PRO-LAD & ETH-LADlsd variaten...
Posted 10 January 2008 - 01:21 PM
Posted 10 January 2008 - 02:51 PM
Ik heb er dus geen ervaring mee, maar ben in het algemeen op zich wel geïnteresseerd naar LSD-analogen.
Posted 10 January 2008 - 02:57 PM
Zolang je maar geld hebt, zijn dr altijd wel mensen te vinden die het willen makenIk denk niet dat er mensen te vinden zijn die bereid zijn dit te maken.

Maar jah, omdat ik maar een arme student ben, helaas ook geen ervaringen mee.
Vind dit zelf wel een mooie beschrijving uit TIHKAL:
How does one describe PRO-LAD?
It's not-quite-this and not-quite-that sort of stuff. Or, to borrow from Winnie-the-Pooh, 'It's not at the bottom, and it's not at the top (but this is the stair where I always stop)' -- oh, never mind. I mean, I'm not sure how to categorize this material. It's pleasant, it's fine for fooling around, it's good for humor, even excellent. It's very good for clear thinking, although not cosmic-type particularly. It's a sort of nice, comfortable, middle-American, July-Fourth-Picnic, apple-pie with ice cream sort of psychedelic
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 10 January 2008 - 03:28 PM
Posted 10 January 2008 - 05:55 PM

Helemaal waus van de saus!
Posted 10 January 2008 - 08:00 PM
Posted 10 January 2008 - 08:26 PM
Posted 10 January 2008 - 08:31 PM
Posted 11 January 2008 - 11:35 AM
LADs worden wel gewaardeerd, niet omdat ik ze al gehad heb, maar omdat ik ze wil proberen. Lijken me erg boeiend, maar wat dreamer zei, ik denk niet dat er veel mensen zijn die bereid zijn om het fabriceren.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 11 January 2008 - 05:04 PM

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 11 January 2008 - 08:41 PM
yup ze zijn op de markt ,
maar weet je zeker dat het pro-lad is dat ze verkopen ?
en heb je hun paypal gegevens gecheckt ?
volgens Shulgin moet je namelijk via LSD ->nor-lsd-> prolad gaan ,
waarom zullen ze dan niet gewoon lsd maken/kopen en verkopen als pro-lad ?
gr.
w.
Posted 11 January 2008 - 09:25 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 12 January 2008 - 01:16 AM
Posted 12 January 2008 - 04:18 AM
Trouwens is LSD voor een hoop mensen al zeldzaam genoeg.
Posted 12 January 2008 - 01:19 PM
Dat is denk ik juist het probleem, er zullen maar heel weinig mensen zijn die het verschillen kunnen vertellen uit eigen ervaring. Het effect zal wel vergelijkbaar zijn, maar ja elke LSD ervaring is ook weer anders, dus met een flink dosis placebo kan je jezelf wel in praten (zonder het door te hebben) dat het wel degelijk PRO-LAD is bijv. Get the point.Of lijken deze stoffen zo sterk op mekaar?
Als je het niet kan laten testen om welke stof het gaat, zal de werkingsduur het belangrijkste bewijs zijn dat je niet gewoon LSD hebt.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 12 January 2008 - 04:19 PM
Ja, dat zou ik ook zeggen... lijkt me eerlijk gezegd de enige give-away in eerste instantie.Als je het niet kan laten testen om welke stof het gaat, zal de werkingsduur het belangrijkste bewijs zijn dat je niet gewoon LSD hebt.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 16 January 2008 - 11:19 PM
Ja, dat zou ik ook zeggen... lijkt me eerlijk gezegd de enige give-away in eerste instantie.Als je het niet kan laten testen om welke stof het gaat, zal de werkingsduur het belangrijkste bewijs zijn dat je niet gewoon LSD hebt.
dit is nog uit de tijd dat ik bij de test service werkte :
ongeveer 12 jaar geleden was er op de markt een pil genaamt B-sting,
zou blij en stimulerent effect oproepen , en ongeveer 6 uur duren.
na tests bleek er in deze dingen een erg lage dosis acid te zitten samen met een lage dosis phenetylamine
(weet ik zo uit mijn hoofd niet meer.)
lage dosis acid geeft dus geen lange werkende trips , kan dus nog steeds pro-lad zijn.
gr.w.
Posted 16 January 2008 - 11:28 PM
Thank you, the mdgt.
Posted 18 January 2008 - 11:39 AM
start je gc/ms dan maar weer eens op snaapy.
vragen we aan static om wat te bestelen en testen we 'm.
vraag me af wat de test service er van zou zeggen...

Posted 18 January 2008 - 11:59 AM
Thank you, the mdgt.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users