Modafinil is a remarkable, unique drug which offers stimulation without affecting sleep. Modafinil increases mental & physical alertness and concentration, reducing the desire to nap (sleep), and yet at the same time displays no addictive or "coming-down" side-effects. Modafinil is a new generation of stimulants for a modern world. IAS stock 3 brands of Modafinil - branded in Europe as ‘Modiodal’, known in the USA as ‘Provigil’, and also known throughout the world as ‘Alertec’. These pharmaceutical grade products are all produced to an identical formula.
*edit:
Lees net dat het niet legaal te "shippen" is naar de EU en UK

Posted 23 December 2005 - 08:55 PM
Posted 23 December 2005 - 09:47 PM
Ik vind dit persoonlijk zwaar overdreven. Het werkt met name als een agonist op de adrenergenische alpha 1- receptoren (iets wat ik persoonlijk geen fijne bron van energie vindt) en voorts werkt het belemmerend op de rustgevende effecten door GABA(A) signaalwerking (in zekere zin anxiogenic te noemen dus). Persoonlijk kreeg ik er alleen maar hoofdpijn van (een veelgehoorde klacht overigens).
Het wordt vooral in de markt gezet als middel tegen narcolepsy.
Hier een stukje van biopsychiatry.com en hier de stats op rx-list.
Ik heb van deze pillen een aantal jaar geleden een paar pakkies aangeschaft, maar heb daar eigenlijk alleen maar spijt van: dure (m.i. shite) pillen, die ergens in een kast stof liggen te verzamelen

Posted 24 December 2005 - 02:10 PM

Posted 13 January 2006 - 06:57 PM
Ik moet toch terugkomen op min vorige post, want bij weinig slaap, helpt het je weldegelijk de volgende dag gewoon bezig te zijn (werk, studie, xxx-dvd's actief bekijken etc. etc.), en de concentratie is zeker beter dan zonder dit middel.
Dus in zulke gevallen toch weel een duimpje

