Jump to content

Photo

4-aceto-mipt vs 4-ho-mipt

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 15 September 2005 - 04:21 PM

Iemand deze stoffen al geprobeerd? Zo, ja wat kan je vertellen over de verschillen tussen deze twee stoffen. En ja, ik heb er al 'n thread op bluelight over gelezen, maar wil toch nog jullie mening. :cigar:

Hoe zit het verder met de oplosbaarheid en bewaarbaarheid van deze stoffen.

Nou, ja, zoveel mogelijk info welkom, maar dat had je al door wsch :thumbsup:
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 15 September 2005 - 05:47 PM

Ik heb 4-Ho-Mipt wel eens geprobeerd: erg fijne trip, in twee fases eigenlijk. Ik zal ff kijken op DHP waar ik daar iets over heb gezegd...

edit: Hier zo. Ik weet nog goed dat ik eerst een tijdlang een superlekkere high had en daarna opeens vette visuals en geluidseffecten begonnen. Best raar die plotselinge omslag, maar wel te gek weet ik nog.

Met de andere heb ik geen ervaring, dus ik kan je geen vergelijking geven helaas...

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 15 September 2005 - 06:42 PM

shulgin heeft 't wat over ghb-achtige feeling enzo, lijkt me wel iets.
4-ho-dipt vond ik nix aan, werd op slag moe enzo en hoofdpijn en onaangename triptaminebuz en verder weinig werking :thumbsup:
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users