Jump to content

Photo

Wat is lekkerder?div. DIPT/MIPTS

• Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 26 April 2005 - 05:56 PM

Welke van de volgende tryptamines vinden jullie 't lekkerst en waarom (ik heb wat hulp nodig bij kiezen snappie):

4-HO-MIPT
4-HO-DIPT
5-MEO-MIPT
4-ACO-MIPT
4-ACO-DIPT

alvast dank voor bruikbare reacties yo. :P

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 26 April 2005 - 07:37 PM

Geen id, binnenkort misschien 4-ho-dipt, imo is die het interessantst, maar ben nog lang niet klaar met vergelijken :P

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7693 posts

Posted 26 April 2005 - 07:50 PM

kiezen? kiezen? als jij ze nou allemaal kiest, vergelijkt, doseringen neerzet, fataliteitsrisico's vermeldt en ons als researchgroep neemt... dan heb je straks echt een goeie vergelijking! :lol:
hehehe de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik ze geen van allen nog ben tegengekomen.. laat je weten wat het is geworden en WAT het is geworden? :P

boooooooooom

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#4 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 26 April 2005 - 10:26 PM

Uhh ;) ja , goed ik heb gekozen voor 4-HO-MIPT.

Heb alleen geen zin om weer een ellenlange report te maken voor anderhalve paardekop (bij wijze van spreken) :P

Lijkt me wel lekker, beter dan die piperazine-bocht.

Ik laat wel wat horen, PM-en kan ook altijd :)

#5 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 26 April 2005 - 11:48 PM

Ik zou ook voor de 4-HO-MIPT zijn gegaan, ?f de 5-MeO-MIPT. De ACO variateiten hebben een wat grotere bodyload van wat ik heb gelezen, ook nog eens minder potent qua gewicht en bijna dezelfde effecten als de HO tegenhangers.. Naar mijn mening kan je de ACO's dan weglaten, als er toch al niet veel verschil tussen de stoffen zit..

5-MeO-MIPT heeft me altijd al aangesproken, schijnt een hele rare overgang te hebben, na de 1e paar uur slaat de trip ineens om; van een ecstacy vergelijkbare high naar een iets trippier effect.. Hetzelfde wat je zeg maar hebt met AMT.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#6 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 27 April 2005 - 12:42 AM

5 meo - mipt ! leuk trippend maar je bent nog redelijk jezelf...
ik had geen ecxstacy achtig gevoel , maar was wel blijer dan normaal..hi hi
4-oh dipt en 4 aco-dipt kon ik niet echt een onderschijt in maken
Denk zelfs dat het in je lichaam naar de zelfde stof wordt omgezet.
4 aco-det was meer paddestoel achtig.....
5-meo-dipt is eigenlijk mijn fav .lekker sexy drugsje ..goeie combie met G.
maar die stond weer niet in je rijtje...

oh well

groetjes

Waldo
"Circular logic works because circular logic works."

#7 keta

keta

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 29 April 2005 - 08:56 AM

Waldo is aan de 4ho/aco-dipt geweest? Laat 's wat meer horen over de ervaring, ik ben benieuwd!
Zit zelf nog met een kleine portie dipt-gevoerde paddestoelen..

#8 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 29 April 2005 - 03:44 PM

Nog dank voor jullie reacties, momenteel zit ik net in m'n 4 HO MIPT-trip, maar lekker hoor! Grote smile op mn gezicht en kan nog steeds redelijk normaal converseren met niet trippende mensen (ja die zijn er soms ook nog) :whistle:

EDIT: deze editie zal waarschijnlijk nog wel enkele malen door de original poster (dil) worden herzien, omdat de ervaring met 4 HO MIPT heel wat meer voeten in de aarde heeft, dan eerst was voorzien!

