Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 25 July 2006 - 12:00 PM

Ik vroeg me af mocht je 4-aco-dmt hebben, dit dan legaal is?

--> http://www.bluelight...ad.php?t=262902
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 29 May 2008 - 08:34 AM

Met het huidige verbod is dit een supergoed alternatief lijkt me!! Als ik wiki lees krijg ik trek als een gek, een houdbaar alternatief voor paddo's met mogellijk zelfs toegevoegde waarde in het effect... Hopelijk binnenkort onder de toonbank? ( of is dit uitlokking?) :)

Wat ik verwarrend vindt is de benaming; O-Acetylpsilocin. Is die benaming verkeerd? 4-ho-dmt=psylocine, dus structureel gezien zou het niet hetzelfde zijn als een psylocine met een aco eraan geplakt. Er is dan toch ook iets af? Hey, ik ben geen chemicus, maar het lijkt een punt; door die benaming wordt een vervelende situatie geschapen door wikipedia, want daardoor valt het onder het aanhangsel onder lijst 1 van de opiumwet; 'preparaten die een van de bovengenoemde stoffen bevatten'. Psilacetin wordt het toch ook genoemd, iemand in voor een wikihack?

wiki van 4-aco-dmt
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 May 2008 - 08:40 AM

^ nee, het is 4-acetoxy-dmt en O-acetyl-psilocin. Klopt prima hoor.

#4 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 29 May 2008 - 08:45 AM

iets van uitleg, graag?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 May 2008 - 08:54 AM

^ de hydroxy van de psilocin is ge-acetyleerd.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 May 2008 - 09:19 AM

@ Wolf: Ik vroeg me vanmorgen hetzelfde af..
Maar er zal waarschijnlijk altijd wel een klein deel terug vallen tot psilocine en dus zou je dan een onzuivere illegale stof hebben.

@ Ilu: Een mooi plaatje, voor de duidelijkheid :)
Posted Image

Dus 4-aco-dmt = 4-acetoxy-dmt = 4-O-acetylpsilocine

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 08 February 2009 - 07:35 PM

Dacht er hier ergens ook een topic was dat 4-ACO-DMT met paddestoelen vergeleek qua effect, maar dit was het enige topic dat ik zo snel kon vinden, anyway ik vind dat ze niet te vergelijken zijn.

Dus betwijfel dan ook of de acetoxy er in het lichaam afgaat, of iig in mijn lichaam :P

Of misschien dat andere stoffen in de paddo er een andere draai aangeven, dat kan natuurlijk ook. Om natuurlijk zeker van te zijn dat 4-ACO-DMT echt anders is dan 4-HO-DMT, zal ik toch ook in de naam van de wetenschap ook ooit is zuivere 4-HO-DMT moeten proberen. :P

Dus wordt vervolgt.. :P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 09 February 2009 - 12:37 AM

ik vond het gezellig spul, toch wel anders dan paddo's, meer een buzz die ik anders niet heb bij shrooms
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 09 February 2009 - 10:39 AM

Ik denk opzich ook wel dat die hydrolyse van de acetoxy een stuk moeilijker verloopt dan de fosfaat van de psilocybine, waardoor een groter deel van het effect van de stof door de zuivere 4-aco-dmt zal komen.

Toch een keer vergelijkend waren onderzoek doen ja :thumbsup:

#10 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 09 February 2009 - 12:11 PM

Even een leken vraagje tussendoor, is dit nu legaal?
Want die ingewikkelde taal gaat me echt boven de pet :thumbsup:

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 February 2009 - 09:58 PM

Ik denk niet dat de 4-aco legaal is, maar wetgeving is niet mijn vakgebied. (Maar aan de andere kant deze stof staat niet letterlijk op de opiumlijst, dus..)

Maar de acetoxy om toveren in de hydroxy is echt poep simpel gewoon een oplossing maken van pH = 9 en daar je actetoxy bij doen en hij valt er zo af.
En had ook nog zitten denken; de acetoxy bij aspirine gaat er toch ook niet zomaar af, dus waarom zou bij een tryptamine opeens wel gebeuren??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 09 February 2009 - 10:52 PM

Maar de acetoxy om toveren in de hydroxy is echt poep simpel gewoon een oplossing maken van pH = 9 en daar je actetoxy bij doen en hij valt er zo af.

