Jump to content

Photo

Morfinehet officiele morfine topic

• Please log in to reply
73 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 27 November 2007 - 01:12 AM

heey ik heb zo caps met bolletjes erin, moet ik die crushen? of is extended release juist wat ik wil?

en wat is een goeie dosis zo'n beetje?

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 27 November 2007 - 10:52 AM

Wat ik van bluelight begreep is dat morphine een slechte bioavailability heeft oraal.

Ik neem aan dat je geen extended release wilt (of er moet een gram morphine oid in zo'n capsule zitten :)), of je moet het voor pijnbestrijding gebruiken, maar ik neem bij deze aan dat het recreatief bedoeld is. Aangezien gecrushte bolletjes snuiven mij persoonlijk geen goed idee lijkt, zou ik op zoek gaan naar een (simpele) extractiemethode of kijken naar een goede manier om het rectaal toe te dienen.

Dosis zou ik niet weten.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 27 November 2007 - 06:42 PM

hmm, bolletjes erin? weird. Ik snoof mijn morphine en oxycodone pillen altijd.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 02 December 2007 - 11:46 PM

Ik zou ze crushen inderdaad als je een meer instant rush wilt hebben.
Zorg wel even voor dat je je dosering dan ietwat naar beneden bij stelt.
En je bron is ook wel handig? Is het farmaceutisch of gewoon op straat gekocht? In dat laatste geval zou ik nog maar extra voorzichtig zijn iig.

Morphine gebruik begint ergens bij de 5 mg (of nog minder) tot aan weet ik veel hoeveel (afhankelijk wat je tolerantie is).

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 14 December 2007 - 03:11 PM

Oraal heeft een betere bioavailabilty dan nasaal. Het werkt allebei wel maar snuiven net iets minder goed.

#6 koko

koko

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 13 February 2009 - 02:34 PM

Hallo daarzo.

Heb onlangs wat morfine weten te bemachtigen.

Nu vroeg ik me af of hier nog mensen waren die ervaring met dit middel hebben en deze willen delen.

En of deze of gene ook een goede beginners dosis weet en eventuele houdbaarheid duur.

Wil het graag een keer in de nabije toekomst uit proberen maar helaas is de situatie er steets niet naar en wil ook niet het risico lopen iets te nemen dat niet meer goed is.

groet, en dank alvast ;)
la la la hopjes vla

#7 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 13 February 2009 - 03:33 PM

Ik vind Morfine helemaal niks persoonlijk, in het begin ben je nog wel lekker high maar daarna werd ik altijd geiriteerd door alles, inclusief mezelf.

De doses waren tussen de 60 en 100 mg in MS-Contin (time release) vorm.
Ik denk dat beginnen met niet hoger als 30 mg als je MS-Contins hebt verstandig is.

Natuurlijk niet combineren met downers.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#8 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 13 February 2009 - 06:23 PM

Morfine is zelf toch een downer en geen dissociatief?
Verder geen ervaring mee slechts verhalen dat het prettig is als je 'n paar botbreuken hebt.

[Admin: verplaatst naar 'Overig']

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 February 2009 - 07:06 PM

Ik vind morfine eigenlijk best fijn, voor zo af en toe. In het begin is het inderdaad wel het fijnst, daarna wordt alles at zwaar en lomp, maar als ik ervoor zorg dat ik dan goed in een bank gezakt zit/lig is het uitermate goed vol te houden.

Een prettige dosis vind ik 40-60 mg, dit is niet time-released.

Hoe heb jij je morfine; pillen of poeder??

En het snuiven van morfine heeft btw geen enkel nut, want de bio-beschikbaarheid van orale morfine zou rond de 30% liggen en als het gesnoven wordt verhoogd dit maar naar 33% (weet mijn bron alleen niet meer).

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 February 2009 - 08:23 PM

40 mg gedaan en up to 80 mg, vond er niet veel aan. Net zoals page ook die time-released gehad en vond er ook niet veel aan.

