Ik zelf heb de effecten van Peganum Harmala als MAO-i enkele malen ervaren. Lees
m'n tripreport zou ik iig zeggen.
Verder heb ik nog 1x Peganum als maoi met kaalkopjes gedaan en 1x Peganum als maoi met Mimosa hostilis voor Ayahuasca.
Wat ik over Peganum harmala kan vertellen is:
Peganum harmala bevat voornamelijk de Beta-Carbolines:
Harmaline

Harmine

en Tetrahydroharmine

Vermoedelijk breken Harmaline en Tetrahydroharmine na verloop van tijd af tot Harmine.
Harmaline is overigens zelf ook Psychoactief.
Ik raad NIEMAND aan om Mao-remmers te gebruiken. Je moet VOOR en NA het nemen van een maoi GOED UITKIJKEN wat voor andere stoffen je tot je neemt. Lees daarom
het maoi gedeelte op erowid goed door voordat je hieraan begint. In combo met het verkeerde eten of de verkeerde drugs kun je ERNSTIG ziek worden of zelfs DOOD gaan. Beste is gewoon de dag ervoor en erna goed te letten op wat je eet en wat voor drugs je neemt. Het beste neem je geen drugs en hou je je eten/drinken simpel.
Doe dit daarom ook niet zomaar (maoi's gebruiken met trippen), vrienden kwamen onverwachts in een zeer vreemd universum en 2 vd 4 hebben die avond een erg moeilijke ervaring gehad.
Mijn eigen ervaring was EXTREEM overweldigend en ik begrijp nu, ruim een jaar later pas een beetje wat ik die nacht ervaren heb (m'n complete ego was uit mijn lichaam weggestripped en ik heb als het ware de wereld en mijzelf opnieuw geschapen zien worden)
Lees verder iig:
Erowid over Maoi + ShroomsEen paddestoel ervaring is op zichzelf al erg onvoorspelbaar en de combo van maoi erbij geeft een compleet andere wending aan het trippen. Naast dat de werkzame stoffen in de paddestoelen gepotentieerd worden voegt de Peganum harmala een eigen persoonlijkheid aan de trip.
2x zo intens als 1 portie is zeker NIET hetzelfde als 2 porties !