De vraag is alleen hoe makkelijk dit in je lichaam gaat.

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 February 2009 - 11:10 PM

Ik doelde eigenlijk op om die acetoxy er ex-vivo af te slopen en dan een in-vivo hydroxy test te doen.. :respect:

Want pH 9 zal je niet snel in je lichaam halen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 February 2009 - 08:24 PM

De acetyl kan er ook af door zuur, dan moet je alleen wel met 6 M HCl refluxen in azijnzuur en die omstandigheden ga je niet halen in je maag en dus zou de acetyl er in-vivo afgaan je echt iets van een enzymatische cleaving nodig hebt.

En zoals ook in het BL topic, denk ik dat mocht het uiteindelijk toch worden omgezet worden in de hydroxyl, iets wat ik nog steeds betwijvel, dat de acetyl zelf ook door de BBB heen kan en dus een effect heeft.
In dat topic wordt ook gemeld dat het effect van de acetoxy langer zou duren dan de HO-DMT, zelf heb ik daar niet veel van gemerkt; eerste effecten na 20 min, piek binnen 45 min en totale piek iets van 3-4 uur en daarna een lekkere after glow. Dus een relatief normaal verloop van op- en afbouw van de ervaring.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 11 February 2009 - 01:53 PM

En had ook nog zitten denken; de acetoxy bij aspirine gaat er toch ook niet zomaar af, dus waarom zou bij een tryptamine opeens wel gebeuren??

Jawel aspirine hydrolizeerd al langzaam in een neutrale water oplossing het gaat dan alleen niet echt heel snel maar drastische condities zijn er niet voor nodig om de acetoxy te verliezen :-) .

Tenzij je extreme opslag methodes gaat gebruiken is er altijd wel een klein beetje 4-aco-dmt dat hydroliseerd naar 4-ho-dmt btw.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 February 2009 - 06:20 PM

Ja dat is zeker waar (oude aspirine ruikt vaak ook ietsje naar azijnzuur), maar het grootste deel blijft ge-acetyleerd, zover ik weet is salicylzuur ook geen metaboliet van aspirine, dus waarom zou ho-dmt dat wel van aco-dmt zijn?

En ik denk dat mini beetje ho-dmt in de aco-dmt niet zodanig verschil maakt op het effect.

Maar om de acetyl er kwantitatief af te halen (binnen een fatsoenlijke tijdsduur) kan je denk ik toch het beste voor wat loog gaan, want dan is het minuten werk..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 11 February 2009 - 08:28 PM

Ja dat is zeker waar (oude aspirine ruikt vaak ook ietsje naar azijnzuur), maar het grootste deel blijft ge-acetyleerd, zover ik weet is salicylzuur ook geen metaboliet van aspirine, dus waarom zou ho-dmt dat wel van aco-dmt zijn?

Omdat salicylzuur wel een metabolite is van aspirine ? :hartje:

ref ( DOI: 10.1124/dmd.105.005652 )
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#18 zmatt

zmatt

x^2 + y^2 = 1 + d x^2 y^2

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 13 February 2009 - 01:09 PM

...

de ethers, esters en enantiomeren van de bovengenoemde substanties, met uitzondering van dextromethorfan (INN) als enantiomeer van levomethorfan en racemethorfan, en met uitzondering van dextrorfanol (INN) als enantiomeer van levorfanol en racemorfan;

preparaten die één of meer van de bovengenoemde substanties bevatten.

Dus ja, gezien 4-AcO-DMT een ester is van de lijst I stof psilocine is het gewoon net zo illegaal.

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 22 February 2009 - 07:29 PM

Done: 4-AcO-DMT, ongeveer 25 mg.

Zeer de moeite, een aantal waardevolle inzichten aan overgehouden :)

#20 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 February 2009 - 09:00 PM

De grootte vraag is nu, vind je het vergelijkbaar met paddestoelen??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users