Ik ga binnenkort eens AMT samplen maar weet er verder niet zo veel vanaf, ken geen first hand ervaringen zegmaar. Zit er aan te denken om het op Lowlands eens te nemen. Waar iks het mee te vergelijken, hoe lang werkte het bij mensen, was het leuk, bodyload, op een festival aan te raden?

Posted 05 August 2007 - 07:49 PM
Helemaal waus van de saus!
Posted 05 August 2007 - 08:38 PM

Ik heb het ook een keer genomen bij het uitpakken en opbergen van 4hodipt en amt, van beiden een paar mg die aan het zakje bleven zitten. Een milde maar interessante combi!
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 05 August 2007 - 09:39 PM
Deze drug zag er zo leuk uit in die ene aflevering van 6 feet under, dat hij wel leuk moet zijn!

Helemaal waus van de saus!
Posted 06 August 2007 - 08:08 AM
Posted 06 August 2007 - 01:53 PM
(dit was ongeveer 8 jaar geleden)
maar ik weet nog wel dat we ongeveer 4 uur moesten wachten voordat het goed begon te werken , dan 4 uur redelijk trippy was (a 2c-x) en dan nog een paar uur lekker blij wakker.
5meo-amt was toch heel anders , kickt sneller in en heeft veel hogere body load.
gr.
W
Posted 07 August 2007 - 03:26 PM
Posted 09 August 2007 - 11:24 PM
ik vind het leuk spul..
"Waar iks het mee te vergelijken, hoe lang werkte het bij mensen, was het leuk, bodyload, op een festival aan te raden"
het heeft een sterk upper karakter met een onderliggende psychedelische aard..knarsetanden enz, milde visuals, niks overwelmend..het werkt heel lang in mijn ervaring 12uur+ maar het is al zo lang geleden dat ik het niet precies kan zeggen..het is wel tof ja..tis maar wat je nou precies zoekt in een drug..bodyload? is er wel maar kweet nooit goed wat daarmee bedoeld wordt :/ hoeveel last je van je lichaam hebt? is goed op een festival te doen imo
Tryptamine is alweer een week of 6 geleden voor mij dus das no problem. Hoeveel uur was je er ongeveer mee bezig bij 50mg? Was er sprake van euforie?
er is wel euforie maar lang niet zoals bij mdma..
Posted 10 August 2007 - 06:03 PM
Bij psychedelica leiden ze meestal alleen maar af en zijn meestal niet prettig.
(trillen, suizen, strak staan etc)
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 12 August 2007 - 12:03 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 13 December 2011 - 08:31 PM
Posted 13 December 2011 - 09:21 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 13 December 2011 - 10:39 PM
Guest_Mindgamer_*
Posted 14 December 2011 - 12:39 AM
Maarre, dagelijks dropte ik 7,5mg aMT om zijn anti-depressieve en ADHD-minimaliserende werking. Het werkte, alleen op ten duur begon ik overdag te trippen, terwijl ik aan het werk was. Vanaf het moment dat ik me ziek melde, had ik dit goedje uiteraard niet meer gebruikt. Mijn hersens voelde ook behoorlijk gestesst/out-of-balans aan. Een dieet op tryptamines, is vragen om problemen. Het kan jou zo in de verwardheid van een psychose trekken. Iets wat je wilt vermijden in tijden van recessie. Je moet toch die succesvolle individu zijn?? Die de economie stimuleert, als een welpje dat de tepels van haar moeder leeuwin stimuleert..
Maarre, in hogere dosissen heb ik dit echter nooit gebruikt. Het schijnt LSD, mescaline en MDMA-achtig te zijn. Lekker kleuren zien, en opgaan in de wolken. Trippy man! Met zo'n paarse bril op, en een grasspriet tussen je lippen.
Posted 14 December 2011 - 04:14 PM
Serieus? Zat er zowel aMT als 5-MeO-DMT in je sample? Freaky.Mijn aMT bleek volgens de testservice voor het merendeel uit 5-MeO-DMT te bestaan, dus ik heb het nooit goed geprobeerd. Weet er iemand meer over de neurotoxiciteit hiervan?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 14 December 2011 - 10:59 PM
Posted 08 February 2012 - 11:47 AM
Iedereen wilde het toch proberen dus ik heb iedereen een dosis van 30 mg gegeven. Iedereen was enthousiast en 1 iemand had in totaal 60 mg genomen en hij moest wel kotsen. Grappig genoeg kreeg iedereen er honger van dus we hebben lekker pizza's gebakken.
De volgende dag heb ik iedereen gebeld en bij iedereen duurde het iets van 8 uur behalve bij degene die 60 mg had gesnoept die voelde het stofje 13,5 uur in totaal.
Omdat iedereen het leuk vond het ik het zondag meteen weer besteld maar deze keer van een andere source dus ik hoop dat de kwaliteit even goed zal zijn.
De effecten lijken op een beetje MDMA met een beetje speed en een vleugje LSD. Misschien lijkt het meer op mescaline maar dat heeft niemand in de groep nog gedaan.
Al met al hebben we een gezellige avond gehad en bizarre dingen meegemaakt.
Ik had ergens in een tripreport gelezen dat je diphenhydramine (slaapmiddel) kan gebruiken als je geen zin hebt in plafonddienst of als je te hard gaat.
Dit slaapmiddel had ik ook besteld en kwam toevallig ook vrijdag binnen. Iedereen heb ik 2 slaappillen meegegeven in geval van nood.
Zelf heb ik er 2 genomen omdat ik wilde slapen omdat ik nog andere dingen wilde doen die zaterdag. En ik moet zeggen dat deze slaappillen best goed werken.
Posted 08 February 2012 - 04:40 PM
Posted 08 February 2012 - 10:21 PM
Dus begin met 30 mg en neem anders nog 30 mg bij...
Posted 08 February 2012 - 11:21 PM
Posted 08 February 2012 - 11:21 PM
Ik vond 40 mg (als ik mij goed herinner) echt wel meer dan genoeg, werkte overigens zeker zo'n 14 uur bij mij.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users