Jump to content

Photo

5-MeO-MiPTbevindingen?

• Please log in to reply
56 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 June 2006 - 01:38 PM

Wat vinden jullie van dit spul? Ik heb nu al twee keer zo'n 5 mg genomen en voelde er bijna nix van. Ik merk dat ik drugs binnenheb en 'n o nderliggende triptaminegevoel. Geen visuals, geen andere perceptie, geen love feeling, geen erotic shizzle. Wat 'n crap .. Ik ben normaal erg gevoelig aan tripmidelen .. zou ik es wat meer nemen? 'n Maat van me met enkel ervaring coke/mdma/2c-d/wiet/pado's vond er ook nix aan. Ik was wel alle twee keer dronken, dus msch remde dat het effect.

What's your story?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 13 June 2006 - 01:39 PM

Tsja, zou je het niet eens op een psychonautische wijze aanpakken dan? Op nuchtere maag bijvoorbeeld?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 June 2006 - 01:40 PM

Ik nam het wel in een uur voor ik dronk .... ik ben wel gewend te drinken bij drugs en dat heeft nog nooit iets afgeremd. Ik heb nog 1 kleine portie die ik nuchter zal proberen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 June 2006 - 02:14 PM

niet puur?
er gaan weleens batches door RC-land waarvan de kwaliteit dubieus is.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#5 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 13 June 2006 - 03:04 PM

hmwah kben het totaal niet eens met wolvenkind, mijn bijde 2 ervaringen op dezelfde substantie waren toch duidelijk anders, alleen heb ik het nuchter tot me genomen,erg rlx tryptamine buzzje, met een erotisch tintje eraan, kwam kwa euforie wel btej bij mdma in de buurt, er is volges mij eerder hier al iemand geweest die ongeveer dezelfde soort comments maakte dan ik hierboven.
Verder kan ik me voorstellen dat alcohol het gevoel duidelijk naar de klote helpt, zowieso worden de effecten dan waziger, en minder duidelijk.

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 June 2006 - 03:27 PM

er is volges mij eerder hier al iemand geweest die ongeveer dezelfde soort comments maakte dan ik hierboven.

waldo?
http://www.dhpforum....indpost&p=19448

Edited by mind, 13 June 2006 - 03:28 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 14 June 2006 - 06:41 AM

ja klopt, en er was nog iemand met soortgelijke bevindingen
kal wel ff searche :kneus:

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 June 2006 - 07:31 PM

Het is zeker niet een visueel goed je, ik begon met +/- 6 mg en nam er na anderhalf uur +/- 4 mg bij, ik nam de redose omdat ik het effect 'te soft' vond en dat was absoluut een goede keuze geweest, daarna werd het wel iets visueler, maar nog steeds niks om over naar huis te schrijven.
Het heeft echt duidelijk een tryptamine gevoel, maar dan met minimaal visueel effect, als je het wil zien golft alles een beetje, meer ook niet.
De euforie was er wel, maar viel best mee, in ieder geval geen MDMA gevoel zoals Lip zei.
Ik vond het absoluut zeer erotisch, gelukkig was mijn vriendin in de buurt :).

Toen ik een hash jointje opstak werd het nog ietsje visueler.
Na 3 a 4 uur nadat ik het eerste effect voelde ben ik rustig wat biertjes er bij gaan drinken die voor mijn gevoel de trip wat verlengde.

Voor de rest zou ik dit goedje in een dosering van 10 mg best nog wel is op een feest willen nemen, maar als ik thuis of in de natuur ben ofzo zeker niet. Dan trip ik liever op iets visuelers.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 19 June 2006 - 10:44 PM

kbedoelde meer dat het er een btje bij in de buurt kwam, twas niet echt zon forced happy mdma gevoel

#10 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 19 June 2006 - 10:49 PM

Ik heb zelf ongeveer tot de 8 mg dat deze stof een lekkere lichamelijke high geeft met alleen lichte visuele vervormingen. Erg empathogeen en lekker. Ga je het rond de 12 a 13 mg zoeken, dan wordt het allemaal toch nog vrij visueel.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#11 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 21 June 2006 - 11:20 AM

Bij orale toediening komen visuals kennelijk niet zo vaak voor. Ik las laatst wat 5-MeO-MIPT reportjes en vooral mentale en sensuele/seksuele effecten worden gerapporteerd.

