Jump to content

Photo

Kruistolerantie MDMA en verschillende RC's

• Please log in to reply
20 replies to this topic

#21 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 17 January 2015 - 12:26 PM

Misschien had ik het anders kunnen formuleren. Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen grofweg de eerste 5 doseringen, de erop volgende tiental(en) doseringen en de doseringen daarna. Gedurende de beginperiode worden de effecten wel degelijk intenser als je meer neemt. In het begin kun je de mdma ervaring forceren door dosering te verhogen. Eigenlijk zie je dit ook op feestjes: men begint doorgaans met 1 tablet op het eerste feestje, maar na verloop van een aantal feestjes groeit het aantal tabletten per avond (om de ervaring op niveau te houden)

Dat klopt in het begin maar na verloop van tijd word je alleen nog maar lam van pillen (slaperig, lui, liggerig) dus dan ga je juist weer minder tabletten nemen en al helemaal geen tabletten meer op feestjes. Ooit begon ik met 1 tablet, opgebouwd tot 5 en nu moet ik er _echt_ niet meer aan denken om een pil te nemen op een feest. Heel misschien vlak voor het eind zodat de busreis naar huis wat lekkerder is en ik beter kan slapen.

@Fool beste is om gewoon pauzes in te lasten van alle uppers dan weet je zeker dat je de magie bewaart. Uit eigen ervaring weet ik hoe moeilijk dat is, mij lukt dat niet maar om om de zoveel tijd eenn nieuw middel in je lijf te proppen in de hoop dat het net zo tof is als de mystieke eerste keer, valt vaak tegen!

Tolerantie is gewoon een bitch :(

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users