Posted 26 February 2006 - 05:19 AM
Does modafinil safely and effectively treat shift-work sleep disorder?
David N Neubauer
Shift-work sleep disorder affects approximately 5–10% of night-shift workers, and involves excessive sleepiness during night shifts and insomnia when trying to sleep during the daytime. Modafinil is an effective treatment for narcolepsy and excessive sleepiness caused by obstructive sleep apnea, but its efficacy for the treatment of shift-work sleep disorder is not known.
Objective
To evaluate the efficacy and safety of modafinil as a treatment for excessive sleepiness in patients with shift-work sleep disorder.
Design and intervention
In this double-blind, multicenter trial, 204 patients aged 18–60 years diagnosed with shift-work sleep disorder were randomly assigned and treated with modafinil 200 mg (n = 96) or placebo (n = 108) taken 30–60 min before the start of each night shift for 3 months. Monthly overnight patient evaluations were carried out after three or more consecutive night shifts—the Multiple Sleep Latency Test was used in combination with polysomnography to measure SLEEP LATENCY at 2-h intervals commencing at 2 am, and alertness was assessed using a 20-min Psychomotor Vigilance Test carried out every 2 h commencing at 1 am. The CLINICAL GLOBAL IMPRESSION OF CHANGE TEST was used to assess changes in the severity of night-shift sleepiness. Pre-treatment baseline values for patients were determined using the same testing methods. Safety monitoring was carried out throughout the study; this included clinical laboratory testing.
Outcome measures
Primary outcomes were the Clinical Global Impression of Change rating at the final study visit, and the change from baseline to the final visit in overall mean sleep latency. A secondary outcome was performance on the Psychomotor Vigilance Test.
Results
At the final visit, of the patients included in the efficacy analysis, 66/89 patients (74%) in the treatment group and 37/104 patients (36%) in the placebo group were rated as minimally, much, or very much improved on the Clinical Global Impression of Change test (P <0.001). The overall mean sleep latency for patients in the modafinil group was 2.1 min at baseline, increasing to 3.8 min at the final visit (P <0.001), and for patients receiving placebo, it was 2.04 min at baseline and 2.37 min at the final visit (P = 0.24). Sleep latency was significantly higher in the treatment arm than in the placebo group (P = 0.002). In the modafinil group, the median number of attention lapses during night-time testing was 12.50 at baseline, and 10.25 at the final visit (P = 0.012), and in the placebo group it was 16.13 at baseline and 23.75 at the final visit (P = 0.008). There was a significant difference in the degree of change in attention lapses from baseline to the final visit between the two groups (P <0.001). No serious adverse events were recorded for patients receiving modafinil.
Conclusion
Treatment with modafinil 200 mg is safe, and results in a small but significant reduction in sleepiness associated with shift-work sleep disorder.
Posted 04 July 2006 - 04:03 PM
Herbert zoekt: permanente waakzaamheid
Gepubliceerd op vrijdag 26 mei 2006
Herbert Blankesteijn
De mens zoekt altijd manieren om slimmer en productiever te worden. Daarom heb ik vijftien jaar geleden smart drugs geprobeerd, zonder veel resultaat overigens. De medicamenten van toen leken me ordinaire placebo's.
Meer tijd is ook altijd welkom. Minder slapen is dan een optie, maar niet iedereen krijgt dat voor elkaar. Ik in ieder geval niet. Daarom was ik zeer ge?nteresseerd toen in New Scientist onlangs een artikel verscheen over het wondermiddel modafinil. (Link naar Wikipedia; het artikel in New Scientist is alleen voor abonnees.) Modafinil is in Irak in gebruik bij het Amerikaanse leger om manschappen zonodig 48 uur of langer wakker te houden. Maar het wordt ook geslikt door normale burgers. Het lijkt in alle opzichten ideaal. Het houdt je wakker en alert, actief en gretig. Je kunt lange dagen maken, het zit normale slaap niet in de weg, maar zelfs na luttele uurtjes rust kun je gewoon weer verder. Hou je op modafinil te slikken, dan heb je geen lang herstel nodig zoals met amfetamine of coca?ne. Modafinil is bovendien niet verslavend. Bijwerkingen zijn er hoegenaamd niet.
Doktersrecept
Zelfs in Amerika heb je een doktersrecept nodig, maar natuurlijk is het op internet te krijgen. New Scientist voert een software-ontwikkelaar ten tonele die modafinil gebruikt en daar erg tevreden over is. Zo kan hij na een feest op vrijdag meteen op zaterdagochtend weer ski?n. Een uitstekende reden om je vol met pillen te vreten. Dan is het voor jonge werkende vaders misschien beter te rechtvaardigen.
Ik dacht ook wel emplooi te hebben voor zo'n middeltje, vond het eerst hier, en kocht het uiteindelijk hier. Altijd leuk om te checken: het domein is geregistreerd in Wit-Rusland. De pillen zijn gedraaid in India. De zending kwam uit Fiji, en het geld ging naar een bank op Cyprus. Onnodig te zeggen dat ik een drempeltje over moest om zo'n pil in mijn mond te steken.
Modafinilletje
Mijn eerste modafinilletje nam ik toen mijn vrouw in het ziekenhuis lag en ik van plan was desnoods een hele nacht bij haar bed te blijven zitten. Dat bleek niet nodig, maar ik heb daarna thuis tot na twee?n zitten werken, omdat ik geen zin had in slapen. De tweede keer was toen ik thuiskwam uit de VS: de laatste nacht in het hotel vijf uur geslapen door de jet lag, de volgende nacht in het vliegtuig drie uur, en dan een hele dag voor de boeg in Nederland. Half pilletje genomen, geen enkel probleem. Bij eerdere gelegenheden viel ik nog wel eens bijna achter het stuur in slaap, nu heb ik 's avonds vol energie mijn radioprogramma gepresenteerd en zat ik andermaal tot half drie 's nachts te werken. Het opstaan was wat moeilijker, maar eenmaal op had ik nergens last van. De werking bleef ruim twee dagen merkbaar, wat wel klopt met de halfwaardetijd van 15 uur die modafinil in het lichaam schijnt te hebben.
Modafinil helpt! Ik ben zeker niet van plan het dagelijks te gebruiken, ook lezers van New Scientist waarschuwen daarvoor. Maar bij incidenteel gebruik lijkt het me een zegen voor de kwaliteit van mijn werk en voor de verkeersveiligheid.
http://www.planet.nl...16179/sc=bc661d
Posted 21 April 2007 - 05:25 PM
ik blijf er wakker van, en het werkt erg lang. Ik vond het wel moeilijker om in slaap te komen s avonds na dat ik die ochtend 2-300 mg genomen had. Ik heb geen pillen maar kristal. Scheelt een hoop in de prijs schijnt, zeker nu het octrooi verlopen is.
Na de eerste keer dat ik het nam was ik redelijk enthousiast over de wakkerheid, ik probeer nog een goede bestemming voor dit middel te zoeken, een ideale combi met iets dat een extra oppeppertje kan gebruiken. Wiet leek me de meest voor de hand liggende, maar ik hoop nog een stof te vinden die veeel beter wordt door moda.
ik hou jullie op de hoogte..
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 14 August 2007 - 09:16 PM
- Het werkt goed op de ochtend na een avond drinken, om toch nog een productieve dag te hebben.
- De effecten van koffie worden versterkt, ook wel wat euforie en stimulatie.
- In gelijktijdige combinatie is nog niet geprobeerd, maar moda na speedgebruik ( vrijdagavond minder dan 50 mg goeie amfeta, zondagdagmorgen 150 mg moda) is echt stimulerend. De hele dag tegen het highe aan, een sociaal beest vol spraak en grap! De dag erna dufheid.
De combinatie met stimulanten vraagt erom verder uitgediept te worden, ik hoop dat er nog wat proefkonijnen blijken te zijn.
groeten, iluminado
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 16 September 2007 - 06:37 PM
"s ochtends rond de 150mg modafinil en 's avonds nog een klein konijneneusgaatje vol ( edit; kan nooit meer dan 20-25 mg zijn geweest) . Dat werkt veeeel sterker dan normaal, pas tig bier en tig uur later kon er een succelvolle slaappoging gedaan worden. Als je zunig op speed bent en de reacties op het menselijk lichaam overeen komen met die van mr bunny dan kloppen mijn eerdere vermoedens; modafinil versterkt opwekkende middelen.....
Posted 17 September 2007 - 05:06 PM
Zelf vind ik het echt een wonder middel, zoals al eerder is gezegd, vooral als je brak bent van te hard feesten.
Het mooie is vind ik dat je er dus niks van voelt, je bent alleen wakker(der dan je normaal zou behoren te zijn) en alert.
Volgens mij is dit ook geschikt voor een nachtje door studeren voor tentamen of lange stukken auto rijden.
Al met al zeer over te spreken dus. Ohja voordat ik het vergeet, de volgende dag ben je er ook niet brak van, zorg alleen dat je het voor het middag uur hebt genomen als je die avond nog normaal wilt kunnen slapen, bij mij werkt het namelijk tussen de 12-14 uur. Ooit is om 3 uur 's middags 50 mg genomen, sliep toen niet voor 4 uur 's nachts

