DOC
Started by
wolvenkind
, Jun 02 2006 05:05 PM
9 replies to this topic
Posted 02 June 2006 - 05:05 PM
Ik vroeg me af of DOC interessant is als partymiddel in lage dosis. Ik had gedacht aan 0.5 mg. Is dit de moeite om te nemen en hoeveel uur effect mag ik rekenen op deze low dose? Ik zou de drug wel vroeg op de avond nemen. (rond 17.00 ? 18.00 al) Is dit overdreven vroeg om te nemen?
grtz
grtz
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 02 June 2006 - 08:56 PM
Met deze dose heb ik als enig effect dat ik, als ik moe ben, langer wakker blijf. Dus het hangt er vanaf wat je precies wilt gaan doen. Ik nam het ooit eens vlak voor een avond stappen. Ik was al vrij moe en nam de DOC rond 22:00 geloof ik. Prima kunnen stappen tot een uurtje of 5 en daarna uitstekend geslapen. Dit was meen ik een dosis van 0.6 mg en ik had er geen psychedelische effecten whatsoever van.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!
Helemaal waus van de saus!
Posted 02 June 2006 - 09:32 PM
goeie amfet vervanger dus voor op een feestje, dan neem je het voor het feest, hoef je niet steeds een veilige nak plek te zoeken lol.

Posted 18 July 2006 - 01:08 PM
Het enige amfetamine achtige effect dat ik van DOC kreeg was dat ik 24 wakker was, stond totaal niet strak ofzo, moet er wel bij zeggen dat ik een vrij hoge dosis heb genomen.
Kortom ik vond het dus meer psychedelische dan een amfetamine.
Kortom ik vond het dus meer psychedelische dan een amfetamine.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 July 2006 - 01:19 PM
^ wat was je dosering dan?
Posted 18 July 2006 - 01:36 PM
4,0 mg. Eerst 2,5 mg gemonen, gekeken hoe uitpakte en aanvoelde. Toen 4 uurtjes gewacht totdat het duidelijk op zijn piek zat en vervolgens nog 1,5 mg bijgenomen.
Bij allebei de doseringen voelde het totaal niet als een amfetamine, misschien na 19-20 uur toen ik wel wou slapen en het niet lukte, maar voor de rest ook niet.
Bij allebei de doseringen voelde het totaal niet als een amfetamine, misschien na 19-20 uur toen ik wel wou slapen en het niet lukte, maar voor de rest ook niet.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 July 2006 - 06:45 PM
Heb eens overdag 0.5 mg genomen, maar dit gaf bij mij niet veel meer dan wat alerter te zijn. Maar 2.5 mg gaf eerst veel visuele effecten en veel energie. Achteraf bleef kon ik wel niet slapen en bleven er weinig tot geen psychedelische effecten over. Ik vond het een aangename ervaring; was trouwens op een klein feestje.
Posted 25 July 2012 - 09:17 AM
Wat ik had begrepen is dat dit middel erg op LSD lijkt. Ik heb 250 mg gekregen van iemand en ben erg benieuwd! Ik heb nl niet veel acid meer dus dan zoekt men alternatieven 
Wel van plan vantevoren goed te eten en pitten natuurlijk
Alleen duurt het 20 uur, dus ik ben nog een tripwindow aan het zoeken

Wel van plan vantevoren goed te eten en pitten natuurlijk

Alleen duurt het 20 uur, dus ik ben nog een tripwindow aan het zoeken

Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."
Posted 29 July 2012 - 01:06 PM
250mg, hallelujah

Posted 29 July 2012 - 08:32 PM
Pas je wel op met de dosis??
*bezorgd doet*
*bezorgd doet*
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.
>> Regels DHP << (klikbaar)
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users