Jump to content

Photo

Mephedronehet officiële Mephedrone topic!

Mephedrone 4-MMC

• Please log in to reply
183 replies to this topic

#1 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 29 December 2007 - 02:57 PM

Yo gasten,
De laatste tijd duike deze naam nog wel eens op in sommige buitenlandse fora. Het is echt heel nieuw en nog niet illegaal. Uit de paar reports die ik erover heb gelezen blijkt het vergelijkbaar te zijn met sterke methylone, maar dan wat meer stimulerend en 'mystiek'. Ik vroeg me af of iemand hier er al ervaring mee heeft?

Baron

#2 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 29 December 2007 - 04:02 PM

^Dit is P-methyl- cathinone. Al die nieuwe stofjes pfff, moeilijk keuzes maken! Ik ben benieuwd maar zal eerst mijn ethylcathinone nog moeten krijgen, een andere dus. Kijken of het wat doet. Ik had al ergens een draadje met cathinone afgeleiden, maar die is alleen nog maar gevuld met methylone; dit soort stofjes mag daar ook best wel in gepost worden. :)
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#3 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 29 December 2007 - 07:48 PM

mephedrone is 4-methyl-cathinone of is dat misschien hetzelfde als p-methyl-cathinone?

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6357 posts

Posted 29 December 2007 - 07:56 PM

Jep dat is hetzelfde, de p staat voor para en de 4 positie is in het geval van cathinone het zelfde als de para positie.

(bijvoorbeeld net zoals p-MA (para-methylamfetamine) hetzelfde is als 4-MA (4-methylamfetamine))

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 29 December 2007 - 10:15 PM

Nog nooit van gehoord, maar op buitenlandse fora is het inderdaad een kleine hype, zoals hier:

http://forum.everyon...ad.php?t=115741

en hier:

http://bluelight.ru/...ad.php?t=347822

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6357 posts

Posted 29 December 2007 - 11:42 PM

Het is btw 4-methyl-methcathinone zie ik net :D

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 30 December 2007 - 02:03 PM

Heel veel namen zie ik voorbij komen... Volgens de vendor is het 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one... Erg weinig over bekend maar ik denk dat ik snel eens wat ga bestellen! Overigens gaan de geruchten dat dit ook het spul is wat in de neo-doves of sub coca producten zit...

#8 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 30 December 2007 - 02:51 PM

Klinkt leuk. Kost echt best weinig. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.... Ik ben benieuwd naar ervaringen!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#9 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 30 December 2007 - 05:42 PM

Nog nooit van gehoord, maar op buitenlandse fora is het inderdaad een kleine hype, zoals hier:

http://forum.everyon...ad.php?t=115741

en hier:

http://bluelight.ru/...ad.php?t=347822

wil wel kanttekening maken dat mensen wel erg overdreven kunnen zijn op bv BL .
MDPV is bijvoorbeeld helemaal godennectar daar, terwijl die compound toch echt niet zo bijzonder is imho.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#10 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 30 December 2007 - 05:43 PM

^I concur
Het blijven Amerikanen he :D
Hoe is het!

#11 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 30 December 2007 - 08:14 PM

Hier een tripreport: klik
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#12 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 30 December 2007 - 09:17 PM

En tevens ook het enige op het volledige internet ;-)

#13 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 30 December 2007 - 09:41 PM

Hahaha, die gast, die Winta had ik vandaag nog wat meer reportjes van gelezen. Is nogal liefhebber geweest van M1... Klinkt wel als een leuke substantie, jammer dat er zo weinig bekend is hierover.....
Hoe is het!

#14 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 14 February 2008 - 10:51 AM

Mephedrone: 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one

4-Methylmethcathinone = 1-(4-methylphenyl)-2-methylaminopropan-1-one

Klopt did? Dan zijn het toch twee verschillende stoffen? Dat is wat me mijn supplier zegt, dat mephedrone een andere stof is dan 4-Methylmethcathinone.

#15 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 23 August 2008 - 03:26 PM

Mephedrone: 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one

4-Methylmethcathinone = 1-(4-methylphenyl)-2-methylaminopropan-1-one

Klopt did? Dan zijn het toch twee verschillende stoffen? Dat is wat me mijn supplier zegt, dat mephedrone een andere stof is dan 4-Methylmethcathinone.

