Jump to content

Photo

Het grote free (ph)farming festijngeïnspireerd door Fogle’s Free Farming FAQ

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Slaapbol

Slaapbol

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 04 March 2014 - 09:45 AM

Ik ben gister heel amateuristisch begonnen met free farming (http://forum.opiumpo...php/t13415.html)

Ik heb gister 3x100 gr maanzaad gekocht bij de supermarkt om te zaaien.

Ik heb gister 2 guerilla sites gevonden waarvan bij allebei 2 grote nadelen waren
bij site nr 1 is de bodem verre van perfect, vermoedelijk iets te droog
bij site nr 2 is de bodem perfect maar er komen veel mensen

Gister bij site nr 1, 100gr zaad verspreid

Vanavond bij duister ga ik op site nr 2, 100gr zaad verspreiden

Vandaag ga ik verder op verkenning voor meer sites

Ik ben van plan om de oogsten verder te verwerken tot een soort van opium, een soort van Laudanum en zo zuiver mogelijke Morfine HCl, de laatse zou ik graag hier en daar wat tips voor willen.

Ik heb +- 2500 uur op het laboratorium doorgebracht, maar wonderbaarlijk genoeg, helaas nooit echt extracties of syntheses uitgevoerd.

Heb geen enkele botanische ervaring op het wateren van viooltjes en geraniums na.

Houd jullie op de hoogte!

#2 Slaapbol

Slaapbol

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 04 March 2014 - 09:53 AM

disclaimer:
Ik ben me er van bewust dat het verwerken van papavers een gruwelijke misdaad is en ben van mening dat al het gespuis dat zich hier mee bezig houd voor een vuurpeloton gebracht moet worden. Alles wat in dit topic gepost wordt is louter theoretisch en fictie

#3 kcirp

kcirp

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 04 March 2014 - 10:03 AM

Ons klimaat is niet geschikt om werkzame opium te produceren. Anders zou iedereen het wel doen.

#4 Slaapbol

Slaapbol

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 04 March 2014 - 12:32 PM

Site nr 2 net bezaaid,