Hoge dosis pharmaceutische opium, thebaine en tilidine ... jup. Andere opiaten/opiods .. nup
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#11 koko

koko

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 13 February 2009 - 09:54 PM

Hoe heb jij je morfine; pillen of poeder??

heb het vloeibaar humm maar staat al wel weer een paar maand vraag me af of het nog goed is ?
la la la hopjes vla

#12 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 February 2009 - 02:54 PM

ws wel; http://www.erowid.or...ask.php?ID=2883

En het snuiven van morfine heeft btw geen enkel nut, want de bio-beschikbaarheid van orale morfine zou rond de 30% liggen en als het gesnoven wordt verhoogd dit maar naar 33% (weet mijn bron alleen niet meer).

Bioavailability ~25% (oral); 100% (IV);
http://en.wikipedia.org/wiki/Morphine

Morphine sulfate snorten werkt volgens mij amper, HCL beter.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#13 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 23 April 2009 - 07:10 PM

In het ziekenhuis paar jaar terug na een zware operatie aan mijn darmen die mislukt was zo'n spuit aan een pomp gekregen waarmee je jezelf kon doseren.
Ik heb toen erg hoge doseringen binnen gekregen. De heftigste ervaring was dat alles vanuit de hoeken van mijn ogen steeds lichter werd totdat ik alleen nog maar vel wit licht zag en het gevoel had los te zijn van het dagelijkse bestaan. Een soort van ' het verworden van een zorgeloos licht.'

#14 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 26 April 2009 - 08:35 AM

Een paar keer gehad in het ziekenhuis. Moet zeggen dat ik het erg lekker vond, kreeg er een heel loom en zorgeloos gevoel van, het gevoel ontzettend comfortabel en lekker te liggen terwijl alles helemaal ok is. Ook vrij dromerig, gewoon lekker een beetje dromen en nadenken de hele tijd, en wat luisteren naar de geluiden om me heen die heel gezellig en gemoedelijk klonken. Wel in de wetenschap dat het maar voor eventjes is helaas, echt snel dat ze je overschakelen op paracetamol e.d. ;) . Van doseringen heb ik geen idee!
Sometimes we live
no particular way
but our own

#15 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 26 April 2009 - 08:40 PM

Kijk uit met je dosering.. in het ziekenhuis wordt over t algemeen 10-20mg per keer oraal in de niet-slow release variant gegeven, met tussenpozen van 4 uur. Dan heb je nog de slow-release zoals mscontin, waarvan 10-30mg wordt gegeven 2x daags

Nu weet ik alleen niet of dosering voor "recreatief" gebruik hoger ligt, maar kijk echt uit, dit is niet een middel om mee te spelen. Ademhalingsstilstand, coma, te trage hartslag, lage bloeddruk, shock, onderkoeling... dat kan je krijgen bij overdosering. Vooral ook niet combineren met benzodiazepinen.

Oja en bij een drank, goed naspoelen met water want je tanden gaan eraan.

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 April 2009 - 09:31 PM

Ik denk dat bij normaal gebruik (lees: met verstand) morfine geen gevaarlijk middel is, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het een ongevaarlijk middel is!!

En Bosgeest zou je zo vriendelijk willen zijn omdat met alcohol en je tanden eens uit te leggen??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 19 May 2009 - 11:54 PM

die slow-release ( ms contin ) vorm moet je gewoon veropulveren en opsnuiven, dan is die niet meer slow-release neem ik aan...

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 20 May 2009 - 08:43 AM

^Lang leve binders in je neus!

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 May 2009 - 06:07 PM

Ik zou ze inderdaad crussen, maar dan niet snuiven, maar gewoon opeten, want je wint nauwelijks biobeschikbaarheid als je het nasaal neemt.
En het scheelt weer een flink verstopte neus..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 20 May 2009 - 06:41 PM

Volgens mij is de meest efficiente, maar toch veilige manier om zulke pilletjes te nemen ze te crushen en te pluggen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users