Jump to content

Photo

LSZEen designer Ergoline

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 30 January 2014 - 11:31 AM

Sinds ongeveer een jaar is er een variant van LSD op de markt, genaamd LSZ.

Wikipedia: LSZ

s3zsyt.jpg

Nu ga ik er vanuit dat er ongetwijfeld wat DHPers zijn die dit geprobeerd hebben.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van dit middel vinden en wat de verschillen zijn ten opzichte van LSD (werkingsduur, effect, enz.)

Laat maar horen.. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 30 January 2014 - 12:05 PM

IIRC heeft LSZ een hogere 5-HT1a affiniteit tov 5-HTa vergeleken met LSD, wat mij erg aanspreekt, omdat 5-MeO-DMT en DPT dit ook hebben en mij erg goed bevallen. Daarom ben ik ook erg benieuwd naar ervaringen :)

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 30 January 2014 - 12:30 PM

azcopy.png

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 18 March 2014 - 05:37 PM

225ug zorgde voor een leuke +3 op de shulgin schaal :)

begin van ego-loss en redelijk sterke veranderingen in het waarnemen van zaken. De vibratie van kleuren en licht en donker schouwspel.

Ik dacht dat deze dosis niet zo heel sterk ging zijn, maar tegenover AL_LAD is het bij mij persoonlijk wel een stuk harder.

Moet wel toegeven dat ik in het begin een erg sterke bodyload ervaarde die niet echt aangenaam was.

Meeste mensen zullen zon bodyload wel herkennen waarbij je ligt te kronkelen met je lichaam en de vibraties door je hele lichaam gaan. Na een tijdje werd dit aangenamer.

Effectieve werkzaamheid was zon 6 - 7 uur met zeker tot 12uur erna nog na-effecten.

Het waren geen hallucinaties zoals bv paddos of andere tryptamines kunnen geven, maar meer een spel van kleuren en mystiek. Waardoor ik toch bijna een egoloss ervaarde.

De bodyload houd me wat tegen om meer te nemen. Maar zeker de moeite waard bij deze dosis.

OHja papers zijn al minstens 7 maanden oud, afgeschermd van licht en vocht. Dus volgens mij weinig of geen verlies van potentie ;)

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 18 March 2014 - 06:18 PM

Interessant. Hoe verhoud het zich, volgens jou, met LSD?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 19 March 2014 - 12:03 PM

ik heb lsd nooit erg diep en hard mogen ervaren, enkel een zestal jaar geleden met microdotjes die rond de 100ug zaten. En bij inname van 2 microdots had ik ook wel een bodyload die ik nooit eigenlijk fijn vind.

Maar ik moet wel zeggen dat de lsz sterker per microgram leek. De lsd toen zou ik schatten als een heeeeeel milde paddotrip. Kleuren die intenser waren enzo maar geen geestelijke veranderingen/waarnemingen.

Ook bij AL-LAD heb ik denk ik 4 papers genomen ( 4 * 150ug ) tijdens een mdma trip en dat was veeel zachter dan deze 225ug.

Misschien vermindert mdma  (200mg ) de onaangename bodyload wel erg.

Ik denk als ik 2.5 paper pak van lsz (375ug) dat dit een erg sterke ervaring kan zijn waarbij ik wel degelijk compleet ego loss ervaar.

Maar spijtig genoeg kan ik het niet echt vergelijken met lsd aangezien mijn weinige ervaringen hiermee..

In ieder geval, AL-Lad zou ik me persoonlijk niet aanschaffen. Maar de LSZ alleszinds wel omdat dit wel erg sterk bleek te zijn, en ben wel wat gewoon kwa trippen.

Oh btw, toen ik lsd nam en nu lsz had ik echt de behoefte om in bad te gaan liggen in het water en voelde het vuil van mn lichaam stromen :) dat heb ik anders eigenlijk nooit? behalve als ik me onderkots op ayahuasca :D

Oh en voor de zekerheid dat het een ergoline zou zijn en geen nbome, heb ik de papers gewoon ingeslikt. Kwam op na halfuurtje ofzo

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 March 2015 - 08:38 AM

Weet iemand iets over de houdbaarheid van LSZ? Is het vergelijkbaar met LSD, wat ik verwacht of is het minder stabiel. Ik heb wat rond gezocht naar informatie hier over, wat voornamelijk in de vorm van gebruikers informatie zal zijn, maar kon niks vinden.

