Jump to content

Photo

ketamine SC

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 19 March 2006 - 08:04 PM

Heeft iemand hier ervaring met het subcutaneous injecteren van ketamine (of een andere stof)?

Subcutaneous injecteren heeft als voordeel tegenover IM dat je als je de injectie proper toedient geen kans hebt op een abces of pijnlijk spierweefsel dat kan aanhouden voor meerdere dagen daar komt nog bij dat ik IM injecties alleen wil doen met 25G naalden en ik alleen nog maar 23G naalden heb.

Ik zat erover te denken om 25 mg in de vet laag van de dij te injecteren en na het verwijderen van de naald rustig druk uit te oefenen met een vinger op het injectie gebied.

Ik heb alleen geen idee of 25 mg SC vergelijkbaar is met 25 mg IM, heeft iemand hier meer informatie over ?
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#2 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 20 March 2006 - 12:49 AM

Update: Administratie van 25 mg subcutaan geeft een effect van ongeveer 50 mg gesnoven, de comeup is traag net zoals bij IM. Het voelt voor mij zeker een stuk beter al is het maar omdat je neus niet totaal verstopt zit en als je de injectie goed uitvoert is deze geheel pijnloos.

Voor een goede k-hole moet je wel 100 mg subcutaan injecteren, dat is 4ml vloeistof bij 25mg/ml deze zijn het beste te verdelen over de 2 dijen (2x 2ml injectie vloeistof) dit is verder geen probleem aangezien de comeup rustig verloopt.

Voor de darters onder ons hier nog een kleine beschrijving van de injectie methode:

1. De injectie is steriel geprepareerd .
2. De naald wordt vanaf een 45 graden hoek in de huidplui van de buitenkant van de bovendij ingebracht.
3. De naald wordt in een viool beweging naar een 90 graden hoek gebracht waarbij de naald geheel in de huid gaat.
4.De spuit wordt naar achtergehaald, deze zuigt normaal gesproken meteen vacuum en kan niet verder naar achteren. Als je op dit moment bloed terug in de spuit trekt dan heb je een ader geraakt dit is niet de bedoeling en je moet de naald er nu meteen uithalen, om opnieuw te injecteren moet je een nieuwe steriele injectie prepareren.
5.De vloeistof wordt nu langzaam geinjecteerd tot de spuit geheel leeg is.
6.De naald wordt nog een paar seconden op zijn plaats geouden zorg in deze tijd dat er een alcohol doekje klaar ligt.
7.De naald wordt nu voorzichtig verwijderd.
8.De plaats van injectie moet nu direct worden afgedekt met een alcohol doekje zodat de vloeistof niet terug kan stromen.
9.Het doekje wordt voor een minuut met lichte druk op de injectie plek gehouden zodat de vloeistof goed geabsorbeerd word.

ROBODANCE tijd!

Posted Image

#3 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 21 March 2006 - 04:49 AM

interessant

die keta kwam wel uit zon gesloten glazen flesje neem ik aan?

en k denk dat er wel risico op een absces is maar dat t bijna meteen door je lichaam weer wordt opgeruimd (mini-abscesje zeg maar)

geen gangreen en narigheid zoals bij im

heb weleens iemand gezien die dit met hero deed , is t dan hetzelfde denk je (in betrekking met risico op absces?)

#4 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 21 March 2006 - 09:38 AM

Hahaha living life in the fast lane!
Dit is dope!

#5 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 21 March 2006 - 10:19 AM

Long range, hard hitting!
:D

#6 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 21 March 2006 - 03:28 PM

interessant

die keta kwam wel uit zon gesloten glazen flesje neem ik aan?

Ja, alles was steriel

heb weleens iemand gezien die dit met hero deed , is t dan hetzelfde denk je (in betrekking met risico op absces?)

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me zeer onverstanding om heroine anders te injecteren als I.V aangezien de meeste er niet al te steriele condities op nahouden lijkt mij injecteren in de bloedstroom het meest veilig.

#7 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 23 March 2006 - 09:41 PM

lol hardcore
in wat voor oplossing etc zat het? gewoon ketamine hcl?
neemt gewoon goed op dus? subcutaan gaat meestal erg vaag qua absorptie enzo meen ik.

#8 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 28 March 2006 - 02:46 PM

Daarom heb ik me natuurlijk opgeofferd voor de wetenschap, de absorptie is prima!

#9 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 28 March 2006 - 04:06 PM

Yes ze bestaan nog, mensen met liefde voor de wetenschap!
Dit is dope!

#10 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 28 March 2006 - 06:58 PM

Een grote pluim voor deze uiterst onzelfzuchtige daad in dienst van het algemeen psychonauten belang!

;)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#11 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 30 March 2006 - 05:53 PM

respect indeed :yahoo:

#12 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 09 October 2008 - 02:29 AM

ik had zelf het idee dat IM beter werkt dan SC.
Jammer want SC is volgens mij veiliger en ook wat relaxter uit te voeren.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users