Jump to content

Photo

aETalpha-ethyltryptamine

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 May 2014 - 06:40 PM

Ik dacht dat we hier al een topic over hadden, maar of ik vergis, of ik kan het niet vinden. ;)

Anyway, beste leuk stofje, vrij mild in effect.

Ik vind het moeilijk om het in een bepaald hoekje te plaatjes, het is niet echt psychedelisch, ook niet echt stimulerend, maar beide wel een beetje. Maar voelde me vooral ook niet nuchter, op een zeer aangename manier. :)

Met mijn dosis zit ik meestal rond de 150mg, hoogste was 175mg en nooit behoefte gehad om hoger te gaan. Lager dan 100mg voelde ik maar weinig.

In vergelijking met aMT is dit zeker het kleine broertje, maar daarom juist ook interessant, net allemaal wat subtieler. ;)

Ben benieuwd of er ook nog andere member zijn met ervaring met dit middel waar je eigenlijk weinig over hoort, maar toch niet verkeerd is.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 February 2015 - 09:30 AM

Laatst deze weer eens uit de oude toverdoos te voorschijn gehaald.

Dit keer voor de 200mg gegaan. Ik blijf nog steeds bij mijn eerdere bevindingen, heel mild stimulerend met een haast onzichtbaar psychedelisch randje. Had het samen met een vriend gedaan en de hele avond lekker gekletst. Moet er wel bij zeggen dat er op een gegeven moment ook een paar special biertjes te voorschijn kwamen en tegen het einde een jointje. Totaal geen problemen met slapen en de volgende dag nergens meer last van.

Voor mij is dit een perfect middel voor wanneer je niet echt wilt trippen of helemaal strak staan, maar gewoon lekker een avond niet nuchter zijn. Het is daarom absoluut iets voor de psychonautische fijnproevers onder ons. Wil je meer bang-for-buck, dan zou ik voor aMT gaan.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 20 February 2015 - 08:29 PM

Hoe lang duurde de hele ervaring, en de fases van de trip, zo ongeveer?

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 23 February 2015 - 07:39 PM

De piek duurde ongeveer 5-6 uur, waarna het effect nog wel een klein beetje door sluimerde, maar de hoofdzakelijk effecten waren toen zeker wel weg. Het kwam redelijk snel opzetten, ongeveer een 20-30 min na inname en na een ruim uurtje was de piek wel zo'n beetje bereikt.

Fases kan ik moeilijk iets over zeggen, omdat ik op een gegeven moment er wat biertjes en een jointje bij hebt gebruikt, dus dat vertroebelde het subtiele effect, maar de eerste twee uur zijn het meest euforisch/psychedelisch, als ik het al zo kan noemen, daarna krijgt het (milde) stimulerende karakter wel de overhand. Maar overal is het toch zeer ontspannend, omdat het zeker wel iets weg heeft van die typische tryptamine bodyload, welke ik zeer aangenaam vind. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 27 February 2015 - 12:37 AM

Eerste euforische/psychedelische effecten gevolgd door milde stimulerende werking. Dat patroon klinkt overeenkomstig met die van doi, 5-meo-mipt en ebepaalde stimulerende cathinones (waaronder mdpv).

Bij deze andere stoffen kun je ook nastimulatie ervaren... Nastimulatie vanuit psychedelische toestand,nastimulatie vanuit empathogene toestand en nastimulatie vanuit stimulerende toestand

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 February 2015 - 08:42 AM

Wellicht is er enige overeenkomt, maar MDPV is velen, maar dan ook echt velen malen meer stimulerend. En 5-MeO-MIPT is velen malen meer psychedelisch.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 28 February 2015 - 01:04 AM

Ik begrijp wat je bedoelt. Hoe ik het probeer te zien is dat je binnen de verschillende groepen psychoactieve stoffen (psychedelica, empathogenen, stimulantia) mogelijk dezelfde patronen kunt onderscheiden als het gaat om hun activiteit. Het feit dat de werking van 5-meo-mipt, doi en cathinone na de piek over kan gaan in nastimulatie is misschien een aanwijzing dat het Spectrum van psychoactiviteit van psychoactieve stoffen
volgens bepaalde patronen tot stand komt. Natuurlijk kun je die nastimulatie niet bij elke inname verwachten, daarvoor werken drugs te onvoorspelbaar, maar als je dit effect enkele malen of met regelmaat (bv over 10 tal doseringen) kun je ervan uitgaan dat dit effect wellicht meer is dan een toeval. Tijdens mijn experimenten zoek ik naar dergelijke kleine details, zoals deze...nastimulatie.. Om te kijken wat de verschillen zijn op grof en subtiel niveau van die ervaringen. Zo kan 5-meo-mipt kan mij nastimulatie geven waarbij ik die energie niet kan kanaliseren.. Alsof ik niet de mentale rust kan vinden op te komen tot productieve bezigheden. Met mdpv heb ik dit ook verschillende malen ervaren. De ervaringen zijn van een ander kaliber, maar lijkenvet soortgelijke patronen op te wekken. Nastimulatie van doi ervaar ik tot nu toe als helderder, meer productief. Heb voor de rest weinig ervaring met doi hoor, maar het gaat om de vergelijking.
Aet heb ik nog niet geprobeerd. Amt wel. Amt vind ik geen duidelijk psychedelicum, niet als ik deze vergelijk met de klassieke psychedelica. Weerspiegelt voor mij een overlapregio, een transitie tussen empathogenen en psychedelica. Aet beschrijf jij als een mildere variant van amt. Dan verwacht ik minder psychedelische en meer empathogene werking.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users