Volgens mij is mephedrone wel degelijk 4-Methylmethcathinone.
Ondertussen iemand hier al ervaring met deze empathische mood booster?
Ik ben wel benieuwd hoe deze in vergelijking met M1 is.

Misschien binnenkort maar eens wat aanschaffen en door bongo laten samplen..

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6357 posts

Posted 23 August 2008 - 04:03 PM

Even voor alle duidelijkheid;
Diethylcathinon = Amfepramone
Dimethylcathinon = Metamfepramone
Methylcathinon = Ephedrone
4-Methylmethcathinon = Mephedrone
4-Fluormethylcathinon = Flephedrone

Maar nee nog geen mephedrone geprobeerd.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 24 August 2008 - 07:39 PM

Possible 4-methylmethcathinone-Related Death

In July 2008 rumors began circulating on psychoactive substance message boards about a death in Denmark possibly caused by 4-methylmethcathinone (mephedrone). Early reports referred to a Danish television news report by TV2 Nyhederne1, a story that provided only fragmentary details of the events in question.

Two days later Fyens Stiftstidende reported that 18-year-old Kenneth Nielson, from Ullerslev, Denmark, went into convulsions and was taken to a university hospital, after taking an unknown substance.2 He remained in a coma for a week and died on May 2, 2008. Police originally believed Nielsen had died from a methamphetamine overdose, but began to suspect 4-methylmethcathinone may have been involved after learning that he was in possession of the chemical. Toxicology reports were inconclusive, so unfortunately we will probably never know what killed the young man.

The mystery surrounding Nielson's death is a tragic testimony to the uncertainties that can surround the use of novel chemicals whose effects and risks are not well understood.

http://www.erowid.or...ne_death1.shtml
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#18 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 24 August 2008 - 08:08 PM

^Beetje speculatief om te zeggen dat de doodsoorzaak mephedrone was omdat hij het wel eens nam.

Trouwens wat ik me afvraag is wat een methyl groep op de 4 positie voor invloed heeft op de potentie ,werking en neurotoxiciteit van een amphetamine/cathinone.
4 -methyl amphetamine , 4-methyl methamphetamine , 4-methyl cathinone etc?

Posted Image

4-MMCAT

Niet te verwarren met een para methoxy groep zoals bij PMA en PMMA die behoorlijk neurotoxisch zijn. (PMCAT en PMMCAT waarschijnlijk dan ook)

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#19 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 25 August 2008 - 06:51 PM

Trouwens wat ik me afvraag is wat een methyl groep op de 4 positie voor invloed heeft op de potentie ,werking en neurotoxiciteit van een amphetamine/cathinone.
4 -methyl amphetamine , 4-methyl methamphetamine , 4-methyl cathinone etc?

Een methyl-groep op de para-positie van de ring geeft er een lipofiele 'uitstulping' aan. De ligand interacteert dan mogelijk anders (bijv. beter) met een hydrofoob of lipofiel gedeelte in de binding pocket van de receptor. Daarnaast kan de ligand door zo'n extra methyl-groepje mogelijk ook een andere sterische interactie met de receptor aangaan. Beide mogelijkheden hebben hun effect op de affiniteit en de activiteit.

#20 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 30 August 2008 - 07:03 PM

Gisteren heb ik wat 4MMCAT aka mephedrone gesampled.

Dosering: 150 mg oraal.
50 mg (denk ik) nasaal in kleine bumps om de duur van de piek wat te rekken.

Effect lichamelijk: Sterke bodyhigh vergelijkbaar met mdma,m1 of flinke dosis ghb maar constanter van aard.
Bloeddruk, hartslag practisch normaal. Nauwelijks lichamelijke stimulatie. Met deze dosis ook geen kaakspanning gemerkt

Effect psychisch: Stoned, rustgevend, prettig. Licht empathisch. Goede synergie met cannabis.

Duur: +- 1 uur opkomst.
1 uur piek
2 uur naspace.

Conclusie: Zeer prettig, vriendelijk middel. Voelt haast natuurlijk aan. Meer als een opiaat dan een amfetamine. Goed geslapen en geen naeffecten of kater de volgende dag. Al met al een zeer positieve ervaring.Ik kan me wel voorstellen dat deze stof voor sommige mensen verslavend zou kunnen gaan werken.

Mephedrone krijgt van mij een ;)

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

Also tagged with one or more of these keywords: Mephedrone, 4-MMC

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users