Jump to content

Photo

Kratomhet officiële kratom topic!

• Please log in to reply
180 replies to this topic

#1 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 21 November 2005 - 12:55 AM

Wat voor gevoel geeft kratom eigenlijk?:bloos:

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 21 November 2005 - 01:14 AM

Trip report:
http://www.dhpforum....c=488&hl=kratom

Anders start je ff een nieuw topic.

[dreamer]splitje
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 21 November 2005 - 07:58 AM

kdenk dat je het effect niet kan beschrijven met 1 enkel tripreport,maar je zou natuurlijk ook ff op erowid kenne kijke psyrais0r :bloos:

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 November 2005 - 08:50 AM

Lichte euforie. Ik vond het niet erg bijzonder, erg smerig iig. (over de extracten heb ik overigens weinig goeds gehoord)

#5 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 21 November 2005 - 10:30 AM

Ik had droge bladeren, fijngemalen in een koffiemolen.
Het poeder in 00 capsules gepropt, dus ze werden iets langer dan bedoeld was.
2-3 capsules: aangename energie
4-5 capsules: euforische rust, wakend dromen
meer capsules: euforisch kotsen

Als je tolerantie hebt opgebouwd, met kratom of met opiaten dan kan de dosering hoger liggen en blijft kotsen achterwege.

Ik had het idee dat na regelmatig gebuik, meer dan 4 keer per week, mijn nagels erg broos werden en ik gevoeliger was voor blessures.

#6 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 21 November 2005 - 11:49 AM

Ik had vorige week ook eens wat ge?xperimenteerd met Kratom. Eerst een ferme pot tee gezet van ongeveer 4,5 gram, op een nuchtere maag. Hierna van de resterende gram ongeveer 2 jointjes gedraaid. Effect: helemaal niets! Echt vreemd want je hoort toch wel regelmatig positieve dingen erover.
Het was overigens wel Thaise, gedroogde, hele bladeren-Kratom.

De thee was trouwens wel prima te drinken, met wat honing erdoorheen :bloos:
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#7 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 21 November 2005 - 12:15 PM

Het schijnt dat de werkzame stoffen niet goed in water oplosbaar zijn. Wel in alcohol, maar ik drink niet, dus vandaar dat ik de bladeren in capsules heb gedaan.
Eerst goed op de bladeren kauwen en dan doorslikken schijnt nog effectiever te zijn.

Thee of een extract op waterbasis is dus niet zo effectief, omdat de werkzame stoffen dan in de bladeren achter blijven.

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 November 2005 - 04:36 PM

Ik had een extract van 5gram poeder met een shotglaasje vodka gemaakt. Had 'm ergens van erowid geript. Het werkte iig wel.

#9 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 21 November 2005 - 05:29 PM

Wat stom! Op het briefje dat ik uit de smartshop meekreeg stond: "Maak er thee van". Nou, dan maar eens in alcohol oplossen dan :thumbsup: Thanks for the tip!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#10 merijn

merijn

DHP-Hater

• Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 21 November 2005 - 06:25 PM

ik heb bladeren 20 minuten laten koken in water dat opgedronken en nieuw water erbij gedaan en weer 20 minuten laten koken ( zelfde bladeren nog ) dat ook opgedronken , daarna wat bladeren in mn mond gepropt en ff op gekauwd .

en het effect was heel fijn :thumbsup:

#11 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 26 November 2005 - 04:25 PM

^
yah die manier werkt wel redelijk

psy raisor voelt eerst als en upper en daarna opiaat-achtig met een beetje trippende werking als je combineert met sterke wiet bijv
niet voor iedereen trouwens.

t allerbeste kan je superkratom kopen daar heeft iemand zoals jou een hele kleine dosis van nodig maar 3-4 gram kan je bijv in capsules doen.

#12 alchemist

alchemist

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 25 posts

Posted 21 December 2005 - 02:43 AM

Kratom:
Effect: Narcotic and mild intoxicant. Both stimulating and depressant qualities as if chewing coca leaves and smoking opium simultaneously. Weaker than morphine and less harmful than cocaine.

