Heeft iemand al ervaring met deze stof? Ik ben benieuwd wat het effect is van de extra keton groep.

Posted 09 July 2014 - 10:52 AM
Posted 09 July 2014 - 01:02 PM
Ik ben ook heel erg benieuwd naar deze stof. Ten eerste had ik nooit gedacht dat deze verbinding kon bestaan, omdat het de mogelijkheid heeft om met zichzelf een ringsluiting aan te gaan. Dat is ook de reden dat alle andere cathinonen een N-methyl groep hebben.
Maar blijkbaar van wat ik heb gelezen op BL, lijkt deze stof actief te zijn. Weliswaar minder actief als 2C-B, maar nog steeds wel psychedelisch. Helaas geen persoonlijke ervaring, ben dus ook zeer benieuwd!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 09 July 2014 - 05:09 PM
Wat ik ervan gehoord heb is dat het behoorlijk op 2C-B lijkt, met als grootste 2 verschillen de lagere potentie en langere werkingsduur. Zelf nooit gehad, helaas.
Posted 10 July 2014 - 03:42 PM
Wat ik ervan gehoord heb is dat het behoorlijk op 2C-B lijkt, met als grootste 2 verschillen de lagere potentie en langere werkingsduur. Zelf nooit gehad, helaas.
Dat lijkt me wel de moeite waard, als het iets minder intens is en langer werkt lijkt het me ideaal voor feestjes. Vind 2C-B toch altijd net iets te intens voor een feest.
Posted 10 July 2014 - 04:35 PM
Voor de volledigheid;
het BL topic: http://www.bluelight...mp-Dandy-K-2C-B
en Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Bk-2C-B
van wikipedia;
The dosage is 80–160 mg and the duration is approximately ten hours
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 July 2014 - 08:33 AM
hopelijk bewaart het ook goed ?
Posted 13 July 2014 - 11:50 AM
De truck daarvoor zal waarschijnlijk zijn; helemaal droog en liefst in het donker.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 06 August 2014 - 10:31 PM
Ik heb enkele weken geleden dit stofje 2 keer geprobeerd: eerste keer een klein mespuntje als eerste check (<20mg), en enkele dagen later heb ik geprobeerd ~80mg te snuiven. Mijn neus is wel wat gewend, maar het deed zo ongelooflijk veel zeer dat ik het na 2 a 5 minuten allemaal in m'n zakdoek gedeponeerd heb
2C-B doet ook veel zeer, maar hiervan moet je meer nemen... per mg is het mss even pijnlijk. Ik noem het onsnuifbaar iig, beetje zoals 4-fluor amphetamine en methaqualone.
Over de effecten kan ik voorlopig niet veel zeggen, al leek het mss wel een beetje op een hele lage dosis 2C-B, het was te subtiel om het niet op placebo te steken. Als de gelegenheid zich voor doet wil ik het wel eens afgewogen in een bommetje proberen, iets minder intens en langer klinkt idd nt slecht voor op een festival oid. Prijs is momenteel rond de 30€/g, niet bepaald goedkoop, maar gelijkaardige prijs per dosis als voor 2C-B. En deze is voorlopig nog legaal in landen zonder analogen wetgeving, iets wat ik tegenwoordig wel op prijs stel
Posted 18 September 2014 - 03:01 AM
Ik heb het nu op... 110mg tablet.
Rond 20.00 ingenomen. In eerste instantie had het vooral een stimulerende werking.. compleet met tintelingen/kippenvel over heel het lichaam. Pas na 1,5 uur krijgt het wat meer karakter en golft het wat meer MDMA-achtig. Grootste verassing kwam voor mij 3,5 uur na inname. Dan gaat het ineens psychedelisch pieken. Ben een ervaren Aspienaut (psychonaut met asperger-syndroom) maar ''er even bij gaan liggen'' voelde als een meer dan goed idee
Daarna blijft het onverminderd hard door goan... Af en toe lijkt de piek ineens te zijn verdwenen en waan ik me weer ''crystal clear'' .... maar dan BAM! weer terug in de trip. Inmiddels is het 04.00 (+8 uur later) en nog altijd durf ik niet met zekerheid te zeggen dat er een einde is gekomen aan het 'pieken.'
Persoonlijk vind ik het een fijne trip... relatief vriendelijk van karakter en prima stuurbaar. Maar het heeft evengoed de potentie om minder fraaie trips te veroorzaken- mede vanwege de werkingsduur. Qua visuals is het vooral vervorming. Ik zie geen dingen die er niet zijn, maar zie wel het platfond golven en (draaiachtige) bewegingen in de muur. Soms wat patronen, flikkeringen (licht stroboscopisch).
Das alles wat ik er voor nu even uitkrijg
"You asked me if I was in the meth business or the money business… neither. I’m in the empire business."
Posted 18 September 2014 - 07:41 AM
Waarop is je dosis gebaseerd, want 110mg is redelijk specifiek?
Maar klinkt interessant.
Laat vooral even weten hoe lang het duurt voordat je weer totaal baseline was?
Qua visuals is het vooral vervorming. Ik zie geen dingen die er niet zijn, maar zie wel het platfond golven en (draaiachtige) bewegingen in de muur. Soms wat patronen, flikkeringen (licht stroboscopisch).
Welk middel doet dat wel bij jouw? Want geen enkel middel doet dat bij mij.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 September 2014 - 08:44 AM
Waarop is je dosis gebaseerd, want 110mg is redelijk specifiek?
Maar klinkt interessant.
Laat vooral even weten hoe lang het duurt voordat je weer totaal baseline was?
Ik ben nog steeds niet helemaal baseline (+ 14 uur op de teller), maar gestaag begint het te komen. Denk dat de after-wap modus de rest van de dag wel zo aan zal houden- misschien dat een Etizolammetje straks wat verlichting geeft. Een hazenslaapje .....
De 110mg is hoe -betrouwbare vendor- ze als pellet in het assortiment heeft. Ben normaal meer van het zelf vullen van capsules..
In dit geval was het een soort van... kadootje. Laten we het daarop houden
Qua visuals is het vooral vervorming. Ik zie geen dingen die er niet zijn, maar zie wel het platfond golven en (draaiachtige) bewegingen in de muur. Soms wat patronen, flikkeringen (licht stroboscopisch).
Welk middel doet dat wel bij jouw? Want geen enkel middel doet dat bij mij.
Nee inderdaad.... Daarom heb ik het extra aangestipt- de paarse olifantjes duiken bij mij alleen op in bedenkelijke trip reports van anderen die ik elders lees
"You asked me if I was in the meth business or the money business… neither. I’m in the empire business."
Posted 22 December 2014 - 06:12 PM
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 14 January 2015 - 02:22 PM
80mg was denk ik de standaard dosis, heb het nog onder bewaring
alleen werkingsduur steekt tegen, en weerhoud me om het eens te proberen...
Posted 29 September 2016 - 04:13 PM
Dit gaat nu al een tijdje rond. Zijn er toevallig nog meer ervaringen?
Aan de hand van het feit dat ik nog geen ander bk-2C-x's heb gezien, kan ik afleiden dat dit geen succes was??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users