Piracetam
Posted 09 January 2005 - 01:52 AM
Het schijnt wel aardig handig te zijn als je bijv. een frequent gebruiker bent van dissociatieven, omdat het namelijk neuroprotective is voor de NMDA (& acetylcholine) receptor, IIRC.
Posted 18 February 2005 - 01:28 PM
Posted 18 February 2005 - 04:20 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 03 April 2005 - 02:59 AM
nIet nemen voor je naar bed to gaat (ik kon dan meestal niet slapen)
goe din Combi met dxm ..zal ook wel goed in combi gaan met keta (mmm eens proberen.)
de -cetam family is nog wel easy te bestellen via het internet ..
groetjes
Waldo
Posted 28 May 2005 - 08:52 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 29 May 2005 - 08:35 AM

Posted 29 May 2005 - 10:27 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 17 June 2005 - 01:53 PM
Ik vind al die cholinerge "smart"middelen maar niks. Als je het lekker vind moet je het nemen, maar voor mijn studieprestaties heeft het niks kunnen doen, behalve dan een soort adhd-afwijking creeren voor alle geile geneeskunde sletjes in de UB

Posted 31 December 2006 - 12:26 PM
Bevorderd het echt het concentratievermogen?
Heb je de dag nadien last van een blackout?
Word je er onrustig van of juist niet?
Ga je meer gestructureerd denken?
Wat is het effect als je het anderhalf maand aan een stuk pakt om de examens door te komen?
Ik heb namenlijk al jaren last van concentratieproblemen, ik kan me maar een paar minuten concentreren en daarna zit ik op een andere wereld, ik lees heel traag (omdat ik een lichte vorm van dyslextie heb) en ik heb moeite om al de opgenomen leerstof gestructureerd te houden in mijn hoofd. Door dit heb ik al 2 jaar verloren, en wil dit eigenlijk niet nog eens voorhebben.
Groeten,
Psymage
Posted 31 December 2006 - 01:50 PM
Ik heb je de info al gegeven op 't board voordat 't topic gesloten was he.
Ik raad het zeker aan!
Posted 01 January 2007 - 01:19 PM
Heeft er iemand enkele studie ervaringen met het gebruik van Piracetam?
Bevorderd het echt het concentratievermogen?
Heb je de dag nadien last van een blackout?
Word je er onrustig van of juist niet?
Ga je meer gestructureerd denken?
Wat is het effect als je het anderhalf maand aan een stuk pakt om de examens door te komen?
Ik heb namenlijk al jaren last van concentratieproblemen, ik kan me maar een paar minuten concentreren en daarna zit ik op een andere wereld, ik lees heel traag (omdat ik een lichte vorm van dyslextie heb) en ik heb moeite om al de opgenomen leerstof gestructureerd te houden in mijn hoofd. Door dit heb ik al 2 jaar verloren, en wil dit eigenlijk niet nog eens voorhebben.
Groeten,
Psymage
denk dat je beter opzoek kan gaan naar Modafinil (provigil) ,
werkte voor mij beter dan piracetam voor lang doorwerken en betere concentratie.
gr.
W.
Posted 01 January 2007 - 09:22 PM
Ik heb je de info al gegeven op 't board voordat 't topic gesloten was he.
Ik raad het zeker aan!
Ik zeet het, spijtig dat je bericht verwijderd is, maarja, was misschien meer iets voor de 18+ sectie, daarom dat ik hier wat ben gaan zoeken.
denk dat je beter opzoek kan gaan naar Modafinil (provigil) ,
werkte voor mij beter dan piracetam voor lang doorwerken en betere concentratie.
Ik heb er juist wat over opgezocht, het ziet er iets goeds uit, maar het stoort me een beetje omdat ze zegggen da je veel minder slaap nodig hebt en niet zo goed slaapt. Ik denk niet dat dit ten goede gaat komen op langere termijn, of heb jij andere ervaringen?
Posted 01 January 2007 - 09:41 PM
Posted 01 January 2007 - 10:44 PM
Modafinil is wel fucking expensive. Je moet al bulk poeder kopen wil het goedkoop zijn.
Ik heb daarjuist gelezen dat het patent in maart 2006 vervallen is en dat er goedkope generieken op de markt zijn.
Posted 21 October 2010 - 09:50 PM
Is piracetam en 4fmp veilig met elkaar> 30 october wil ik mdma & 4fmp doen en ook piracetam.
Edited by Feroxium, 24 October 2010 - 10:55 PM.
Posted 22 October 2010 - 06:17 AM
Ik ging de laatste keer xtc harder dan de eerste keren geloof ik.

Posted 23 October 2010 - 05:12 PM
Ik heb er dikke zin in!
Posted 24 October 2010 - 04:55 PM
Posted 24 October 2010 - 05:20 PM
Wat ik nog wel graag weten wil is: Ik heb mijn receptoren wel behoorlijk verneukt door vroeger echt te vaak en veel te veel te gebruiken. Als ik mdma neem zonder die piracetam ervoor dan en ik alleen maar gaar en van de kaart. Met die piracetam heb ik dat echt love gevoel weer.
Zou de extra zuurstof naar de hersenen die schade een soort van ongedaan maken? Dat lijkt me stug. Wat ik wel weet is dat je met een coke verslaving extra dopamine receptoren aanmaakt. Zou het kunnen dat je receptoren gevoeliger worden of zelfs vermeerderen met die piracetam? (Vermeerderen lijkt me stug maar je weet maar nooit, ik gok op gevoeliger omdat je van de piracetam ook heel helder in je hoofd word).
En het is wel een pre loader ja. Het helpt niet je kater voorkomen, dat moet je toch echt zelf doen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users