Als het gerookt wordt, zie bijv. TiHKAL #40 lijken er wel meer trippy effecten op te treden. (Vooral die van 20mg is noemenswaardig).

Mmmmh, dit is echt een interessant stofje - * besluit er ervaring mee op te doen.

Edited by Cad0, 21 June 2006 - 11:20 AM.

#12 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 21 June 2006 - 12:05 PM

Ik mot 't niet meer iig. ;)

Been there, done that. Up to the next research chemical !

#13 TRIP

TRIP

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 02 July 2006 - 06:34 AM

Interessant goedje! Ik kan alles hierboven, behalve de teksten van Wolvenkind, onderschrijven. Ik heb op nuchtere maag 5 mg genomen. Na kwartiertje begon ik al iets te merken, na een half uurtje zeker present. Wel heel smooth, maar ik heb meestal ook een grotere dosis dan "normaal"/anderen nodig om een zelfde effect te bereiken.
Na uur of 2 nog 5 mg bij gedoseerd. Effecten namen uiteraard iets toe, maar 't bleef allemaal heel subtiel. Ben daarna met gf en een vriendin naar een gayclub gegaan, waar ik de boel eens zeer nuchter heb lopen analyseren. Ik kan dus niet de mdma-achtige effecten onderschrijven. Kan trouwens natuurlijk heel anders uitpakken als je op een wel leuk feestje bent.
Later thuis zeer lichte CEV's. Nog wel in een deuk gelegen om de visuals/voorstellingen die m'n vriendin zag (1 a 2 mg gehad).
Weinig euforie, veel energie, weinig visuals, potent goedje (gezien effecten bij vriendin), erotisch interesting, schreeuwt om onderzoek bij hogere dosering (15 mg of zo)!

#14 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 02 July 2006 - 10:17 PM

ik had juist aardig wat euforie, niet extreem veel, maar cker wel aanwezig :glare:

#15 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 03 July 2006 - 01:33 PM

Wikipedia zegt:

Euforie (van het Grieks ευφορία, euforia) is een extreem gevoel van vreugde.

Jij had dus geen euforie, maar gewoon een gevoel van vreugde.

#16 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 03 July 2006 - 09:18 PM

ja als je heel correct wilt zijn, ja!

#17 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 04 July 2006 - 02:28 PM

Euforie is je heel extreem goed voelen en niks anders, dus een klein beetje euforisch gaat niet op. Dan voelde je je gewoon erg lekker. Euforisch is als je van de daken wil roepen dat de wereld zo goed is, zoals ik met oud en nieuw op 2cb, of op nog wat andere momenten. Is een heel ander gevoel dan "lichte euforie" of je gewoon erg relaxed voelen...

#18 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 04 July 2006 - 10:40 PM

na ik heb me tijdens het gebruik van 5meo-mipt opzich wel momenten gehad waarop ik me heel erg goed voelde, mischien niet lang, maartoch
Ik bedoel zo lang hoeft dat moment niet eens te zijn

#19 TRIP

TRIP

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 05 July 2006 - 03:13 AM

ik heb me tijdens het gebruik van 5meo-mipt opzich wel momenten gehad waarop ik me heel erg goed voelde

Dat kan ik zeker wel onderschrijven. Nou ja, niet dat jij je heel erg goed voelde, maar eh... Dus. Best wel een beetje bizar om met een taxi door een van de mindere wijken van San Jose te rijden (en die wijken zijn echt niet fijn) en ondertussen denken/voelen: groooovyyyy :unsure:

Nog een klein aantekeningetje: slapen is echt geen optie de eerste vele uren na inname. Ik nam eerste 5 mg om half 8, redose om half 10 ongeveer. Om 5 uur 's nachts na een uur plafond staren toch maar een halve diazepam genomen.

#20 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 27 July 2006 - 04:16 PM

Lijkt mij in ieder geval wel een interessant stofje, ook al zouden de effecten niet zo heftig zijn. Ik ga het in ieder geval wel een keer uitproberen, en dat roken van 20mg lijkt me ook zeker wel wat

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users