Hallo DHP'ers,
weet iemand hoeveel TMA ik nodig heb om het te laten testen? ik heb een gram in huis, maar uiteraard wil ik dat niet allemaal inleveren...
weet iemand wat de minimum hoeveelheid is?
groeten,
2_muffins
Posted 30 July 2014 - 08:22 PM
Hallo DHP'ers,
weet iemand hoeveel TMA ik nodig heb om het te laten testen? ik heb een gram in huis, maar uiteraard wil ik dat niet allemaal inleveren...
weet iemand wat de minimum hoeveelheid is?
groeten,
2_muffins
Posted 30 July 2014 - 10:44 PM
Ongeveer 100 MG. Het poeder word in een buisje gestopt. Je kan de gram gewoon meenemen. Dan word de juiste hoeveelheid eruit gehaald door de tester.
Posted 30 July 2014 - 11:07 PM
^Je kunt ook minder afgegeven, alleen heb je dan minder kans dat je ook de puurheid krijgt. Niet dat ze dat uberhaubt bij wat zeldzamere stoffen vaststellen...
Ik zou er gewoon op staan dat 50 mg genoeg is en dat ze het daarmee moeten doen. Welke TMA heb je?
Posted 31 July 2014 - 06:45 AM
Ik was er laatst en er zijn nu een aantal RC's die tijdelijk getest worden op sterkte. TMA geloof ik niet.
Minimum is ongeveer 50-100 mg. Lever je te weinig in dan heb je alleen jezelf ermee want dan wordt t waarschijnlijk niet getest.
Posted 31 July 2014 - 09:02 AM
^Ik heb een aantal keer flink minder dan 100 mg ingeleverd, omdat 100 mg van bijvoorbeeld een DOx gewoon erg veel is. Bij synthetische mescaline hetzelfde verhaal. Het werd gewoon getest, alleen kreeg ik niet de puurheid, alleen een bevestiging of het was wat het zou moeten zijn.
Posted 31 July 2014 - 02:08 PM
oeps, bedoeld AMT
Posted 31 July 2014 - 11:07 PM
Het testcentrum vult het buisje tot het eerste streepje. Als dit niet mogelijk is mag het officieel niet naar het lab gestuurd worden.
4-fa, MDPV, 4-MEC, 3-MMC, 25-CI NBOME, 5-(2-Aminopropyl)indole (5-IT), alpha-methyltryptamine (AMT), 5-MEO-DALT, 6-APB, 5-APB, Methoxetamine zijn de RC's waar momenteel ook de puurheid van word gegeven. Bij andere RC's word alleen gemeld wat het hoofdbestanddeel van de ingeleverde sample is.
Posted 23 August 2014 - 01:51 PM
Het is trouwens een aanrader om je MXE in ieder geval zeker te laten testen, er zijn al vendoren(minstens één) die ongeveer 10% MDPV door hun methoxetamine mixen. Iemand van een ander forum heeft zijn MXE laten testen en dit was de uitslag, schijnt bijwerkingen nogal te versterken.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users