Iemand ervaring met het wat langer bewaren van LSZ?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 December 2015 - 01:19 PM

Ik wil dit middel heel binnenkort een kans geven en ben benieuwd of er nog mensen met ervaringen zijn, aangezien dit middel nu toch alweer een tijdje op de markt is.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 December 2015 - 11:33 AM

De daad bij het woord gevoegd en een beetje geprobeerd. Ik had grijzige zegels van 150 ug per stuk met op de ene kant  "LSZ" geschreven en op de andere kant, als je de hele sheet zou hebben, de structuur formule. Ik had ze sinds anderhalf jaar, en bewaart op dezelfde manier zoals ik mijn acid bewaar. Heb ze nooit laten testen, dus weet niet met 100% zeker of het LSZ was en of de dosis correct was.

Anywayz, de setting was sociaal en had net vakantie, dus vind dit meer dan een perfecte timing.

De come-up was trager dan van acid, maar dat zou kunnen omdat ik niet wist wat ik precies moest verwachten en dus waar ik op moest letten. Na een uur waren er wel wat lichte effecten merkbaar, maar wist niet echt waar het heen zou gaan of dat het bij dit zou blijven, want ik wist immers niet zeker of de dosis sterk genoeg zou zijn voor volledig effect. Pas na 3 uur denk ik dat ik kan zeggen dat ik volledig de piek had bereikt. Het voelde iets minder psychedelisch als LSD, maar wel iets meer gestimuleerd. Verder was het effect nauw relateert. Het was over duidelijk een ergoline. Ik vond het een beetje aanvoelen als het tweede deel van een acid ervaring, dus wanneer het meest intense psychedelische deel aan het weg ebben was. Zelfs met verschillende lachgasjes kon ik nauwelijks diepgaande visuele effecten op wekken. Mentaal waren er minder kronkels als met LSD. Het is moeilijk in te schatten hoe lang het heeft geduurd, maar 12 uur na inname het afgebroken met een benzo, maar de volgende ochtend, toen ik wakker werd, leek het haast of het nog wat op de achtergrond sluimerde.

Misschien dat bij een hogere dosering het psychedelische wat meer naar voren komt, maar dat kan ik alleen zeker te weten te komen door het te proberen, wat zonder twijfel zal gebeuren.

Al met al een super middel, zeker voor een dergelijke setting. Mocht je echt een diepe psychedelische ervaring willen, dan zou ik wel zeggen, kies voor LSD, maar een gezellige avond met een stel vrienden, dan heeft LSZ de voorkeur.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 21 December 2015 - 06:08 PM

Mooie beschrijving. Op basis van je laatste zin lijkt lsz een meer empathogene variant van lsd, maar dit beeld kan vertekend zijn. Het kan ook dat je bedoelt t zeggen dat lsd meer psychedelisch is en dat je die psychedelische kant minder gepast vindt voor sociaal

#11 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 08 February 2016 - 09:10 AM

heyyyyyyy,

ik zie dat ik helemaal mijn ervaring ben vergeten te posten....

in ieder geval had ik dezelfde zegels als Poelster, heb ze ook niet laten testen :P. Ik sluit me aan bij wat Poelster zegt, het is zeker de sociale variant van LSD. heel erg prettig als het de bedoeling is om nog normaal met andere mensen (die het niet hebben gehad) te kunnen blijven communiceren.

wat mij betreft zeker een aanrader. Ik ben benieuwd of een hogere dosis psychedelischer wordt... voor mijn gevoel zal er vooral meer stimulatie komen...

ook ik heb de ervaring na zo een 12 uur afgebroken met een benzo... De volgende dag was ook voor mij goed, zat lekker in mijn bubbeltje :)

@Continuum; ik vond het zeker geen empathogene variant van LSD. het was echt gewoon het LSD gevoel, zonder de mentale kronkels of visuals...

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users