Synth Mecsaline VS. Mescaline ExtractWat is het verschil?
Posted 05 September 2006 - 12:37 PM
Bij een synthetiseerde mescaline, mits goed gedaan, heb je uiteraard alleen mescaline.
Mijn vraag is dan nu ook heeft iemand ooit is beiden geprobeerd en wat is precies het verschil?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 05 September 2006 - 01:37 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 05 September 2006 - 04:49 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 05 September 2006 - 05:05 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 05 September 2006 - 05:31 PM
Persoonlijk denk ik dat alle andere dingen in gedroogd cactuspoeder meer invloed heeft op de ervaring dan de kleine hoeveelheid andere alkaloiden.
Posted 05 September 2006 - 08:15 PM
En denk dat het verschil tussen schilpoeder en extract niet zoveel verschilt dan dat het extract wat potenter is.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 06 September 2006 - 04:32 AM
Het effect van een onbewust concept in je hoofd moet zeker bij trippen niet onderschat worden, je kan wel denken: het is hetzelfde, maar door je onderbewustzijn kan een trip anders aanvoelen omdat er toch een gedachte is blijven hangen. En dan heb ik het er nog niet eens over dat elke trip gewoon anders aanvoelt, ook al neem je 2x dezelfde stof in dezelfde dosis.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users