Jump to content

Photo

PRO-LAD & ETH-LADlsd variaten...

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 01:21 PM

Heeft iemand er hier ervaring mee? Ik ben benieuwd naar de effecten van ze en hoe ze zouden verschillen van LSD.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 January 2008 - 02:51 PM

Ik denk niet dat er mensen te vinden zijn die bereid zijn dit te maken.

Ik heb er dus geen ervaring mee, maar ben in het algemeen op zich wel geïnteresseerd naar LSD-analogen.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 January 2008 - 02:57 PM

Ik denk niet dat er mensen te vinden zijn die bereid zijn dit te maken.

Zolang je maar geld hebt, zijn dr altijd wel mensen te vinden die het willen maken :laugh:

Maar jah, omdat ik maar een arme student ben, helaas ook geen ervaringen mee.

Vind dit zelf wel een mooie beschrijving uit TIHKAL:

How does one describe PRO-LAD?
It's not-quite-this and not-quite-that sort of stuff. Or, to borrow from Winnie-the-Pooh, 'It's not at the bottom, and it's not at the top (but this is the stair where I always stop)' -- oh, never mind. I mean, I'm not sure how to categorize this material. It's pleasant, it's fine for fooling around, it's good for humor, even excellent. It's very good for clear thinking, although not cosmic-type particularly. It's a sort of nice, comfortable, middle-American, July-Fourth-Picnic, apple-pie with ice cream sort of psychedelic

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 January 2008 - 03:28 PM

Ze zijn allebei op de markt^^

#5 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 10 January 2008 - 05:55 PM