lefetamine
Posted 08 August 2006 - 11:09 PM
Hier een beschrijving van gebruik in Itali? in de jaren 80: lefetamine
Hier de structuur:
lefetamine structuur
Posted 09 August 2006 - 06:43 AM
Posted 10 August 2006 - 02:26 PM
Posted 10 August 2006 - 02:43 PM

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 10 August 2006 - 11:51 PM
Voor scheikundigen is het misschien vanzelfsprekend maar ik vind het wel een maf idee dat een amfetamine een opiaat agonist kan zijn ipv een stimulerend middel.
Posted 11 August 2006 - 12:46 AM

Maar lefetamine is niet echt een amfetamine, het heeft wel een amfetamine backbone. Je moet echter niet vergeten dat een molecuul 3d is, waardoor waarschijnlijk door hindering van die andere 6-ring een totaal andere conformatie (3d structuur) ontstaat. Dit verklaart ook het verschil in effect grotendeels. Dat en dat de stoffen in het lichaam soms verdacht veel op elkaar lijken maar een totaal andere functie in het lichaam hebben. Wat haalbaar is door zeer specifieke verbindingen aan en in de cellen.
En ik had er ook nog nooit van gehoord trouwens, wel interessant! Even kort wat van internet over lefetamine (wat je zelf vast allemaal al gevonden had).
lefetamine competes with all these opiates with an affinity 50 times lower than that of morphine.
The clinical and experimental findings suggest that lefetamine has an opiate-like activity.
Verder niet zoveel over de amfetamine-achtige effecten, twijfel of deze verbinding dat uberhaupt significant heeft. verder nog wat gespeculeer over NMDA agonistische effecten op bluelight (hier dus). Maar dat had je vast zelf al gevonden.
Verder nog nooit zelf geprobeerd ofzo, ook niet echt van plan. Ben niet graag (meer) proefkonijn. Maar werd wel recreatief gebruikt, is vast ergens moeite waard zeker als het ook op de barbituratenlijst staat.
Posted 11 August 2006 - 01:17 AM
'Hoorde ik daar het woord barbituraren? Voor mij 100 gr graag!'
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 11 August 2006 - 10:52 AM
Tiletamine
Posted 21 October 2009 - 09:24 PM
Heb nu al een paar keer iets over deze stof iets gelezen, maar zodra ik er echt zinnige info over probeerde te zoeken, kwam dat op niet veel uit.
De wikipedia:
Lefetamine
Omdat die nog niet in dit topic stond, tevens valt daar te lezen dat deze stof naast een pijnstiller toch ook een stimulant blijkt te zijn.
Nu ben ik zeer benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring met deze stof hebben, of iets kunnen vertellen over de dosis, werkingsduur, enz..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 November 2009 - 03:37 AM

Het structuurtje is trouwens ook erg mooi ja, net 2 kersjes

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-
*veni vidi vomui*
Posted 20 November 2009 - 09:51 AM
wat me wel wat zorgen baart is geluiden over de vermeende neurotoxiciteit van een van de isomeren (d-lefetamine meende ik) die ik toen links en rechts opving.
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users