Jump to content

Photo

Yopodmt/5meo-dmt

• Please log in to reply
70 replies to this topic

#1 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 27 July 2005 - 12:37 PM

hey,
kvond yopo toch wel erg intressant klinken,dus kheb nu wat zaadjes weten te bemachtigen :),kga ze ook zelf planten,maar ze groeie nie echt snel(zoals te zien bij wolvenkind)en ik heb er al helemaal niet veel verstand van dus dat word nog wat,maar iig hebben mensen hier ervaringen met yopo??
wat is de beste toediening,lijkt me nou niet echt lekker om dit goedje door je neus te halen,ik zat te denken aan roken hehe :P
Ook zeggen mensen dat het te vergelijken is met het smoken pure dmt,wat is hier allemaal van waar,mensen die yopo kennen??
grtz

#2 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 27 July 2005 - 01:40 PM

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Het is in ieder geval een vorm van Ayahuasca, een zeer diepgaand goedje dus.
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee(wel met rookbare 5 meo dmt, wat z??r heftig is!!!!). Ga wel binnenkort ayahuasca thee drinken.
Dat het te vergelijken is met DMT is trouwens niet gek, aangezien de werkzame stof 5-meo dmt is.

#3 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 27 July 2005 - 07:11 PM

Check de Anadenanthera vault op erowid, daar zijn uiteraard ook vele ervaringen met deze vorm van DMT te vinden.

In de ervaringen beschrijven meerdere de inname door roken, en dat werkt prima.

@psycho-forze: Anadenanthera wordt over het algemeen niet gebruikt in ayahuasca, maar er wordt een snuff van gemaakt door de zaadjes te poffen (vergelijkbaar me popcorn) en daarna de inhoud tot een poeder te malen, en die dan bij elkander in de neus te blazen door middel van een blaaspijpje.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#4 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 27 July 2005 - 08:30 PM

Dat wist ik al ja. :)

Maar het is toch wel een vorm van ayahuasca dacht ik...iig zo staat het op azarius, in het boek dat ik over ayahuasca heb gelezen, kwam dit iig niet aan het daglicht idd, maargoed..

#5 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 28 July 2005 - 07:12 AM

ja ik ken erowid,alleen kzou graag toch nog wat informatie hebben van mensen hiero? :)

#6 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 28 July 2005 - 03:39 PM

Net ffetjes met Lip 2 yopo zaadjes per persoon opgerookt.
Gelijk een geslaagde 1e ervaring. Het effect begon ongeveer na 1 minuut goed voelbaar te worden, ik voelde warme energy stromingen door mijn lichaam gonzen. Het voeld in het begin wel raar maar ik kon het effect al snel warderen, dit geld ook voor lip. Ik heb een soort van hele kleine visuals ik zie soms wat uit mijn ooghoek bewegen en als ik dan goed kijk is het niks. Ook lijken stukken van de muur soms wat naar voren te komen. Ik ga binnekort met Lip een wat hogere dosis proberen deze effecten waren nog erg lichtjes maar ik denk met een dosis van 4 zaden per persoon het zeker een leuk effectje gaat opleveren!

Gegroet!

#7 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2005 - 04:23 PM

Je kan het dus ook roken??:)

Beter!

Hoe rook je dat dan?

#8 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 28 July 2005 - 04:50 PM

Er zit een soort van schilletje om de zaadjes heen dat haal je er eerst af daarna blijft er een soort van klei achtig spul over, dat maal je in kleine stukjes en rookje in een pijpje.

#9 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2005 - 05:05 PM

Dan rook je dus als het ware gewon 5-meo dmt??

#10 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 28 July 2005 - 05:13 PM

yep 5-meo dmt en dmt

#11 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 28 July 2005 - 07:35 PM

Er zit een soort van schilletje om de zaadjes heen dat haal je er eerst af daarna blijft er een soort van klei achtig spul over, dat maal je in kleine stukjes en rookje in een pijpje.

Je hebt ze niet eerst gepoft als popcorn? Dat is iets wat ze toch allen deden geloof ik. In een van de reports op erowid rookte ze zelfs de schilletjes mee.

#12 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 28 July 2005 - 07:38 PM

Dat wist ik al ja. :dhp:

Maar het is toch wel een vorm van ayahuasca dacht ik...iig zo staat het op azarius, in het boek dat ik over ayahuasca heb gelezen, kwam dit iig niet aan het daglicht idd, maargoed..

Welk boek heb je er over gelezen dan?

#13 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 28 July 2005 - 07:45 PM

Vergeet niet dat er bufotenine inzit, let dus goed op en gebruik niet te veel zaadjes !
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#14 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 28 July 2005 - 09:46 PM

wat zijn de effecten van de bufotenine dan,kdacht dat het een lichte 5meo-dmt was,en hoeveel zaden zou je aanraden?

#15 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2005 - 10:26 PM

Ayahuasca - Een kritiek van de psychedelsiche rede, van Govert derix.

#16 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 29 July 2005 - 08:39 AM

Ayahuasca - Een kritiek van de psychedelsiche rede, van Govert derix.

Die heb ik ook in mijn bezit. 'T is een mooi en boeiend boek!

#17 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 09:16 AM

Zeker weten!!

Niet echt het meest makkelijke boek om zomaar ff weg te lezen. Maar zeker z??r interresant!! :dhp:

#18 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 29 July 2005 - 10:10 AM

?cht moeilijk is het ook niet. Het is vrij toegankelijk geschreven. Ik wacht nu met smart (al een week :dhp: )op het volgende boek die enigzins in hetzelfde straatje ligt: DMT, the spirit molecul, a doctors revolutionary research in near-death and mystical experiences. Ik vraag me af of hij in dat boek enkel over N,N-DMT en 5-MeO-DMT spreekt, of ook over de oraale inname met MAOi's, als in Ayahuasca.

#19 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 04:19 PM

Nee, ?cht moeilijk is het nou ook weer niet. Maar nog vrij pittig af en toe. :P
Dat boek The Spirit molecule, heb ik zien liggen in de smart shop. (staan trouwens gave plaatjes in :P) In Utrecht (A state of mind) en ben ook wel benieuwd naar dat boek. Alleen ik hoef daar echt niet aan te beginnen. Ik ga niet om de 20 seconde in het engelse woordenboek opzoeken wat iets betekend. Dat zuigt gewoon. :dhp:

#20 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 30 July 2005 - 01:10 AM

Ik raad je in de eerste plaats aan een goede online smartshop te zoeken met dure kwaliteitsyopozaden. Daarvan zou ik er de eerste keer drie nemen en maximaal doordrijven naar 5 zaden en echt verder gaan raadt ik ten stelligste af, want dan heb je te veel van een goed ding binnen.

Je zet een pan op een licht vuurtje en daarin gooi je je zaden en je laat ze 20tal minuutjes sudderen. Daarna verpoederen met bv een mortier en je kan vermengen met wat eetbare kalk of verpulverde aardappelschilpoeder. Zorg voor een verhouding van 10:1. Dus op tien gr yopo heb je 1 gr kalk.

Btw: ff offtopic en over de boeken, ik heb net super ketamine-ervaring achter de rug met 'n vriendin. Ben druk aan het lezen in de reeks van de donkere toren van stephen king en zit nu in nummer zes. Die boeken zijn heel spiritueel getint en nemen je echt mee, ik begin al bijna zoals de karakters te praten :lol: . Nou, tijdens mijn trip ervaarde ik een enorme verbondenheid met de personages van het boek en ik zag ze ook voor me :cry:. Sorry, dit moest ff uit m'n wazige kop.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users