Background: Kratom is widely used in its native Thailand where it has been made illegal. Over 25 alkaloids have been isolated from Kratom. The most abundant alkaloids consist of three indoles and two oxindoles. The three indoles are mitragynine, paynanthine, and speciogynine - the first two of which appear to be unique to this species. The two oxindoles are mitraphylline and speciofoline. Other alkaloids present include other indoles, and oxindoles such as ajmalicine, corynanthedine, mitraversine, rhychophylline, and stipulatine. Kratom is traditionally only used in Thailand, although some use in Malaysia has been reported. Besides Kratom (or krathom), it also goes by the names ithang, kakuam, and in southern regions, thom. Use dates far enough back that its beginning can't be determined. In addition to being used as a narcotic drug in its own right, it is often used as a substitute for opium when opium is unavailable, or to moderate opium addiction. In folk medicine, it is often used to tread diarrhoea. A small minority of users use Kratom to prolong sexual intercourse.

Use: tea, smoking and chewing (most effective).
"Your vision will become clear only when you can look into your own heart.
Who looks outside dreams, who looks inside awakes"
C.G Jung

#13 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 18 January 2006 - 08:50 PM

Ik vind het effect ok tot ik ga rechtstaan. Dan krijg ik slappe knie?n trekt het bloed uit mijn gezicht weg. Als ik terug ga zitten is het weer alsof ik gewoon een opiaat heb genomen. Dat stimulerende heb ik nog niet mogen ontdekken. Mijn lichaam kan er precies niet goed tegen.

#14 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 25 January 2006 - 11:23 PM

je neemt misschien teveel?

#15 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 27 January 2006 - 12:16 AM

goh niet echt denk ik, de helft van de aanbevolen dosis, hoger ben ik nooit gegaan. Misschien in mijn geval nog steeds te veel? In elk geval kan ik op opiaten ver gaan zonder ziek te worden, bij kratom voel ik dezelfde effecten maar wil mijn lijf niet meer mee. Ook iets typisch is dat ik mijn lever 'voel zitten' als ik kratom heb gebruikt.

#16 dietjuh

dietjuh

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 30 posts

Posted 04 February 2006 - 12:20 AM

Kratom werkt op zich wel goed. beter dan ik verwacht had van smartshop spul :) De eerste paar uur was ik euforisch maar daarna werd ik zwaar misselijk en moest ik tot 2 keer toe over m'n nek. (was kratom extract) Het was leuk om een keer te proberen maar ik hoef het niet meer..

#17 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 04 February 2006 - 07:59 AM

Als je moet kotsen heb je meestal iets te veel genomen.
Meestal helpt het om rustig te zitten of liggen en niet te snel te bewegen als je loopt.
Een paar hijzen van een puur wiet jointje doen ook wonderen.
Als je vaker gebruikt krijg je eerst tolerantie voor de misselijkheid, terwijl het euforische gevoel wel blijft.

#18 Kevin:|

Kevin:|

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 04 February 2006 - 08:16 AM

Het effect vind ik wel relaxed. Soort stoned? alleen jammer dat ik eerst misselijk werd en 2x moest kotsen...terwijl ik best een sterke maag heb

#19 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 04 February 2006 - 11:16 AM

Dat kotsen komt niet omdat je last van je maag hebt.
Weet niet precies hoe het komt, denk dat het iets met evenwicht te maken heeft.
Ik heb vaak opium gerookt en moest soms ook kotsen, terwijl ik geen drugs in mijn maag had.

#20 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 06 February 2006 - 02:07 AM

^
dezelfde receptoren als in je hersens zitten ook in je maag

deze regelen kennelijk misselijkheid

hee en jullie nemen allebei teveel , zoals evert zegt na een paar keertjes kan je er wel iets beter tegen en word t minder slaperig

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users