valeriaan is een alternatief voor slaapmiddelen, al is het niet echt een erg krachtig spul.
Een sterke trip kan je volgens mij enkel uitrijden of stoppen met neuroleptica of benzos.
Ik weet het zo niet, maar ik denk dat het meer placebo effect heeft op de persoon zelf, ook de suiker zorgt ervoor dat je suikerspiegel terug omhoog gaat ( bij een trip gaat deze meestal wat omlaag en voelen mensen zich niet zo goed ).
Misschien helpt het bij mensen die wat onzeker zijn in de trip enzo, maar echt een trip stoppen dat begrijp ik niet echt.
Misschien andere mensen met ervaring hieromtrent?
Ohja, mijn persoonlijke mening is ook dat als je tript, op middelen die eeuwenlang gebruikt zijn en veilig voor het lichaam zijn, je als beginneling dit moet opbouwen tot je een leuke dosis voor jezlf hebt gevonden.
Dan kan je verder met sterkere dosissen en evt de moeilijkere zaken in je geest verwerken.
Maar ik zou persoonlijk dan nooit een middel hebben dat ervoor stopt dat ik aan het trippen ben.
Als je ervoor gaat, dan ga je ervoor en paniekeer niet op voorhand. Een benzo nadien als het moeilijk slapen is dat kan ik begrijpen..of om wat af te zwakken indien je echt niet meer de controle hebt ok..
Maar heeft valeriaan die eigenschappen?
Salvia-mage
Wat wil je;
- Wil je lagere doses nemen en hele avond wachten en klagen dat je niks ziet.
- Dan gooi je je geld weg, en je verliest je kostbare tijd.
- Wil je luisteren naar ervaren Psychonaut.
- Hoe meer soorten gemixt, hoe minder ze sterk van worden.
- Want dan zit in truffel klein beetje van dit klein beetje van dat.
- Door de mix van diverse soorten wordt de smaak nog zuurder.
- Door de zure smaak, brengen naar je mond creëer je namelijk al BAD TRIPS
- Truffels zijn echter niet sterker dan stoeltjes.
- Geloof ook niet dat diverse soorten diverse sterktes hebben NEE het is marketing verkoop trucjes van smartshops.
PAS OP koop geen Truffels van Reuze soorten, daarin zitten veel hormonen en ze zijn ook veel zuurder in smaak.
- Truffel moet je met lege maag inhoud nemen, PAS OP 24 uur van te voren geen vlees eten.
- Minstens 8 tot 10 uur niks gegeten of gedronken hebben vergroot je Succes op Intensieve TRIP.
- Heb je gegeten je maag inhoud moet echter leeg zijn, dat te doen kan je laxeer middel gebruiken.
- Als je niet wil Trippen op Level 4-5 wat voor nut heeft het dan om truffel/paddo te eten.
- Trip Level 1-3 heb je niks aan.
- je kan niet eerst 10 gram eten en paar uurtjes wachten en daarna weer wat eten, het werkt dan niet.
- Je dient alle truffels/paddos in een keer op te eten, want alles moet in 1 keer in je bloed komen vanuit daar naar je hersenen.
- Wil je tijdens de TRIP Stoppen dat kan, dan kan je bij smartshops paddo stopper kopen.
hey
ik las juist je lijstje.
uiteindelijk gaat het allemaal om de actieve stoffen die erin zitten psilocybine, psyclocine, evt baestocyne en mss par andere.
Deze vind je zowel in paddos als in truffels.
Dus ik kan gerust meer truffels eten en zo meer actieve stoffen in mn lichaam hebben dat bij paddos.
Kwa eten, heb ik nooit gemerkt dat een lege maag veel verschil maakt, enkel mss de come-up wat sneller.
Ook alles in 1 keer eten heb ik andere ervaring mee. Redosen lukt wel delijk bij mij enkel in de eerste uren wel... Als de trip op zn einde loopt dan heb je idd tolerantie gekweekt.
Laxeermiddel om je maag leeg te krijgen is raar, want uiteindelijk leeg je je darmen en niet je maag.
Trip level 1 - 3 heb je zeker wat aan, Aan level 3 zitten dan ben je echt wel in een andere state of mind en heb je zeker niet enkel closed eye visuals.. En een level 5 zoals jij noemt ( volgens shulgin schaal dan ) is zeker haalbaar op paddos of op truffels.
Het mixen van soorten snap ik niet wat je bedoeld. Ik mix af en toe ook een cubensis met kaalkopje of anders, en het hangt er maar vanaf hoeveel actieve stoffen ze beide bevatten en zelf zeg je dat hogere dosissen geen kwaad kunnen..
Het gaat hier echt om dezelfde stoffen hoor.. In de ene truffel zit geen andere stof dan truffel2. Enkel de werkzame dosis verschilt en evt kleine afwijkingen tov andere alkoloiden.
En hormonen in truffels... Nuja ik leer elke dag bij he

Hoi Mede DHP'ers,
een truffelvraagje 
enige tijd een bakje atlantis truffels gehaald.
Ik had het genomen op een lege maag, ongeveer rond de 6 gram totaal, erop gelet goed en lang te kauwen.
Ondanks een hele avond wachten heb ik geen enkel effect mogen merken, na enige tijd een lichte onwennig gevoel, maar dat kan ook placebo effect zijn geweest.
Nu ben ik aan het overwegen de hollandia truffels aan te schaffen in de hoop hier wel iets van te merken.
