Jump to content

Photo

San PedroErvaringen en tips gevraagd.

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 02 September 2005 - 01:31 PM

Ik heb een paar dagen geleden eindelijk eens een stuk San Pedro-cactus gehaald geschikt voor consumptie (30 cm lang en 6 cm doorsnede). Ik wil dit aankomend weekend of het weekend erna gaan proberen. Ik heb inmiddels voldoende informatie vergaard over de effecten, bijwerkingen etc. van mescaline en enkele van de andere werkzame stoffen in San Pedro, maar weet nog bar weinig af van de wijze van cosumeren. Is het de bedoeling dat ik na het verwijderen van de "schors" het geheel gewoon in mootjes hak en gefaseerd oppeuzel of zijn er betere methodes?

Wie heeft er hier ervaring met dit middel en/of tips om er een geschikte trip van te maken?

Btw: Ik heb behoorlijk wat ervaring met psychedelica (LSD, 5-MEO-DMT, 2C-D, 2C-E, 2C-I, psilocybine, Salvia etc.) dus ik weet waar ik aan begin.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 02 September 2005 - 01:36 PM

beter dat je de schors NIET verwijderd, vlak onder de schil/huid zitten de meeste alkaloiden. Alleen de stekels voorzichtig verwijderen. Over de verdere consumptie kan ik je nu even geen goede uitleg geven (ik kweek ze alleen, nog niet gegeten :wacko:)

#3 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 02 September 2005 - 01:39 PM

De vitamientjes zitten vlak onder de schil :wacko:

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 02 September 2005 - 05:45 PM

ben voor je aant zoeken naar een bereiding met plaatjes... meen me te herinneren dat ik die via erowid had, maar kan ook via hier zijn.

momentje!

wij deden: in stukjes hakken, alles. blenden, in de pan en als je die shit gaat koken, citroensap aan toevoegen. dat zo lang mogelijk laten staan, zodat het zo ver mogelijk ingekookt is. en dat dan opdrinken. tsja, smerig is het wel...

[edit] voil?! [/edit]

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 06 September 2005 - 09:44 PM

Ik geef mijn cactus regelamtig cactusvoeding (pokon). Hij groeit goed door. Maar dat is toch niet schadelijk voor de mesclaline mag ik hopen h??

#6 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 07 September 2005 - 10:22 AM

beste is hem het laatste jaar voor consumptie laten stressen. Geen water en voeding en weinig licht, dan gaat ie meer mesca produceren.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#7 keta

keta

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 08 September 2005 - 09:08 AM

De makkelijkste en minst vieze manier van eten vind ik om de cactus/schil (in de schil zit het meeste mescaline) in reepjes te snijden en drogen.En dat verpulveren door in de koffiemolen te malen. En dan in capsules te stoppen. Tien gram schil was voor mij voldoende. Maar sommigen zullen dat weinig vinden. Mescaline gehaltes zijn sowieso niet echt te voorspellen.

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 08 September 2005 - 09:58 AM

Hoeland duurt het dan ongeveer om die reepjes te drogen ? (en doe jij dit in de open lucht of in een oven oid ?)

#9 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 02 October 2005 - 12:53 PM

Pokon zal, denk ik, niet schadelijk zijn voor het mescalinegehalte, maar dat spul is niet gemaakt voor consumtieplanten. Het kan zijn dat er stoffen in zitten die niet echt goed voor je zijn.
Je kunt beter biologische mest geven of speciale kunstmest om groenten te kweken, dan weet je zeker dat er geen gif in zit.
Wormenmest kan je in ieder geval aan alle soorten planten geven. Overbemesten is niet waarschijnlijk en er zitten enzymen in die goed zijn voor de weestrand van de plant en die helpen om de voedingsstoffen goed op te nemen. Dit kan je het beste nog aanvullen met een biologische NPK meststof met sporenelementen en bacteri?n.

#10 DDD-Gabber

DDD-Gabber

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 08 January 2006 - 09:09 PM

Hier staan een paar manieren op een rijtje:

http://www.a1b2c3.com/drugs/mes05.htm

En hier staat een extractiemethode om de mescaline uit de cactus te halen
uit het boek: PEYOTE & Other Psychoactive Cacti by Adam Gottlieb:

http://diseyes.lycae...ct/mescfmpd.txt

Ikzelf heb cactus-poeder, en ga morgen eens even wat capsules halen:)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users