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7693 posts

Posted 09 May 2005 - 02:10 PM

sorry my bet, mn vorige post hoorde hier natuurlijk

valt er iets algemeens te zeggen over de verschillen tussen alle mipts en dipts?
zijn er overeenkomsten tussen de 4ho en 5meo's?
wat zijn algemene overeenkomsten tussen die dingetjes? wat zijn de effects... visueel, in je hoofd de weg kwijt raken, inzichten, tijdreizen, andere planeten bezoeken, met aliens ouwehoeren, euforie, chaos???

:P

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 09 May 2005 - 02:15 PM

^een WERELD van verschil natuurlijk :P (check TiHKAL-online )

#11 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 09 May 2005 - 03:14 PM

Idd een wereld van verschil, bufotenine en psilocine lijken in de verste verte nog niet op elkaar (behalve structuur uiteraard).

#12 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 09 May 2005 - 05:24 PM

Ik denk dat het ook heel persoonlijk is, gelukkig zijn we allemaal anders en dat geld zeker voor de complexe structuur van onze hersenen. Lezen over de substanties lijkt me zeker wel handig (iig over dosissen e.d.), maar geeft geen garantie dat jij precies zal reageren als om het even iemand anders.

Voorzichtig experimenteren, hmm lekker toch :P

#13 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 21 January 2006 - 11:44 AM

mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar de 4-ho-mipt,maar deze kon ik niet zo 123 vinden,dus heb ik gekozen voor de 4-aco-mipt wat naar mijn weten(wat ik gelezen heb)een lagere bodyload heeft dan de ho-mipt en ietsje minder potent is,wat opzich wel jammer is,maargoed kheb inmiddels 100mg weten te bemachtigen :duimpje:

het stukje uit tikhal klonk wel intressant:

with 15 mg acetate ester, orally) "An interesting mixture of intoxication and sedation, progressing to a very relaxed state with some motor incoordination. Just a little bit like alcohol or GHB. There was no drifting of thoughts nor any gut disturbance at any time, although I wasn't very hungry. Conversation was easy."

Heeft iemand al ervaringen met ongeveer deze dosering?

#14 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 21 January 2006 - 05:51 PM

p.s kan ik dit trouwens oplossen in gekookt water ipv gedestilleerd water?

#15 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 21 January 2006 - 06:11 PM

Nee, want het gevaar zit hem in bepaalde mineralen in het water zoals Chloor. Koken helpt hier niet tegen. Maar, in het Nederlandse kraanwater zit niet zo veel chloor, dus hier is het al zeker minder erg als bijvoorbeeld in amerika, waar ze zelfs bewust chloor toevoegen aan het water (in de meeste staten). Maar toch blijft gedestilleerd water het best!
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#16 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 21 January 2006 - 07:06 PM

Ik smijt alles gewoon in mineraalwater uit flessen.

Btw, de aceto-versies schijnen potenter en stabieler te zijn dan de ho-versies
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#17 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 21 January 2006 - 07:11 PM

hmmm in de tikhal stond iig dat er in tegenstelling tot de 4-ho-mipt er met de 4-aco-mipt veel mindere resultaten werden gehaald,en heb ik op meerdere sites gelezen,inclusief erowid dat de ho-mipt potenter is :boxing:,excuse meh if im wrong

@wolf,dus ik zou de 4-aco-mipt zonder veel problemen kunnen oplossen in mineraalwater?,kheb geen gedestilleerde voorhanden

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 21 January 2006 - 07:54 PM

^ de 4-aco wordt in je lichaam omgezet naar de 4-ho versie. De 4-aco is minder potent omdat de acetoxy-groep "zwaarder" is dus per gram heb je minder moleculen en zul je dus iets meer moeten nemen. Ik denk dat de trips qualitatief bijna hetzelfde zijn. De aco zal een wat langere coming up hebben omdat deze eerst moet worden omgezet.

#19 ZomMes

ZomMes

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 167 posts

Posted 22 January 2006 - 04:51 AM

Wat is die shit en wat doet het met je?

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering