yup ze zijn op de markt ,
maar weet je zeker dat het pro-lad is dat ze verkopen ?
en heb je hun paypal gegevens gecheckt ?

volgens Shulgin moet je namelijk via LSD ->nor-lsd-> prolad gaan ,
waarom zullen ze dan niet gewoon lsd maken/kopen en verkopen als pro-lad ?

gr.
w.
"Circular logic works because circular logic works."

#12 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 11 January 2008 - 09:25 PM

Dergelijke zooi via paypal afwerken is wel risky.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#13 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 12 January 2008 - 01:16 AM

Omdat zeldzamere shit beter verkoopt? Omdat het mogelijk een legale analoog is? Ik weet het niet. Als het gewoon lsd is dan zullen de mensen die het gekocht hebben het wel merken. Of lijken deze stoffen zo sterk op mekaar?

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 12 January 2008 - 04:18 AM

^ tis weinig legaal als je er sws eerst een illegale stof voor moet hebben om te beginnen.

Trouwens is LSD voor een hoop mensen al zeldzaam genoeg.

#15 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 12 January 2008 - 01:19 PM

Of lijken deze stoffen zo sterk op mekaar?

Dat is denk ik juist het probleem, er zullen maar heel weinig mensen zijn die het verschillen kunnen vertellen uit eigen ervaring. Het effect zal wel vergelijkbaar zijn, maar ja elke LSD ervaring is ook weer anders, dus met een flink dosis placebo kan je jezelf wel in praten (zonder het door te hebben) dat het wel degelijk PRO-LAD is bijv. Get the point.

Als je het niet kan laten testen om welke stof het gaat, zal de werkingsduur het belangrijkste bewijs zijn dat je niet gewoon LSD hebt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 12 January 2008 - 04:19 PM

Als je het niet kan laten testen om welke stof het gaat, zal de werkingsduur het belangrijkste bewijs zijn dat je niet gewoon LSD hebt.

Ja, dat zou ik ook zeggen... lijkt me eerlijk gezegd de enige give-away in eerste instantie.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#17 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 594 posts

Posted 16 January 2008 - 11:19 PM

Ja, dat zou ik ook zeggen... lijkt me eerlijk gezegd de enige give-away in eerste instantie.

dit is nog uit de tijd dat ik bij de test service werkte :
ongeveer 12 jaar geleden was er op de markt een pil genaamt B-sting,
zou blij en stimulerent effect oproepen , en ongeveer 6 uur duren.
na tests bleek er in deze dingen een erg lage dosis acid te zitten samen met een lage dosis phenetylamine
(weet ik zo uit mijn hoofd niet meer.)

lage dosis acid geeft dus geen lange werkende trips , kan dus nog steeds pro-lad zijn.

gr.w.

#18 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 16 January 2008 - 11:28 PM

Niet echt verschrikkelijk conclusive evidence, waldo...

Thank you, the mdgt.

#19 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 594 posts

Posted 18 January 2008 - 11:39 AM

got damn it ,
start je gc/ms dan maar weer eens op snaapy.
vragen we aan static om wat te bestelen en testen we 'm.

vraag me af wat de test service er van zou zeggen...

:P :respect: :respect:

#20 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 18 January 2008 - 11:59 AM

Ik vraag me eigenlijk bij wel meer dingen af wat de testservice ervan zou zeggen (serieus). Ik bedoel, hoe ver gaan ze eigenlijk om er achter te komen wat dingen nou écht zijn? Verkeerde topic?

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users