Jump to content

Photo

Phenazepam

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 05 November 2007 - 02:45 PM

Heeft iemand deze benzo al gebruikt? wat zou een gechikte dosis zijn?

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 05 November 2007 - 03:44 PM

1 pil brengt me al in slaap binnen de 5 min.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 05 November 2007 - 03:46 PM

^ hoeveel mg zit daar in?

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 05 November 2007 - 04:11 PM

I forgot :P.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 06 November 2007 - 09:38 AM

1 pil brengt me al in slaap binnen de 5 min.

klinkt goed qua sterkte betreft. maar ik wil puur poeder verdelen en zoek een juiste dosis..wikipedia zegt iets van 0,5mg. hmm

de alprazolam die ik nu heb vind ik raar genoeg heel slaapverwekkend in vergelijking met de andere twee soorten die ik heb geprobeerd.
..ik wil roche terug :D

#6 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 07 November 2007 - 04:37 PM

Nou, die shit die je hebt, komt wsch uit Oost-Europa neem ik aan? Msch dat de werking beetje kan verschillen met brandnames. Bij diazepam heb je mensen die bv zweren bij blue roche en andere die zweren bij apaurin. Zelf heb ik alprazolam van xanax gehad en dan nog Servische en vond er weinig verschil in. Benzo's is iets wat ik niet in poeder wil, dan loopt het snel fout of. Met phenazepam moet je wel opletten. Ik zoueen mg-scale aanpschaffen en 50 mg afwegen, die vervolgens per 10 mg verdelen en die 10 mg in 10 ml water/ethanol oplossing, welke je een tijdje kan bewaren. Zou er niet op rekenen dat benzo's lang gaan bewaren in oplossing. Ik denk dat mijn phenazepam 1 mg was.

Wat voor alprazolam heb je?

#7 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 November 2007 - 12:24 AM

ja, ik heb wel al gemerkt dat er verschillen zijn in merken. auparine valium en een of andere servische generische versie vond ik niet zo'n sterk verschil hebben. Misschien toch een voorkeur voor de auparine.
Kan me niet meer herinneren of ik de roche gehad heb..

de alprazolam die ik nu heb is eurogenerics, belgische

en zou puur alprazolam poeder een goed idee zijn? want dan heb je geen merk en ik ben dan wel nieuwsgierig naar de kwaliteit. maar het is de beste prijs die ik tot nu toe gevonden heb :laugh:
ik heb ook servische xanax gehad en de generische versie ervan. Ook minder verschil tussen die twee..Maar die waren beter..

#8 Global Warning

Global Warning

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 07 January 2011 - 03:44 AM

Goede dosis zonder benzotolerantie is 0.5 a 1 mg

Boven 2 mg krijg je al kans op blackouts

Pas op met deze! Is moeilijk te doseren

#9 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 195 posts

Posted 04 April 2012 - 01:41 PM

Goede dosis zonder benzotolerantie is 0.5 a 1 mg

Ik heb nu een gram besteld ... Daar kan ik dus 2000 dosissen uit trekken, bizar.

Eerst maar es een goede mg scale aanschaffen ... Iemand een idee waar je een betrouwbare kan kopen?
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 April 2012 - 04:35 PM

Pas wel op voor verslaving.
Schaaltje op ebay zou ik halen.. scheelt een hoop geld. Soms zitten er gewichtjes bij om te kijken hoe nauwkeurig die is.. anders moet je die even aanschaffen.
Ik weet niet of dit spul oplosbaar is in water.. maar je kan bijvoorbeeld 1 gram in 1000 ml (1 liter dus) oplossen, als je dan met een spuitje bv 1 ml pakt heb je 1 mg.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#11 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 195 posts

Posted 05 April 2012 - 01:59 PM

Thanks, zou het eerder opdelen in porties van 100 mg, en die oplossen. Eerst maar es opzoeken of het goed oplost ja.

Wel link spul trouwens dit, heb er een beetje dubbel gevoel bij.

Hier staat trouwens wel veel goede info over dit goedje:

http://www.drugs-for...itle=Phenazepam
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#12 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 195 posts

Posted 15 April 2012 - 09:27 AM

Goed, ik heb wat meer informatie.

een halve tot 1 miligram is een geschikte dosis

heb bij een vriend geinformeerd en je kan bij een goede apotheek flesjes kopen met alleen een pure oplossing, water, alcohol etc.

Als je dus 100 mg in een flesje van 100ml doet, dan heb je dus een 1 ml spuitje nodig en dan heb je je 1 gram. dat kan je mijns inziens gewoon door je drinken doen, of wellicht laten verdampen op een schaaltje.

Op bluelight wordt gemeld dat je het het beste kan oplossen in alcohol en het duurt even voordat alles is opgelost.

Bij deze mijn bevindingen :)

Verslavingspotentieel is trouwens wel een aandachtspunt, vooral de geestelijke verslaving ervan afhankelijk denken te zijn om te kunnen slapen, zodat je uiteindelijk niet meer zonder kan. Tricky spul dus maar het is zo goedkoop en handig om in huis te hebben, just in case!
Ronald Reagan

#13 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 20 May 2012 - 09:13 PM

Waar ik me vooral zorgen over zou maken is de belachelijke halfwaarde tijd van 60 uur. Dat is 2.5 dagen. Dan is de helft uit je systeem... :beuk:

En het linke is dat in de lange nasleep vaak amnesia optreed. Linke benzo, ikzelf zou er blotters van 0.5 mg van druppelen met een scheurlijntje zodat 0.75 ook een optie is.

Oplosbaarheid in alcohol is laag. propyleenglycol is geschikt voor volume dosering en chloroform voor blotten.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#14 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 07 October 2012 - 03:16 PM

Kijk uit met Phenazepam, alleen maar gebruiken in 0.5-1mg dosis als pharm en NIET om high van te worden. Er zijn gevallen bekend van mensen die op een blackout kwamen, als een malle zijn gaan bijslikken en ZES WEKEN in die blackout gezeten hebben, ondertussen autoongelukken en psychiatrische opnemes *niet* meemakend.

Phenazepam duurt lang om op te komen voor een benzo (3-4 uur) voelt veel subtieler dan hij is en een gewone dosis werkt al 2-3 dagen. Ze zounden hem net zo goed zombiazepine kunne noemen.

#15 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 02 February 2013 - 01:22 PM

Ja, het heeft een zeer beperkt recreationeel spectrum zeg maar. Ik wilde nog even melden dat de oplosbaarheid in aceton hoog is. 1 mg / 100 μl is geen probleem.

Oh ja, en iets heel anders, whatman filtreerpapier vellen kunnen ook op a4 formaat geknipt door een laserprinter en kunnen geperforeerd worden met een naaimachine. :duimpje:

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users