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 September 2007 - 01:31 PM
een keer tussen de 150-300 gehad denk ik, voelde ik niks van. recent 200 mg down the hatch en een heel klein beetje gesnoven en ik voelde er niks van behalve af en toe een beetje onrustig gevoel , kan het niet helemaal goed beschrijven, kreeg ook hoofdpijn in de avond. Hoeft natuurlijk helemaal niet daaraan te liggen maar toch niet relaxt.
Nu moet ik wel aantekenen dat ik zowieso al verwacht had dat ik het niet leuk zou vinden.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 21 September 2007 - 02:40 PM
Helemaal waus van de saus!
Posted 05 January 2008 - 11:24 AM
Posted 06 January 2008 - 11:36 AM
Posted 07 January 2008 - 11:02 PM

Posted 07 January 2008 - 11:57 PM
lijkt mechill om nog s te probere
Posted 28 June 2008 - 01:43 PM

Bij 25 mg had ik er geen last van, maar daar voelde ik ook niet bijster veel van.
Had desoxypipradrol maar niet zo'n lange halfwaardetijd, dan was dat ideaal geweest. Nu gebruik ik liever MDPV als functionele stimulant.
Posted 28 June 2008 - 03:39 PM
Moda is goed voor waar het voor bedoeld is en een kop koffie maakt allesnog net wat scherper.
Posted 28 June 2008 - 03:52 PM
Ontopic: Bij 50 mg modafinil heb ik het idee toch wel een beetje strak te staan (spierspanningen, vooral in m'n gezicht/nek). Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Also tagged with one or more of these keywords: Modafinil
Deeper Down The Rabbit Hole →
Wetenschap →
An Overview of the Clinical Uses, Pharmacology, and Safety of ModafinilACS Chem. Neurosci. - November 8, 2017 Started by Phlogiston , 07 Dec 2017 ![]() |
|
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users