http://www.uitzendin...eringen/1392519

24 uur met Rene GuddeTheo Maassen met filosoof gebruikt ¨philosophers stones¨
Posted 02 February 2014 - 09:06 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 07 February 2014 - 01:29 AM
Leuk, ik zal hem kijken! Ik herinner me van jaren geleden een aflevering waarin Theo zelf te gast is bij toenmalig presentator Wilfried de Jong, waarin hij zegt vóór de uitzending getwijfeld te hebben of hij misschien paddo's zou meenemen. Nu dus toch gedaan .
Zou trouwens een heel aardig format zijn om een nieuw interviewprogramma op de baseren....
no particular way
but our own
Posted 08 February 2014 - 08:07 AM
Matig interessant eerlijk gezegd. Behalve een paar visuele vervormingen lijken ze er weinig van gemerkt te hebben. Zal wel een lage dosis geweest zijn. Lijkt me ook niet bepaalde de meest ideale set en setting, in een kamer 'opgesloten' zitten omringd door camera's.
Life starts at the edge of your comfort zone
Posted 09 February 2014 - 09:13 PM
^Vond ik ook. Leek ook wel of het heel kort duurde en ze vrij snel daarna weer verder konden keuvelen. Vermoed ook dat het een heel subtiele dosis was.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 22 February 2014 - 04:53 PM
Ik denk dat ze een portie gedeeld hebben (goed idee voor een eerste keer in onbekende omgeving) en dat het amper effect had op Theo, maar redelijk wat effect op die Gudde. Dat je allemaal Maori-achtige tekeningen op iemands gezicht ziet, kan voor een eerste ervaring al redelijk interessant zijn, lijkt me. Ik had het idee dat de 'trip' een uurtje of 3 geduurd heeft. En daarnaast, als ze bijvoorbeeld een uur lang al trippend diep in zich zelf verzonken waren, dan is dat voor de kijker niet interessant.
Posted 25 February 2014 - 12:43 PM
Kan me ook voorstellen dat je zoiets voor tv een beetje onderdrukt, omdat je wat onzeker wordt of je achteraf wel blij gaat zijn met alles wat je eruit flapt. Dat gevoel kreeg ik bij die Rene een beetje, alsof hij er soms bewust wat overheen praatte. Je weet ook niet goed hoe er in geknipt is, het zou niet voor het eerst zijn als zou zijn gebleken dat trippende mensen voor nuchtere toeschouwers eigenlijk vrij moeilijk te volgen en dus niet zo interessant zijn.
no particular way
but our own
Posted 25 February 2014 - 05:36 PM
De setting in de opname van het progamma is natuurlijk compleet anders dan met vriend(en) in een privé omgeving. Theo en Rene kennen elkaar ook pas enkele uren.
----
Ik ken 2 gasten die hun 2C-B trip hadden gefilmd, op de opname zag het er eigenlijk vrij ¨tam¨ uit terwijl een wel vertelde wat hij op dat moment allemaal meemaakte en dat klonk best wel intens.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 26 February 2014 - 10:34 PM
Dit zouden ze vaker moeten doen, kan interessante tv opleveren.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users