Virola Theiodora
Posted 27 July 2006 - 03:29 PM
Ze zeggen dat deze resin tot 8 procent 5-MeO-DMT bevat. Dan neem ik aan dat er gemiddeld wel een procent of 6 in zal zitten. Dat betekent dus dat er ongeveer 60mg 5-MeO-DMT in zo'n gram zit. En dit kost omgerekend 4 euro, exclusief verzendkosten dan. In de resin zitten ook 2 andere alkaloiden, B-carbolines die als MAOI dienen, zodat je het in principe ook oraal kan gebruiken. maar origineel werd het gesnoven. Het zou als een gerookte 5-MeO-DMT ervaring moeten zijn, maar dan met een rustige comeup van een minuut of 20-30. Klinkt erg mooi.
Iemand met ervaring met dit middel?
Alvast bedankt
Posted 27 July 2006 - 04:53 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 27 July 2006 - 04:59 PM
Posted 27 July 2006 - 05:14 PM
Ik ga wel eens een grammetje bestellen en kijken hoe het zit.
Ik kan wel naar het plaatje blijven kijken, maar daar kom ik ook niet verder mee.
Wat schatten jullie als een redelijke dosis om mee te beginnen?
Ik moet er wel even bijzeggen dat ik een goede 90 kilo weeg, en tot nu toe een behoorlijke hardhead met psychedelics ben geweest.
Posted 27 July 2006 - 05:57 PM

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 27 July 2006 - 06:25 PM
Posted 28 July 2006 - 02:11 AM
Anyway, lijkt me leuk om eens te proberen.

Posted 28 July 2006 - 04:37 AM
Posted 28 July 2006 - 12:01 PM
Maar ik ben benieuwd als je het gaat proberen..
Posted 28 July 2006 - 01:14 PM
Het is niet al te duur, dus haal wel eens een grammetje, kan me er niet echt een grote buil aan vallen.
Vooral de rustige opkomst van deze methode lijkt me perfect om toch redelijk rustig een hogere dosis 5-MeO-DMT op een fijne manier in te laten komen. Ik hoor dat het vaak nogal een schrik-effect geeft bij hoge doseringen. Ik zal wel beginnen met omgerekend 15mg, ik weet natuurlijk ook nooit het echt 5-MeO-DMT gehalte dat er inzit. Ik probeer er nu een beetje naar de vissen bij mijn supplier. Dan reken ik het wel om en begin klein. Het zal nog wel even duren voordat ik het in huis heb, maar als ik het heb geprobeerd laat ik jullie zeker weten of het bevallen is. En als mijn inspiratie het toegeeft komt er ook wel een TR

Posted 28 July 2006 - 01:21 PM
Posted 28 July 2006 - 02:45 PM
Lijkt mij persoonlijk wel fijn. En ik vind het stiekem ook wel leuk om het op een 'oude' manier te gebruiken.
Posted 28 July 2006 - 02:58 PM
Posted 29 July 2006 - 10:49 AM
Onderwijs mij

Posted 29 July 2006 - 02:56 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 29 July 2006 - 03:07 PM
Dat wilde ik dus weten.omdat je het in je neus haalt.
Dit snap ik niet.En als dit zo is, heb ik duidelijk een verkeerde vraag gesteld. Want dan is de ervaring vast meer te vergelijken met een normale ayahuasca trip dan met 1 van de werkzame stoffen als je hem los gebruikt.
Dit slaat nergens op, tuurlijk zijn er planten die alleen 5-meo-DMT bevatten.Het lijkt me ook wel erg likely dat het sowieso wat N,N-dimethyltryptamine zal bevatten, sinds het eigenlijk gewoon uit de natuur komt. Dan neem ik aan dat er geen plantensoorten zijn die alleen 5-MeO-DMT bevatten, als iemand een plant weet die wel deze eigenschappen heeft...
Posted 30 July 2006 - 12:00 AM
Posted 30 July 2006 - 01:05 AM
Zoals ik in mijn eerste post al zei zitten er b-carbolines in de resin die ik heb.
En ik bedoel dat het dan meer te vergelijken is met een ayahuasca trip dan met het roken van 1 van de compounds. Het lijkt mij niet vreemd dat die 3 stoffen die samen de belangrijkst werkende stoffen van ayahuasca zijn een heel andere werking geven als je ze bij elkaar gebruikt, of los van elkaar. Dit is toch niet een heel vreemde gedachte? En ik heb volgens mij echt vaker gelezen dat mensen een verschil maken tussen 5-MeO-DMT en N,N,DMT. Please correct me if I'm wrong
@Toasted: Ik verwacht dat het bij het spul dat ik krijg langzamer opkomt omdat het gewoon niet de pure stoffen zijn. Ik geloof best dat het echt wel zo snel inslaat die kristallen. maar de stof die ik krijg bevat ook nog allemaal andere stoffen, en is het voor je slijmvlies dan niet een stuk lastiger werken als je de stof niet puur hebt? Ik gok echt maar wat hoor. Dit lijkt mij een logische verklaring ervoor. Dus waarschijnlijk moet je van die resin ook meer pakken omgerekend dan dat je bij een normale dosis DMT of 5-MeO zou doen. Ik neem aan dat als ik een behoorlijk aantal miligrammen van dat spul in mijn neus heb zitten echt lang niet alles zo snel opgenomen zou worden als dat dat bij pure DMT zou gebeuren.
Posted 30 July 2006 - 01:14 PM
desondanks denk ik toch niet dat je het moet vergelijken met ayahuasca. Is toch iets heel anders, in alle opzichten...
Thank you, the mdgt.
Posted 30 July 2006 - 01:23 PM
Welke B-carbolines? want zeker neit al deze stoffen hebben een MAO-i werking in het lichaam.Zoals ik in mijn eerste post al zei zitten er b-carbolines in de resin die ik heb.
3-belangrijkste stoffen ??die 3 stoffen die samen de belangrijkst werkende stoffen van ayahuasca zijn een heel andere werking geven als je ze bij elkaar gebruikt, of los van elkaar. Dit is toch niet een heel vreemde gedachte? En ik heb volgens mij echt vaker gelezen dat mensen een verschil maken tussen 5-MeO-DMT en N,N,DMT. Please correct me if I'm wrong
En ja, er is een groot verschil tussen 5-meo-DMT en n,n-DMT.
Overigens hoor ik ook vaker verhalen dat MAO-i + 5-meo-DMT behoorlijk af te raden is.
En wat snaap idd zegt: dit is echt niet zomaar te vergelijken met ayahuasca.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users