Jump to content

Photo

Wat oude mensen al niet in hun medicijnenkastje hebben staan...Tramadol, haloperidol, fentanyl

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 02 April 2014 - 08:40 AM

Ik kreeg onlangst de inhoud van zo'n kastje, en daar zaten dus onder andere Tramadol, haloperidol en fentanyl pleisters (100µ en 75µ) in! De Ether is al op, dat was veel toffer dan verwacht. :kidd0: Tramadol heb ik ooit wel eens een paar pilletjes van genomen zonder noemenswaardig effect, haloperidal en fentanyl pas ik voorlopig nog maar even mee op...

Heeft iemand ervaring met die stofjes recreatief te gebruiken? Haloperidol vind ik niet onmiddelijk een recreatieve dosis voor terug op het internet... Het zijn druppeltjes, gewoon beginnen met 1 drup en opbouwen (1 druppel is 2mg volgens het flesje)? Is het überhaupt wel interessant, of ga ik gewoon 3 dagen liggen slapen?

En die plijsters... is gewoon opplakken goed, of komt de stof te langzaam vrij zo? Ik herinner me dat de locale zot hier op't forum de fentanyl uit die plijsters wou gaan halen, maar daar waag ik me liever niet aan.

Alvast bedankt voor de info/hulp :)

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 02 April 2014 - 10:06 AM

Haloperidol is niet tof, het is o.a. een dopamine antagonist. Niet iets waar je blij van wordt, wel iets wat helpt als je psychotisch bent of veel teveel uppers op hebt. Voordat je het probeert, zou ik eerst eens iets lezen over tardieve dyskinesie; niet iets wat je graag oploopt.

Tramadol verlaagt de seizure threshold, dus oppassen met combineren en onder de 400 mg blijven.

Ik dacht dat die fentanylpleisters eigenlijk alleen gebruikt worden voor mensen met een opiaattolerantie, maar pin me daar niet op vast.

#3 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 08 April 2014 - 03:42 PM

Fentanylpleisters zijn link. Een goed extract is lastig en als je geen tolerantie hebt kan opplakken je wel eens in een zombie veranderen. Stukjes snijden en doorslikken lijkt nog het minst gevaarlijk hoewel de fent niet persee gelijk in de gel verdeeld zit en je dus op een stukje zou kunnen OD'en...

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#4 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 12 April 2014 - 10:56 AM

ik had tijd geleden beschikking over paar (legale) fentanyl analogen..

Na paar keer gebruik heb ik het weggegooid. Zo'n sterke opiaten waarbij een mg je leven kan kosten is indien je niet over een extreem nauwkeurige weegschaal beschikt, even gevaarlijk als een sigaret aansteken terwijl je juist een bidon benzine over je heen kapt :)

Je kan mss wel overgaan tot het oplossen en zo een homogene oplossing verkrijgt. Maar dan nog moet je die weegschaal 100% kunnen vertrouwen, want wie zegt dat die 20mg de je koopt, niet per ongeluk 24mg is. Sommige analogen zijn minder potent als de originele fentanyl dus dan is het nog niet meteen desastreus. Maar je hebt ook analogen die 100e keren potenter zijn, waarbij je de werkende dosis niet eens kunt zien.

En wat fentanylpleisters betreft. Farma industrie mag met een foutmarge werken he. Ik dacht tot 5% ?

Uiteindelijk zijn die pleisters ook meestal gemaakt voor vertraagde afgifte over 24uur.

Wss bij die pleisters 75ug / u. ?

Dus ik zou me er persoonlijk niet aan wagen want idd zoals mcH zegt, wie zegt dat het stukje dat jij afknipt voor gebruik, een werkzame dosis is, en vice versa.

Het is ook maar een kortwerkend middel als je het niet met vertraagde afgifte zou gebruiken, 2 uur dat je er effect van hebt..

Mensen die fentanylpleisters krijgen, zijn mensen die op palliatieve zorg liggen of met extreme pijnen kampen waarbij de klassieke sterke opiaten ( OC , morfine e.a. ) te kort schieten. In Be worden ze bijna enkel gebruikt bij mensen die zowiezo gaan overlijden binnen korte tijd...

#5 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 April 2014 - 07:19 AM

^What he said: Grow some poppies :kidd0:

"Prove me wrong..."

#6 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 26 April 2014 - 03:00 PM

hehe :)

en laat je wel dat filmpje zien van die tsjechen die op het veld zaten vol opium en alles door hun aders jaagden ;)

#7 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 05 May 2014 - 03:03 PM

Ja, sweet was dat heh. Ik doe zo'n campout altijd in Tasmanie.

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users