Hoeveel zou ik hiervan moeten nemen om het wel goed te merken, maar niet overwhelmed te raken.
En daarbij bedenkende dat ik van 6 tot 7,5 gram atlantis niets heb gemerkt.
(zou ook een slechte batch kunnen zijn, maar die kans lijkt me te verwaarlozen, aangezien het wel gewoon uit de shop kwam)
Ik hoop dat iemand met deze info me goed kan adviseren 
Bijna iedereen geeft hier imho goede uitleg. Ik zou het opbouwen. Vraag ook raad aan de verkoper ( meestal zijn dat niet altijd geldhongerige wolven ). En werk je weg naar boven toe.. Je wilt immers niet zonder enige ervaring 8 uur lang compleet paranoide en angstig zijn zonder gegronde redenen. Een bad trip is ook niet altijd slecht he, maar het kan iemand die juist begint met psychedelica wel een enorme angst geven die je nog nooit heb meegemaakt...
Doe het rustig aan, lees de meeste posts van de members en het komt wel goed

Ik vind wel vreemd dat niemand hier gehoord heeft van paddo stopper ? is dit nou per toeval!!!
Paddo Stopper (mushroom stopper) is in ieder Smartshop te koop, is het zo moeilijk dat in google te controleren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paddo / Bad Trip Stopper
Het is altijd een goed idee om deze Paddo Stopper binnen handbereik te hebben. Zowel voor beginners als ervaren gebruikers. De valeriaan capsules helpen je te ontspannen en de dextrose suiker helpen met het neutraliseren van de paddo effecten. Slechts het idee van het pakketje in je bezit geeft je al het idee dat je goed bent voorbereid op de trip.Inhoud
- 4x Valeriaan gel capsules
- 2x Dextrose suiker tabletten
Bevat 1 dosering
20 gram
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aan Immad
Je mag dan maar uitleggen ervaren of niet ervaren tripper, wat maakt het uit? psychonaut of niet psychonaut?
2-3 gram laag dosering (droog) truffel/paddo, welke trip level? wat wil je dan ermee bereiken?
5-10 gram (extreem) hoog dosering (droog) truffel/paddo, welke trip level? waar komt die angst vandaan?
Naar mijn inziens: want dat heb ik op me zelf getest al eet je 10 gram (droog) hawaaian paddo is niet gevaarlijk, het enige verschil is je trip wordt cev, en trip duurt dan ook langer in dit geval 6-12 uur. Ik neem aan dat je dat al wist.
Ik heb veel mensen gezien die misbruik hebben gemaakt van 4 uur niks eten en drinken, maar ze eten zoveel dat ze zeker 10 uur geen honger krijgen en met volle maag inhoud Ja het werkt NIET en dan klagen ik hoor niks ik zie niks.
Daarom heb ik aan de hand van probleem situaties aller beste oplossing gevonden;
Nuchter zijn tussen 8-10 uur, sommige mensen hebben trage spijsvertering dus in hun maag zit nog etensresten, door slikken van laxeerpil of drinken van Bitterzout pomp je maag/darm inhoud leeg op die manier vergroot je succes op cev.
Wat is daar mis mee dan? heb jij bezwaar voor laxeer middel om maag/darm inhoud leeg te maken dan.
Dit is ook bedoeld om de proces van trip te versnellen, anders met volle maaginhoud is de kans groot dat je niet eens iets zal merken.
Ervaring spreekt;
Ik heb veel mensen gezien, met lagere dosering en ook met diverse merken hebben zij geen enkele effect gehad alleen maar geld weggegooid.
Bij hetzelfde mensen met hogere dosering tussen 6-7 gram kwam cev wel tot stand.
En hieruit hebben we conclusies getrokken dat het niks met merken of sterktes te maken, maar alleen met juiste dosering.
aan Salvia-mage
Wilt je perse toch truffel gebruiken in jou situatie is de beste keuze Mexicana of Tampanensis en zeker 30 gram.
Je bent niet verplicht mijn advies
op te volgen, je hebt vrije keus, jouw tijd en jouw geld.
Terwijl ervaren psychonaten trip van extreem hoge level met cev maken niet eens voor 1 euro, ga jij nog experimenteren en wiel opnieuw uitvinden dat kan nog lang duren 
Ik lees vooral dat je veel gezien hebt en weinig ervaren, in kwaliteit weet ik niet, maar in kwantiteit zeker.
En elke trip is anders. Voor iedereen overal ter wereld.
Het wiel opnieuw uitvinden???? Ik denk dat het wiel dat jij uitvindt enkel in je dromen bestaat...
Laxeermiddelen gebruiken btw, vind je dat echt een goed idee? Ff wat pillen pakken om alles uit te schijten terwijl je wss nog een langere tijd daarna krampen blijft hebben... Het is allemaal zo onecht wat je schrijft sorry...
Nu mag je mij voort uitmaken dat ik er niets van ken geen probleem... Ik houd het hierbij, ik laat jou de kennis hebben die je hebt en zal je niet proberen iets bij te brengen.. Ook al kan het heel slecht uitpakken...
Zoals bv in een andere post extreem rare dosissen ayahuasca voor te stellen??
Ohja en ik geloof dat je bij 10gr hawaiiaanse droge OEV hebt en geen CEV. Ben ik wel 100% zeker van
Edit: posts gemerged.
Edited by Immad, 26 April 2014 - 07:18 PM.