De daad bij het woord gevoegd en een beetje geprobeerd. Ik had grijzige zegels van 150 ug per stuk met op de ene kant "LSZ" geschreven en op de andere kant, als je de hele sheet zou hebben, de structuur formule. Ik had ze sinds anderhalf jaar, en bewaart op dezelfde manier zoals ik mijn acid bewaar. Heb ze nooit laten testen, dus weet niet met 100% zeker of het LSZ was en of de dosis correct was.
Anywayz, de setting was sociaal en had net vakantie, dus vind dit meer dan een perfecte timing.
De come-up was trager dan van acid, maar dat zou kunnen omdat ik niet wist wat ik precies moest verwachten en dus waar ik op moest letten. Na een uur waren er wel wat lichte effecten merkbaar, maar wist niet echt waar het heen zou gaan of dat het bij dit zou blijven, want ik wist immers niet zeker of de dosis sterk genoeg zou zijn voor volledig effect. Pas na 3 uur denk ik dat ik kan zeggen dat ik volledig de piek had bereikt. Het voelde iets minder psychedelisch als LSD, maar wel iets meer gestimuleerd. Verder was het effect nauw relateert. Het was over duidelijk een ergoline. Ik vond het een beetje aanvoelen als het tweede deel van een acid ervaring, dus wanneer het meest intense psychedelische deel aan het weg ebben was. Zelfs met verschillende lachgasjes kon ik nauwelijks diepgaande visuele effecten op wekken. Mentaal waren er minder kronkels als met LSD. Het is moeilijk in te schatten hoe lang het heeft geduurd, maar 12 uur na inname het afgebroken met een benzo, maar de volgende ochtend, toen ik wakker werd, leek het haast of het nog wat op de achtergrond sluimerde.
Misschien dat bij een hogere dosering het psychedelische wat meer naar voren komt, maar dat kan ik alleen zeker te weten te komen door het te proberen, wat zonder twijfel zal gebeuren.
Al met al een super middel, zeker voor een dergelijke setting. Mocht je echt een diepe psychedelische ervaring willen, dan zou ik wel zeggen, kies voor LSD, maar een gezellige avond met een stel vrienden, dan heeft LSZ de voorkeur.