Jump to content

Photo

Spice

• Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 22 June 2006 - 06:42 PM

Oke, ik ben vandaag weer eens naar m'n "favoriete" smartshop geweest. De verkoper vertelde mij dat hij een aantal nieuwe producten had. Naast gedroogde stukken mescalinehoudende san pedrocactus in een zakje, en een ander product waardoor je feromonen verspreidt, waardoor het vrouwelijke geslacht je aantrekkelijker gaat vinden, had hij ook "Spice".

Spice:
Posted Image
Posted Image
The exotic herbal smoking blend that really works!

The aroma of Spice provides an uplifting feeling - stimulating yet soothing - surprisingly effective. The plants contained in Spice have been used ritually by ancient cultures throughout the world. It is the perfect smoke for chilling out at home or going out with friends. Spice releases a pleasing aroma that is acceptable anywhere, anytime.

Packaged in a high quality re-sealable pouch to ensure freshness, the 2x400mg packets of Spice are ready to use pure, no need to mix with tobacco. Simply roll in your favourite cigarette papers or place in a pipe.

Spice is nicotine and tobacco free.

Not permitted to be sold to the following territories due to sales restrictions:
USA, Australia, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Holland, Austria, Japan.

------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een zakje met kruiden, wat ik volgens de verkoper in een joint moet draaien. Volgens de verkoper wordt je er "knetter stoned" van. In een klein zakje zit 400 mg van onderstaande planten en extracten. Uit zo'n zakje zou je makkelijk 3 joints kunnen draaien volgens de verkoper. De verkoper adviseerde mij om rustig te beginnen.
Ik vroeg wat het verschil kwa werking is met wiet bijvoorbeeld. De verkoper zei dat je hier meer wordt "meegetrokken". Op internet staat dat het niet naar Nederland gestuurd mag worden...

Oke, nu de ingredienten:
Baybean
Blue Lotus
Dwarf Scullcap
Indian Warrior
Lion's Tail
Maconha Brava
Marshmallow
Pink Lotus
Red Clover
Rose
Siberian Motherwort
Vanilla
Honey

En staat er nog op de achterkant:

Spice, an exotic herbal blend,
releases a rich fragrance when burned.

Spice contains a combination of plants and aromatic extracts.

Enjoy the pleasing aroma of Spice!

Heeft iemand al ervaring met dit spul?
Ik ga het misschien vanavond proberen, en laat dan wel weten hoe het was.

Soko

[mod: plaatjes ergens anders gehost omdat ze direct van een verkoop-site waren gelinked]

Edited by dreamer, 23 June 2006 - 04:53 PM.

Get high before you die!

#2 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 22 June 2006 - 06:54 PM

wel veel ingredienten, denk gewoon dat het een lichte high sponsert, maargoed verder geen ervaring mee

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 22 June 2006 - 06:57 PM

Baybean --> Canavalia rosea --> bevat L-betonicine --> wietachtige stonedheid, gebruikt in Mexico
Blue Lotus --> Volges mij wordt deze enkel potent wann. deze in alcohol is opgelost, maar ik heb het onlangs in changa gehad, maar door de combo met dmt enzo zou ik niet weten of dit werkzaam is om te roken. Het zou wel om een zwaar extract moeten gaan wil het werken, denk ik.
Dwarf Scullcap --> Mits zwaar extract moet dit wel lekker zijn.
Indian Warrior --> peducilaris densiflora --> door indianen gebruikt in thee, peducilaris groenlandica ook, is tranquiliser
Lion's Tail --> wietachtige stonedheid
Maconha Brava --> zegt me niets
Marshmallow --> wtf?
Pink Lotus --> zie blauwe lotus
Red Clover --> smaak?
Rose --> smaak?
Siberian Motherwort --> leonorus sibricus (hartgespan), verwant aan lion's tail en gelijkaardige stonedheid, giftig in grote hoeveelheden
Vanilla --> smaak
Honey --> smaak

sja, het proberen waard, ik maak altijd mijn eigen mengsels en extracten eigenlijk.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 22 June 2006 - 07:02 PM

tnx wolvenkind voor de info!

Oja, op de achterkant staat nog:

Spice, an exotic herbal blend,
releases a rich fragrance when burned.

Spice contains a combination of plants and aromatic extracts.

Enjoy the pleasing aroma of Spice!
Get high before you die!

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9420 posts

Posted 22 June 2006 - 08:17 PM

Tjah, ik vind het maar een overdadige mix aan random kruiden eigenlijk. Zal allemaal bij elkaar ook behoorlijk carcinogeen zijn.

#6 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 22 June 2006 - 10:42 PM

Tjah, ik vind het maar een overdadige mix aan random kruiden eigenlijk. Zal allemaal bij elkaar ook behoorlijk carcinogeen zijn.

Carcinogeen? Ik ben geen afgestudeerd medicijnman!
Maar heb 't even opgezocht! :)

Waarom denk je dat 't kankerverwekkend is dan? en in welke verhouding met bijvoorbeeld wiet/hasj of sigaretten?
Get high before you die!

