truffels/psychedelica in de stad
Posted 26 March 2014 - 06:55 PM
Ik twijfel om dit te doen binnenkort.
Posted 26 March 2014 - 09:37 PM
Hoeveel ervaring heb je eigenlijk met truffels/paddos?
Ik hoor wel eens van bekenden dat ze een lage dosis soms wel kunnen waarderen (op een festival ofzo), maar persoonlijk heb ik meestal totaal geen behoefte aan grote groepen (onbekende) mensen om me heen en dan zeker niet in de stad.
Ik heb wel eens aan de vooravond van een festival (redelijk wat mensen op het terrein, maar nog geen muziek of chaos) een kleine/matige dosis gedaan of eveneens 1x achter de bar van de chillout tijdens een trance-feestje.
Dit waren dus relatief lage doseringen in een relatief drukke maar vertrouwelijke setting en met veel vrienden om me heen.
Ik hoop niet dat je ala VICE met k-dag de hoofdstad in wil trekken:
Posted 26 March 2014 - 10:33 PM
Posted 26 March 2014 - 11:22 PM
Psilo's in een drukke omgeving is een grote no-no voor mij. Ik word zelf erg mensenschuw van paddestoelen (of truffels), en hoor vaak dat anderen dat ook hebben. Zou het zelf niet aanraden. De stadse omgeving is wel mooi, maar dan liever 's nachts als het rustiger is en je je niet druk hoeft te maken of je bekenden tegen komt. Mensen zijn echt eng als je goed onder invloed bent van paddo's...
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 27 March 2014 - 09:46 AM
Wat Dromert en Snaap al zeiden. In een stad trippen op paddestoelen is zeker af te raden. Zelfs 's avonds zou ik persoonlijk afraden, omdat het in een stad altijd druk is, dus ook 's avonds.
Iets wat eventueel wel okay is, als je een stadspark uitzoekt om te trippen. Ook al kunnen daar ook veel mensen zijn, vaak is de sfeer een stuk meer relax. Maar beter zoek je een verlaten stuk bos ofzo.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar de motivatie. Zie je het als een soort uitdaging?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 30 March 2014 - 06:04 PM
Een zegeltje LSD en daarop een speciaalbiertje gaan drinken in de stad beviel mij eigenlijk buitengewoon goed. Goede gesprekken gehad, het bier was extra lekker (wel maar twee gedronken): gewoon een erg toffe nacht.
Posted 01 April 2014 - 10:03 PM
Ik zou het ook niet zo gauw proberen. Heb al meerdere malen in een supermarkt gestaan tijdens een truffeltrip, dit is altijd eventjes leuk. Totdat je beseft dat het geen slim plan was, dan wil je zo snel mogelijk onopvallend wegrennen. Ik zou het niet zo snel doen in een drukke omgeving. Ik zou vooral oppassen dat je geen hangplekken tegenkomt, ben een keer door 's-'s-Hertogenbosch gefietst waar een groep marokkaanse hangjongeren ons zaten aan te staren. Ik ben echt gevlucht voor m'n leven!
Done: Cannabis, MDMA, Methylone, Amphetamine, Cocaine, GHB, Ketamine, Methoxetamine, Psilocybine, Salvia, LSA, Etizolam, 6-APB, 3-MMC, 4-FA, 2C-B, 2C-C, 2C-I, AM-2201, N2O
To do: LSD, MDA, DXM, 2C-D, 4-AcO-DMT, 3-MeO-PCP, Mescaline, Oxazepam, Poppers
Posted 01 April 2014 - 10:34 PM
Ik heb meerdere trips al gedaan. Heb ook een keer in amsterdam getript op truffels middenin de stad, dit was een halfe portie en viel erg mee. Deze keer hogere dosis van plan als ik dit wel wil gaan doen. Typetjes van mensen kwamen erg naar voren in de vorige trip in de stad, kleuren opvallend zoals lippenstift, contrasten en de schoenen. Geen moment gehad dat het niet goed ging, of erg sterke visuals kreeg.
Gezien ik een fashion blogger ben lijkt zo'n versterking van concepten en uiterlijk me geweldig! Bedankt voor de tip!
Posted 02 April 2014 - 09:03 AM
Ik heb meerdere trips al gedaan. Heb ook een keer in amsterdam getript op truffels middenin de stad, dit was een halfe portie en viel erg mee. Deze keer hogere dosis van plan als ik dit wel wil gaan doen. Typetjes van mensen kwamen erg naar voren in de vorige trip in de stad, kleuren opvallend zoals lippenstift, contrasten en de schoenen. Geen moment gehad dat het niet goed ging, of erg sterke visuals kreeg.
Het verschil tussen een 'gemiddelde' dosis en een sterkere dosis kan echt een wereld van verschil zijn. Ik zou je dan ook nadrukkelijk willen adviseren absoluut geen hoge dosering in een stad te nemen. Dan kun je wel eens voor verassingen komen te staan en compleet de weg kwijt raken in een omgeving die compleet onvoorspelbaar is. Als de effecten intens zijn is de enige verantwoorde omgeving een plek die veilig en voorspelbaar is. Wellicht gaat het goed in een ander soort omgeving, maar wellicht ook niet. En geloof me, een flink traumatische ervaring behoort dan echt tot de opties.
Overigens zou ik ook bij een gemiddelde dosering absoluut niet aanraden de stad in te gaan. Zeker niet bij truffels of paddenstoelen, die zijn zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan. En enkele ervaringen daarmee is echt niet genoeg om in te kunnen schatten of dit iets is wat je wel of niet kan hebben. Echt lage doseringen LSD of truffels/paddenstoelen zijn misschien een ander verhaal.
Posted 02 April 2014 - 10:10 AM
Ik zou het ook niet zo gauw proberen. Heb al meerdere malen in een supermarkt gestaan tijdens een truffeltrip, dit is altijd eventjes leuk. Totdat je beseft dat het geen slim plan was, dan wil je zo snel mogelijk onopvallend wegrennen. Ik zou het niet zo snel doen in een drukke omgeving. Ik zou vooral oppassen dat je geen hangplekken tegenkomt, ben een keer door 's-'s-Hertogenbosch gefietst waar een groep marokkaanse hangjongeren ons zaten aan te staren. Ik ben echt gevlucht voor m'n leven!
Ik ben weleens op de DOM naar de supermarkt gegaan en alhoewel het eigenlijk nog vrij aardig ging, was het overstimulatie van jewelste. Prettig was het iig niet.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users