In het algemeen vind ik dat seks en het gebruik van bewustzijnsveranderende middelen in elkaars verlengde liggen...Persoonlijk voelt m'n lichaam vaak anders aan onder invloed, en door een verhoogde stimulatie van de zintuigen krijg ik vaak al meer zin in seks. Bovendien is het vaak zo dat m'n remmingen toch wat wegvallen (zonder dat ik nou meteen in een woeste Neanderthaler-vrouw verander, hoewel...

Hieronder zal ik aangeven met welke stoffen ik ervaring heb in combinatie met seks, en wat ik er van vond.
Cannabis: Heerlijk, geeft een verhoogde stimulatie van de tastzintuigen...
Alcohol: In kleinere hoeveelheden libidoverhogend, maar in grotere hoeveelheden heeft het op mij een tegenovergesteld effect. Remmingen vallen wel weg, dit kan zowel positief als negatief zijn...(wie heeft niet de ervaring dat je 's ochtends denkt: fuk wat heb ik nou gedaan... als je je omdraait en ziet wie of wat er naast je ligt)
Mdma: Heeft op mij nogal een verschillend effect. Soms wil je urenlang alleen maar sexen, maar ik heb ook wel het tegenovergestelde gevoel gehad, bij de heren ook wel bekend onder de naam "speedpikkie" geloof ik. Nadeel vind ik wel dat het moeilijk is om tot een orgasme te komen, ook al ben je echt bloedjegeil.
Coca?ne: Niet fijn. Zal ook wel de geestelijke uitwerking zijn die coke op mij heeft, ik word er kil en onpersoonlijk van. Zintuiglijke stimulatie is er wel, maar op een "harde" manier. Daar moet je van houden...
Lsd: Kosmische ervaringen mee gehad...je gaat echt helemaal in elkaar op. Een nadeel is (zoals met alle tripmiddelen) dat je soms behoorlijk afgeleid raakt. Daarom zou ik als het ook (en vooral) om seks gaat, een lichte dosis nemen.
Paddo's: Vergelijkbaar met lsd.
2c-b: Shulgin zegt het niet voor niets, een geweldig afrodisiacum! Zeker in matige (15mg) hoeveelheden heb ik hier hele fijne ervaringen mee. Heerlijk voor de tastzintuigen. Vooral het "body tripping" component van 2c-b draagt hier aan bij.
Er zijn nog wel wat stoffen die ik zou willen uitproberen voor de seksuele component. Iemand ervaring met 4-acetoxy-DiPT bijvoorbeeld?
Als ik dit lijstje zo bekijk, lijkt het alsof ik alleen maar aan het sexen ben geweest gedurende mijn trips