Morfinehet officiele morfine topic
Posted 27 November 2007 - 01:12 AM
en wat is een goeie dosis zo'n beetje?
Posted 27 November 2007 - 10:52 AM
Ik neem aan dat je geen extended release wilt (of er moet een gram morphine oid in zo'n capsule zitten

Dosis zou ik niet weten.
Posted 27 November 2007 - 06:42 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 02 December 2007 - 11:46 PM
Zorg wel even voor dat je je dosering dan ietwat naar beneden bij stelt.
En je bron is ook wel handig? Is het farmaceutisch of gewoon op straat gekocht? In dat laatste geval zou ik nog maar extra voorzichtig zijn iig.
Morphine gebruik begint ergens bij de 5 mg (of nog minder) tot aan weet ik veel hoeveel (afhankelijk wat je tolerantie is).
Posted 14 December 2007 - 03:11 PM
Posted 13 February 2009 - 02:34 PM
Heb onlangs wat morfine weten te bemachtigen.
Nu vroeg ik me af of hier nog mensen waren die ervaring met dit middel hebben en deze willen delen.
En of deze of gene ook een goede beginners dosis weet en eventuele houdbaarheid duur.
Wil het graag een keer in de nabije toekomst uit proberen maar helaas is de situatie er steets niet naar en wil ook niet het risico lopen iets te nemen dat niet meer goed is.
groet, en dank alvast

Posted 13 February 2009 - 03:33 PM
De doses waren tussen de 60 en 100 mg in MS-Contin (time release) vorm.
Ik denk dat beginnen met niet hoger als 30 mg als je MS-Contins hebt verstandig is.
Natuurlijk niet combineren met downers.
Posted 13 February 2009 - 06:23 PM
Verder geen ervaring mee slechts verhalen dat het prettig is als je 'n paar botbreuken hebt.
[Admin: verplaatst naar 'Overig']
Posted 13 February 2009 - 07:06 PM
Een prettige dosis vind ik 40-60 mg, dit is niet time-released.
Hoe heb jij je morfine; pillen of poeder??
En het snuiven van morfine heeft btw geen enkel nut, want de bio-beschikbaarheid van orale morfine zou rond de 30% liggen en als het gesnoven wordt verhoogd dit maar naar 33% (weet mijn bron alleen niet meer).
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 February 2009 - 08:23 PM
Hoge dosis pharmaceutische opium, thebaine en tilidine ... jup. Andere opiaten/opiods .. nup
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 13 February 2009 - 09:54 PM
Hoe heb jij je morfine; pillen of poeder??
heb het vloeibaar humm maar staat al wel weer een paar maand vraag me af of het nog goed is ?
Posted 14 February 2009 - 02:54 PM
En het snuiven van morfine heeft btw geen enkel nut, want de bio-beschikbaarheid van orale morfine zou rond de 30% liggen en als het gesnoven wordt verhoogd dit maar naar 33% (weet mijn bron alleen niet meer).
Bioavailability ~25% (oral); 100% (IV);
http://en.wikipedia.org/wiki/Morphine
Morphine sulfate snorten werkt volgens mij amper, HCL beter.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 23 April 2009 - 07:10 PM
Ik heb toen erg hoge doseringen binnen gekregen. De heftigste ervaring was dat alles vanuit de hoeken van mijn ogen steeds lichter werd totdat ik alleen nog maar vel wit licht zag en het gevoel had los te zijn van het dagelijkse bestaan. Een soort van ' het verworden van een zorgeloos licht.'
Posted 26 April 2009 - 08:35 AM

no particular way
but our own
Posted 26 April 2009 - 08:40 PM
Nu weet ik alleen niet of dosering voor "recreatief" gebruik hoger ligt, maar kijk echt uit, dit is niet een middel om mee te spelen. Ademhalingsstilstand, coma, te trage hartslag, lage bloeddruk, shock, onderkoeling... dat kan je krijgen bij overdosering. Vooral ook niet combineren met benzodiazepinen.
Oja en bij een drank, goed naspoelen met water want je tanden gaan eraan.
Posted 26 April 2009 - 09:31 PM
En Bosgeest zou je zo vriendelijk willen zijn omdat met alcohol en je tanden eens uit te leggen??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 May 2009 - 11:54 PM
Posted 20 May 2009 - 08:43 AM
Posted 20 May 2009 - 06:07 PM
En het scheelt weer een flink verstopte neus..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 May 2009 - 06:41 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users