#7 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 22 June 2006 - 11:30 PM

Gewoon troep, nergens goed voor. Beetje homeopatisch middeltje, overal een klein beetje ervan bij gooien en hopen op een synergistisch/placebo effect.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#8 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 22 June 2006 - 11:35 PM

Marshmallow zijn van die kleine ronde spekkies.... Geen idee hoe ze het doen als je ze rookt, wel lekker boven een kampvuur.

En Wolf: :)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#9 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 23 June 2006 - 01:00 AM

Ik raad je aan die gedroogde stukken San Pedro cactus te kopen. Van het weekend 1,5 portie gehad.
Fantasties mooie trip! (Duurde alleen wel van 16.00 tot 06.00 uur)
They don't like my lifestyle..

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 23 June 2006 - 11:25 AM

Maconha is in Brazilie de nickname voor wiet. Maconha brava zou in het portugees 'boze wiet' moeten betekenen, misschien een uitweg om er toch stiekem iets thc-houdends in te gooien?
En tsja, boze wiet... hehehe. Wat smartshops al niet verzinnen...

Red Clover is rode klaver toch?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 June 2006 - 12:22 PM

Lion's tail gaat zo ook wel onder de naam 'wild dagga'. Dagga is 'n Afrikaans dialect voor wilde hash en is 'n verzamelnaam voor verschillende soorten wiet-alikes. Ik denk dat Maconha een soortgelijke term is.

Red Clover is idd rode klaver en wordt door indianen gebruikt in kruidenmengsels als tabaksubstituut.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#12 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 23 June 2006 - 12:34 PM

@ Ayahuasquero: Aan zo'n trip ben ik nog niet toe, heb nog maar weinig ervaring met pcychedelica.

Ik lees nu op een engelse site dat het puur gerookt moet worden, en dat het niet naar nederland verkocht mag worden.

The exotic herbal smoking blend that really works!

The aroma of Spice provides an uplifting feeling - stimulating yet soothing - surprisingly effective. The plants contained in Spice have been used ritually by ancient cultures throughout the world. It is the perfect smoke for chilling out at home or going out with friends. Spice releases a pleasing aroma that is acceptable anywhere, anytime.

Packaged in a high quality re-sealable pouch to ensure freshness, the 2x400mg packets of Spice are ready to use pure, no need to mix with tobacco. Simply roll in your favourite cigarette papers or place in a pipe.

Spice is nicotine and tobacco free.

Not permitted to be sold to the following territories due to sales restrictions:
USA, Australia, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Holland, Austria, Japan.

Get high before you die!

#13 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 June 2006 - 01:11 PM

Dat slaat nergens op, dat moet al om zuiver economische redenen gaan.

#14 merijn

merijn

DHP-Hater

• Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 26 June 2006 - 03:31 PM

wolfje is mn held :master:

#15 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 28 June 2006 - 03:58 PM

Nou, gisteren gerookt, ik had iets minder dan de helft in een joint gedraait. Je wordt er wel een beetje high van, opzich wel een lekker gevoel, maar niet echt bijzonder ofzo. het is wel lekker om mee te chillen.
Maar werkt vrij snel uit, en je wordt er echt niet knetterstoned van.
Later de rest nog puur opgerookt met een pijpje, en dat had iets meer effect, maar ik werd er uiteindelijk nogal moe van. Verder kreeg ik af en toe in me gezicht en handen het gevoel of sommige plekken even heel warm werden. Niet heel vervelend, maar ook niet aangenaam.

Kortom, dit product slaagt er niet om de stonedheid of het gevoel van hasj of wiet te evenaren, en als je het dan vergelijkt met de prijs, is dit weggegooid geld!
Get high before you die!

#16 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 17 July 2006 - 09:41 AM

Het gerucht gaat dat er een synthetische thc variant aan dit product is toegevoegt ,
en dat dit ook de reden zou zijn dat het niet in NL verkocht zou mogen worden.

Gr.W.

:D
"Circular logic works because circular logic works."

#17 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 17 July 2006 - 09:48 AM

dat zou die maconha brava wel eens kunnen zijn dan... boze wiet, hehehe :D

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#18 Mescer

Mescer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 51 posts

Posted 18 July 2006 - 07:59 AM

Naam + adres van die smart shop plz..

Das de eerste smartshop waarvan ik hoor dat ze san pedro in stukjes verkopen ;)

#19 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 18 July 2006 - 09:24 AM

btje googlen doet wonderen, graag niet om sources vragen aub:)

#20 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 18 July 2006 - 09:35 AM

Naam + adres van die smart shop plz..

Das de eerste smartshop waarvan ik hoor dat ze san pedro in stukjes verkopen ;)

dude, dit kan echt niet. Niet om sources vragen, ook niet als het als geintje bedoeld is! ;)

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users