Jump to content

Photo

Volgorde bij combinatiesWat eerst te nemen, stimulaten vs. psychedelica

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 05 February 2014 - 11:27 AM

Hallo iedereen,

Bij mijn laatste paar trips ben ik tegen het volgende aangelopen,

Nadat ik eerst stimulanten heb genomen, 4-FA, MDMA of MDMC werken bij mij de psychedelica amper nog.

Dit geld ook als ik bijvoorbeeld een capsule in neem met MDMC in combinatie met 2C-I, ik merk dan eigenlijk vrij weinig van de 2C-I.

Kan iemand mij verklaren waarom dit is? Competing for the same receptor?

Ik vond het vroeger altijd prettig een avondje MDMA te eindigen met BV een beetje 2C-I, kon ik lekker wegdromen en het einde van de trip nog een beetje chillen.

Nu zat ik te denken, ik heb laatst wel een zeer geslaagde candyflip gehad. Moet ik dan misschien voortaan de volgorde omdraaien?

Eerst maar psychedelica (ik hou echt van het moment dat ze samen komen, ik mis vaak de diepte bij alleen stimulanten) en dan de stimulanten?

Misschien nog tips om het effect van de psychedelica te kunnen oproepen? 

Cheers

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#2 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 05 February 2014 - 02:27 PM

Bij 4-fa voel ik mijzelf ook altijd een stuk nuchterder, ongeacht wat ik heb gehad.  Denk dat het meer is dat je scherper word van stimulanten en dat daardoor de wazigheid van psychedelica afnemen,.

Als je eerst psychedelica doet en daarna 4-fa bv lijkt het mij dat je je opeens een stuk nuchterder gaat voelen.

^voetnoot: ik heb het specifiek over 4-fa omdat met mdma ga ik zelf al hard trippen dus als ik dan nog een psychedelica  derbij zou nemen zou ik me echt niet fijn voelen :P

Ik zelf zou de dosis van de stimulant naar beneden schakelen.

#3 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 05 February 2014 - 03:19 PM

Lucky you, daar moet ik tot over de 400mg van nemen om dat te bereiken, een keer gebeurt, de volgende dag voelde mijn hoofd alsof er iemand vuurwerk in had afgestoken.

Zelfs bij een dosis van 60mg 4-FA heb ik ik al dat er bijna niets meer gebeurd bij de psy's.

Maar dit gebeurd ook bij MDMC, en ook bij MDMA. anders voorbeeld, ik heb na een avond MDMA (200 mg) 20mg 2C-B genomen, en van de 2C-B niets gevoeld.

Laat ik het ook eens anders vragen, wat zijn voor jullie succesvolle combinaties geweest?

Zoals bij mij de 120ug LSD, T+ 3:00 later 110mg MDMA kristallen.

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 05 February 2014 - 11:17 PM

ja, zat effect van gevoeld met meerdere combinaties... 4fa en 2c-b erna. lsd en mdma, met mdma voor, tijdens en na, in verschillende trips. moet zeker te doen zijn :)

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users